یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

آموزش ایندیزاین (InDesign) در اصفهان

انتشار 26 بهمن 1398
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

اکثر افرادی که محصولات ادوبی را نصب یا از آن استفاده نموده اند با نرم افزار این دیزاین مواجه شده اند و شاید برای خیلی ازآآنها این سوال به وجود آمده باشد که ادوبی ایندیزاین چیست به همین علت در این مقاله به آموزش ایندیزاین (InDesign) در اصفهان پرداختیم .

ایندیزاین CC چیست؟

ایندیزاین-CC-چیست؟

ایندیزاین یک نرم افزار نشر رومیزی برای ایجاد آگهی ها ، بروشورها ، مجلات ، روزنامه ها و کتاب ها است که پروژه های ایجاد شده با استفاده از ایندیزاین می توانند در دو قالب دیجیتالی و چاپی به اشتراک گذاشته شوند. این نرم افزار توسط طراحان گرافیک ، هنرمندان ، ناشران و متخصصان بازاریابی استفاده می شود. این نرم افزار توسط ادوبی سیستم توسعه و تولید شده است که ادوبی ایندیزاین  CC بخشی از Creative Cloud است و مجموعه ای از برنامه های مورد استفاده برای طراحی ، بازاریابی و ارتباطات در چاپ ، فیلم و آنلاین میباشد. ادوبی ایندیزاین CC  برای استفاده در رایانه های Mac OS یا ویندوز در دسترس است و امکان دسترسی به سایر منابع ادوبی را فراهم می کند. بسیاری از این خدمات در ایندیزاین CC شامل خدمات اضافی با هزینه ای هستند که ادوبی هزینه های اضافی را بیش از مجوز ماهانه برای برنامه های CC دریافت میکند ، این موارد شامل Adobe Stock است که برای پرداخت هزینه های اضافی امکان دسترسی به تصاویر را فراهم می آورد. ایندیزاین استاد طرح بندی های چند صفحه ای است  همچنین مفیدترین ویژگیهای ویرایش بردار را با ویژگیهای پردازش متن قوی خود ترکیب می کند و به شما این امکان را می دهد که همه فونت ها و تصاویر مورد استفاده در پروژه خود را برای ارسال آسان به چاپگر به PDF تبدیل کنید.

تفاوت بین ایندیزاین CC و CS چیست؟

تفاوت-بین-ایندیزاین-CC-و-CS-چیست؟تفاوت-بین-ایندیزاین-CC-و-CS-چیست؟

نسخه های ابتدایی این برنامه از طراحی CS استفاده می کردند ، که نمایانگر Creative Suite بود. ایندیزاین CC مبتنی بر اشتراك است و به هزینه ماهانه یا سالانه نیاز دارد ، در حالیكه ایندیزاین CS به طودائمی در دسترس بوده و افرابا یك بار هزینه آن را برای همیشه خریداری و استفاده میکنند. بسیاری از همان ویژگی های لازم برای کار بر روی پروژه ها در نسخه های CC و CS از ایندیزاین وجود دارد. در حالی که دیگر ایندیزاین CS توسط Adobe Systems پشتیبانی نمی شود ، می توان از آن برای بسیاری از پروژه ها در رایانه های Mac OS و Windows استفاده کرد. اگرچه ممکن است ایندیزاین CC از زمان نسخه های خلاقانه به روزرسانی های قابل توجهی دریافت نکرده باشد ، برنامه های مربوط به Adobe بطور قابل توجهی به روز شده اند. کاربران مشترک در کل Creative Cloud برای سایر برنامه ها می توانند همانطور که در دسترس است به ایندیزاین CC دسترسی پیدا کنند. در صورت استفاده از جدیدترین سیستم عامل های ویندوز ، ایندیزاین CC مفید است.

