یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

آموزش React Native در اصفهان

انتشار 20 اسفند 1397
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

برای کسانی که به مباحث برنامه نویسی موبایل علاقه دارند آموزش مبحثی که ساختار جدید و به روزی را ارائه نماید دارای ویژگی منحصر به فردی هست.اجازه دهید کمی راحت تر صحبت کنیم !

وقتی که تصمیم به آموزش برنامه نویسی موبایل می گیرید مسیرهای گوناگونی جلو راه شما قرار می گیرد.اولا سعی کنید حتما به سمت زبان های برنامه نویسی نیتیو بروید و آموزش های مربوط به آن را یاد بگیرید.

 

دوما به جای مطالعه مقاله های ضعیف و یا سی دی های بی کیفیت حتما از یک شرکت برنامه نویسی حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. در مورد توصیه اول و انتخاب زبان برنامه نویسی مختلف، ما یادگیری برنامه نویسی اندروید در محیط اندروید استودیو و یا آموزش ری اکت نیتیو React Native را به شما پیشنهاد می دهیم. درمورد اندروید استودیو و زبان های برنامه نویسی آن قبلا صحبت کرده ایم. در این مقاله می خواهیم شما را با React Native آشنا کنیم.

 

اوایل سال 2013 میلادی، شرکت فیسبوک یک کتابخانه متن باز مبتنی بر جاوا اسکریپت به اسم ReactJS را برای توسعه اپلیکیشن های تحت وب منتشر کرد. این کتابخانه به خاطر سادگی و سرعت بالایی که داشت به سرعت بین برنامه نویس ها محبوب شد. بعد از آن در سال 2015، فیسبوک یک فریمورک به اسم React Native برای توسعه اپلیکیشن های موبایل با استفاده از جاوا اسکریپت و کتابخانه React منتشر کرد. این فریم ورک جذابیت بسیار زیادی برای توسعه دهندگان برنامه های موبایل داشت چراکه تنها با یکبار کدنویسی می توانستند برای اندروید و ios خروجی بگیرند. همان طور که از اسم این فریمورک پیداست، با استفاده از آن شما در واقع یک برنامه Native طراحی می کتید.

بگذارید کمی درمورد ویزگی Native بودن صحبت کنیم.

احتمالا اسم زامارین یا Ionic به گوش شما خورده است. این زبان ها نیز مدعی تولید برنامه برای اندروید و Ios هستند ولی کاری که آن ها انجام می دهند این است که پس از آن که شما از کامپوننت های آن زبان استفاده کردید، آن ها کامپوننت ها را به کامپوننت های معادل Native تبدیل می کنند. مشخص است که این کار کارآیی برنامه ها را به شدت کاهش می دهد. اما در زبان های Native کامپوننت ها به صورت اختصاصی برای سیستم عامل نوشته می شوند و به این ترتیب برنامه ها از سرعت و کارآیی بالایی برخوردار هستند. برای اطمینان می توانید اپلیکیشن های فیسبوک، اینستاگرام که با استفاده از React Native توسعه داده شده اند را از نظر سرعت و کارآیی بررسی کنید. اما قابلیت مهم دیگری که شما با یادگیری React Native به آن دست پیدا می کنید، این است که از این پس با استفاده از تکنولوژی Node می توانید کدهای سمت سرور خود را هم با استفاده از جاوا اسکریپت بنویسید و به این ترتیب تنها با یادگیری یک زبان برنامه نویسی تمام نیازهای برنامه نویسی شما برطرف می شود.

 

به همه این موارد پشتیبانی فیس بوک را هم اضافه کنید تا با خیال راحت React Native را به عنوان زبان برنامه نویسی خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر شما هم اکنون برنامه نویس اندروید با زبان جاوا و یا برنامه نویس ios با سوئیفت هستید، React Native این امکان را به شما می دهد که از کامپوننت های Native خودتان که به هرکدام از این زبان ها نوشته اید در پروژه های React Native خود استفاده کنید.

اما برای یادگیری React Native باید چه کرد؟

با توجه به این که React Native از جاوا اسکریپت برای تولید کدهای خود استفاده می کند و ظاهر کامپوننت ها شبیه HTML هست و استایل ها هم نزدیک css بوده پس باید به HTML و CSS و جاوااسکریپت مسلط باشید.برای انتخاب IDE گزینه های متفاوتی پیش رو دارید که بهترین آن ها Nuclide، Atom، Sublime Text و Visual Studio هستند.

اما بد نیست نگاهی هم به معایب React Native داشته باشیم. از جمله معایب این فریمورک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-حجم بالای پروژه
2-به روزرسانی های زیاد

 

شرکت پدیده تجارت با سابقه ای 10 ساله در زمینه پیاده سازی ایده ها و پروژه های اختصاصی, و آموزشهای تخصصی برای نیروهای علاقه مند به مباحث برنامه نویسی, دوره آموزش React native را برگزار می کند.

باتوجه به سابقه چندین ساله, برای هرکدام از هنرجویان در جلسه ی تعیین سطح ایشان متناسب با پیش نیازها و اهدافشان سرفصل دقیق دوره مشخص می شود…

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

برنامه نویسی ios در اصفهان برنامه نویسی ios در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

06 شهریور 1398

شش نکته که بهتر است برای طراحی یک سایت وردپرس بدانید!! شش نکته که بهتر است برای طراحی یک سایت وردپرس بدانید!! مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

13 تیر 1398

با قابلیت های جدید Instagram آشنا شوید! با قابلیت های جدید Instagram آشنا شوید! مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

05 تیر 1397

نرخ کلیک (CTR) چیست ؟ چند نکته برای بهبود CTR نرخ کلیک (CTR) چیست ؟ چند نکته برای بهبود CTR مقالات سئو

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

رمز موفقیت برندهای قدرتمند رمز موفقیت برندهای قدرتمند مقالات برندینگ

پدیده تجارت

17 آذر 1392

بهترین ابزار ساخت بازی های ویدئویی  کدامند ؟ بهترین ابزار ساخت بازی های ویدئویی کدامند ؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

نقش شبکه های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ نقش شبکه های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

03 بهمن 1398

تاثیر اپلکیشن های اندروید بر دنیای کسب و کار تاثیر اپلکیشن های اندروید بر دنیای کسب و کار مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

17 مرداد 1396

آموزش طراحی اپلیکیشن های ios در اصفهان آموزش طراحی اپلیکیشن های ios در اصفهان مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

09 مرداد 1397

وظایف مدیر پروژه در طراحی سایت وظایف مدیر پروژه در طراحی سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

14 مرداد 1393

ترفند های مهم در تولید محتوا ترفند های مهم در تولید محتوا مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

21 فروردین 1401

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها