یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

آموزش تولید محتوای سایت در اصفهان

انتشار 06 خرداد 1396
دیدگاه ها دیدگاه‌ها برای آموزش تولید محتوای سایت در اصفهان بسته هستند
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

تا به حال به این فکر کردید پیامکی که برای هم ارسال میکنید ،عکسی که در فضای مجازی به اشتراک می‌گذراید ،یا متنی که در اینستاگرام می‌نویسید و یا حتی شعارهای تبلیغاتی (چه در حوزه تبلیغات محیطی و چه در فضای دیجیتال مارکتینگ) یک محتوا محسوب می شود و دارای ویژگی های خاصی است ؟

 

در این مقاله کوتاه سعی داریم تا با مفهوم تولید محتوا چیست؟ آشنایی بیشتری پیدا کنیم سپس در قسمت های بعدی  به بحث مختصری در خصوص شعارهای تبلیغاتی ،تولید محتوا در حوزه برند‌‌سازی و دیجیتال مارکتینگ بپردازیم.

شرکت در دوره آموزش تولید محتوا و سرفصل دوره

 

به همین منظور بهتر است ابتدا تعریفی علمی و قابل استناد از مفهوم محتوا را باهم مرور کنیم.

مرکز مطالعات و تحقیقات مشترک وابسته به اتحادیه اروپا به نقل از سازمان توسعه و همکاری اقتصادی OECD مفهوم تولید محتوا چیست؟ را اینگونه خلاصه میکند:

“تولید محتوا مجموعه تمام فعالیت هایی است که منجر به تولید ،توزیع و نشر انواع محتوا از جمله صدا ، متن، موسیقی، ویدیو و سایر خدمات مرتبط با انتقال اطلاعات می شود.

 

با این توضیح مختصر متوجه می شویم محتواها امروزه از قدرت بالایی برخوردار هستند اما نکته اساسی در تولید و نشر آنها دانش لازم برای تشخیص چگونگی انتقال محتوا به مخاطب است پس یک محتوا پرداز موفق به عوامل موثر در تولید محتوا توجه کافی دارد .

 

قدم به قدم تا تولید محتوا

همانطور که یک  نقاش برای کشیدن طرح مورد نظر خود ابتدا خطوط اولیه را ترسیم میکند بعد به کشیدن  طرح نهایی می پردازد تولیدکنندگان محتوا هم باید طرحواره‌هایی برای تولید محتوای مورد نظر در ذهن داشته باشند که اصطلاحا به آنها “ایده” میگوییم.

 

داشتن ایده مناسب  اولین قدم در تولید محتوای مطلوب است همانطور که معروف ترین نقاشان دنیا آثاری مثل گل های آفتابگردان، شام آخر، گرنیکا و … را با همان خطوط در هم و بر هم اولیه به تصویر کشیدند و نهایتا تبدیل به چهره هایی مانند ونگوگ ، داوینچی و پیکاسو شدند  داشتن “ایده ”  خلاقانه هم  جو‌‌پولیزی ، کریستینا هالوارسون و میشاییل باسکار را تبدیل به چهره های برتر حوزه تولید محتوا کرده است.

 

در کنار داشتن ایده مناسب به نکات مهم دیگری هم باید توجه داشت که از جمله آنها میتوان به نوشتن عنوان جذاب ، رعایت اصول نگارشی و شناخت خصوصیات جامعه هدف محتوای مد نظر اشاره کرد .

 

اگر نگاهی به لیست پرفروش ترین کتابها بیندازیم به راحتی درک میکنیم که اکثر مردم کتاب‌هایی را خریداری می کنند  که  عنوان جذاب تری دارند تولید محتوا نیز از این قاعده کلی پیروی میکند عنوان باید به قدری خلاقانه و جذاب باشد که مخاطب تا انتهای مطلب را بدون خستگی و با اشتیاق دنبال کند اصطلاحا “عنوان” حلقه اول زنجیره  محتواست پس عنوان باید موجی ایجاد کند تا دست مخاطب از ابتدای مسیر تا انتهای آن در دست شما باشد .

 

بعد از عنوان ، تولید کننده محتوا باید به دو اصل مهم دیگر هم توجه کند اول اینکه محتوا نباید کپی باشد چرا که بدترین شیوه تولید محتوا کپی کردن و بهترین شیوه آن نوآوری است .دوم اینکه محتوا بهتر است حاوی مطالب معتبر باشد یک محتوا نویس موفق به اندازه کافی روی موضوع مورد نظر تسلط دارد و میتواند به شیوه ای ساده پیام مورد نظر را در حجمی مطلوب ارایه دهد.

 

تولید محتوا اشکال گوناگونی دارد.از تولید محتوای ویدیویی گرفته تا تولید محتوا برای وب سایتها.اما نکته مهم در این بحث توجه به اصول و قواعد اصلی می باشد.چرا که در صورتی که شما طبق این اصول جلو نرفته باشید قطعا روند پیشرفت پروژه شما با شکست مواجه خواهد شد.و اما ما در شرکت پدیده تجارت به عنوان یکی از شرکتهای برتر در زمینه آموزش تولید محتوا در اصفهان توانمندیم با استفاده از تجربیات 7 ساله خود در زمینه طراحی سایت اصفهان این مباحث را بصورت کامل به شما یا نیروی شرکتی شما آموزش بدهیم.برای جزییات بیشتر لطفا با ما در تماس باشید.

اطلاع از سرفصل دوره آموزشی تولید محتوا

 

آینده از آن کسب و کارهای آنلاین است….

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب و مزایای آن طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب و مزایای آن مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

02 تیر 1397

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

22 دی 1398

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس دراصفهان طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس دراصفهان مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

اصول تولید محتوا در شبکه های اجتماعی اصول تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

14 اسفند 1395

چگونه در اندروید استودیو drawer بسازیم؟ چگونه در اندروید استودیو drawer بسازیم؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

15 اردیبهشت 1397

نقش شبکه های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ نقش شبکه های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

03 بهمن 1398

بررسی تفاوت هایHTML و JavaScript بررسی تفاوت هایHTML و JavaScript مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

23 آبان 1398

همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ اصفهان همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ اصفهان مقالات برندینگ

پدیده تجارت

26 شهریور 1398

مزایای استفاده از React Native در طراحی اپ موبایل مزایای استفاده از React Native در طراحی اپ موبایل مقالات موبایل

پدیده تجارت

14 اسفند 1397

آموزش تخصصی جاوا در اصفهان آموزش تخصصی جاوا در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

20 آذر 1396

توضیحاتی درباره فریم ورک لاراول توضیحاتی درباره فریم ورک لاراول مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

21 فروردین 1395

تفاوت اینستاگرام و تلگرام برای کسب درآمد در چیست؟ تفاوت اینستاگرام و تلگرام برای کسب درآمد در چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 اسفند 1395

دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها برای آموزش تولید محتوای سایت در اصفهان بسته هستند