کاربرد و استفاده های ایندیزاین:

ایندیزاین برای ایجاد آگهی ها ، بروشورها ، مجلات ، روزنامه ها ، پوسترها ، کارت ویزیت ها ، کارت پستال ها ، برچسب ها ، کمیک ها و انواع دیگر اسناد یا ارتباطات تصویری استفاده می شود. ایندیزاین یک استاندارد صنعتی برای طراحی انتشار است و توسط متخصصان گرافیک و بازاریابی استفاده می شود. تصاویر معمولاً در ایندیزاین ایجاد نمی شوند ، بلکه طرح هایی با استفاده از متن ، تصاویر و نقشه هایی که اغلب در برنامه های دیگر ساخته می شوند با استفاده از ایندیزاین در یک طرح جمع می شوند.ایندیزاین ابزارهای لازم برای طراحی صفحات و ایجاد طرح بندی بصری را برای رسانه های چاپی و دیجیتال در اختیار ما قرار میدهد همچنین راهی ساده برای ایجاد صفحات حرفه ای را فراهم می کند که می توانند به صورت چاپی یا آنلاین منتشر و توزیع شوند. ایندیزاین مخصوصاً برای اسنادی که حاوی چندین صفحه هستند ، صفحه بندی هایی که متن و تصاویر را ترکیب می کنند

1.ادغام typekit

01.-ادغام-typekit

هم اکنون می توانید به صورت مستقیم از منوی InDesign Font به کتابخانه غنی فونت های رومیزی typekit دسترسی پیدا کنید ،که شامل بیش از 700 فونت برای استفاده در پروژه های شما است .

2.فونت های گمشده

Missing-fonts

هر زمان که سندی را باز کنید ، آن جعبه پاپ آپ آزار دهنده را دریافت می کنید که به شما می گوید “فونت های مفقود” دارید ، مطمئناً باید راهی وجود داشته باشد که نرم افزار بتواند بطور خودکار آنها را برای شما پیدا کند؟خوشبختانه ، این فقط کاری است که Adobe انجام داده است. بنابراین اکنون وقتی یک پرونده را باز می کنید ، ایندیزاین فونت های گم شده Typeekit را برای شما پیدا می کند و از شما می خواهد تا با یک کلیک همگام سازی کنید.

3.جستجوی فونت و فیلتر کردن آنها

3.جستجوی-فونت-و-فیلتر-کردن-آنها

به دنبال یک فونت هستید؟ اکنون می توانید هر بخشی از نام فونت مانند “ایتالیایی” یا هر بخشی از نام خانوادگی فونت را تایپ کنید و فقط فونت هایی را ببینید که با معیارهای شما مطابقت دارند. بعلاوه اکنون می توانید فقط برای فونت های تایپکت فیلتر کنید.

4.لینک های ساده

4.لینک-های-ساده

ایجاد و مدیریت لینک های هم اکنون در ایندیزاین CC ساده تر ، سریعتر و بصری تر است. یک پنل بهبود یافته وجود دارد که به شما کمک می کند تا آنها را مدیریت کرده و نام آنها را به صورت کارآمدتری ویرایش کنید.

 

عزیزانی که قصد دارند وارد بازار کار شوند میتوانند در کلاسهای آموزشی ایندیزایند  و فتوشاپ در اصفهان شرکت پدیده شرکت کنند، در این مجموعه دوره های آموزشی به صورت کارآکاهی و پروژه محور برگزار میگردد….موفق باشید

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

آموزش تخصصی جاوا در اصفهان آموزش تخصصی جاوا در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

20 آذر 1396

بایدهای طراحی سایت بایدهای طراحی سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

19 آذر 1397

دیجیتال مارکتر کیست ؟ دیجیتال مارکتر کیست ؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

انواع فریم ورک ها در php انواع فریم ورک ها در php مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

11 خرداد 1398

روانشناسی رنگ در طراحی وب سایت روانشناسی رنگ در طراحی وب سایت مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

15 فروردین 1401

برنامه نویسی شی گراء چیست؟ برنامه نویسی شی گراء چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

22 اسفند 1400

گوگل ادز(اد وردز) چیست؟ گوگل ادز(اد وردز) چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

05 آذر 1398

ذخیره سازی اشیا ( Object Storage ) چیست؟ ذخیره سازی اشیا ( Object Storage ) چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

23 اسفند 1400

سئوی بالا، چه تاثیر مثبتی بر افزایش فروش خواهد داشت؟ سئوی بالا، چه تاثیر مثبتی بر افزایش فروش خواهد داشت؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

03 مهر 1397

تفاوت آنریل با یونیتی تفاوت آنریل با یونیتی مقالات

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

مشاوره کسب و کار چیست و چرا به آن نیاز دارید؟ مشاوره کسب و کار چیست و چرا به آن نیاز دارید؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

21 فروردین 1401

دوره آموزش اصول کسب و کارهای آنلاین دوره آموزش اصول کسب و کارهای آنلاین مقالات برندینگ

پدیده تجارت

17 مرداد 1396

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها