یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509
  • خانه
  • اخبار
  • طراحی سایت فروشگاه اینترنتی آنوس به پدیده واگذار شد.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی آنوس به پدیده واگذار شد.

انتشار 06 دی 1394
دیدگاه ها دیدگاه‌ها برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی آنوس به پدیده واگذار شد. بسته هستند
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی یکی از مباحث پر اهمیت بوده و بسیاری از مشاغل و فروشگاه ها امروزه در پی راه اندازی آن می باشند. از دید کارشناسی و فنی, یک بحث مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی قابلیت ها و امکانات فروشگاه اینترنتی و هسته ی فروشگاه اینترنتی بوده, به این خاطر که بسیاری از وب سایتهایی که به عنوان فروشگاه اینترنتی طراحی می شوند قابلیت و ظرفیت بسیار کم و محدودی برای بارگذاری محصولات دارند و بطور کلی اصلا هسته ی آنها, هسته ی فروشگاه اینترنتی نمی باشد و فقط در حد نصب یک ماژول بوده که بعد از مدتی این چنین وب سایتها سرعت لود آن بسیار کم می شود و حتی وب سایت پایین آمده و لود نمی شود.

شرکت پدیده تجارت با تجارب چندین ساله ی خود در این زمینه توانسته نظر مشتریان خود را با پیاده سازی فروشگاه اینترنتی آنها با تکنولوژی های به روز که هسته ی قوی فروشگاه اینترنتی دارند جلب کند و مشتری به هیچ عنوان نگرانی بارگذاری تعداد زیادی محصول و یا نگرانیهای محدود بودن امکانات فروشگاه خود را نداشته باشد.

در پروژه ی جدید که به مجموعه پدیده واگذار شده است , طراحی سایت فروشگاه اینترنتی آنوس بوده, برای کارفرمایان این پروژه آرزوی موفقیت هرچه بیشتر را در شروع فعالیتشان داریم.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ها برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی آنوس به پدیده واگذار شد. بسته هستند