یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

آموزش سینما 4d دراصفهان

انتشار 12 تیر 1399
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

آیا می خواهید یک بازی را طراحی کنید ، یک مدل را به صورت سه بعدی چاپ کنید یا یک فیلم کوتاه بسازید؟ ابزارهای شگفت انگیزی برای انیمیشن ، رندر ، شبیه سازی و همچنین چاپ سه بعدی وجود دارد که سینما 4d  در بین علاقمندان و متخصصان بسیار محبوب است. سینما 4D توسط بسیاری از طراحان و شرکت های حرفه ای مورد اعتماد است. این ابزار برای ایجاد رندرهای خیره کننده ، فیلم ها ، انیمیشن ها و گرافیک های حیرت انگیز ابزارهای معتبری را ارائه می دهد به همین علت در این مقاله گروه تولید محتوای پدیده به آموزش سینما 4d دراصفهان و معرفی و مزایای استفاده از آن پرداخته است.

سینما 4d چیست؟

سینما 4d یک ابزار مدل سازی و انیمیشن سه بعدی محبوب از Maxon است و به شما امکان می دهد Adobe After Effects و Maxon CINEMA 4D را با هم استفاده کنید به عبارتی میتوان گفت سینما 4d یک مدل سازی سه بعدی قدرتمند ، گرافیک حرکت ، نقاشی و راه حل انیمیشن است که توسط کامپیوتر MAXON (یک شرکت مستقر در آلمان) طراحی شده است. این نرم افزار مجموعه کاملی از ابزارهایی را ارائه می دهد که به هنرمندان سه بعدی برای دستیابی به نتایج خیره کننده کمک می کند ، خواه مدل سازی چند ضلعی / رویه ای ، بافت ، روشنایی یا ارائه آن باشد ، این برنامه کاربران را قادر می سازد تا از گرافیک بازی های ویدیویی برش خورده ، گرافیک حرکت سه بعدی ، تجسمات محصول و معماری ، تصاویر و موارد دیگر استفاده کنند.سینما 4d در حال حاضر در چهار نوع موجود است: سینما 4d استودیوی ، نسخه Broadcast ، راه حل Visualize و نسخه Prime، این تنوع تضمین می کند که یک بسته ایده آل برای سلیقه های مختلف هنرمندان سه بعدی وجود دارد.

مزایای آموزش سینما 4d دراصفهان چیست؟

مزایای اصلی سینما 4D سرعت بخشیدن به گردش کار ، ساده سازی انیمیشن و ادغام فرآیندهای شما با استفاده از برنامه های مختلف مانند برنامه های CAD و محصولات Adobe است. برای کسب اطلاعات بیشتر درادامه  تعدادی از  مزایای سینما 4D   را بیان کردیم .

1.محصولات پیشرفته ( modern)

سینما 4d شامل سه بخش ، سیستم پیش بینی استریوسکوپی ، سیستم کنترل ، صندلی حرکتی 4d و تجهیزات است. این سه بخش همکاری باعث ایجاد محتوای فناوری پیشرفته می شوند. این ویژگی برای کودکان ، نوجوانان ، گردشگران خرید ، گروههای مصرف کننده موبایل مخصوصاً جوانان با توان مصرفی بسیار جذاب است.

2.اقتصادی و قیمت مناسب

استفاده  و خرید  صفحه نمایشی که  اثر 4D  د اشته باشد  علاوه بر نیاز به تکنولوژی پیشرفته  ، هزینه زیادی را نیز در بر دارد ،تنها چند نفر فرصت  استفاده از این تجربه جذاب را دارند دارند. اکنون سینما 4d کم هزینه توسط 4dmax ساخته شده است و نه تنها جلوه های مختلفی را افزایش می دهد ، بلکه قیمت را نیز بسیار کاهش می دهد ، به طوری که افراد عادی می توانند اثر تکان دهنده را توسط فیلم 4D با داستان های جذاب را با صرف هزینه کم  تجربه کنند.

3.تبلیغات آسان

سینما 4d به خودی خود بسیار جذاب است ، تا زمانی که فیلم  در سینما 4d شروع به اجرا کند ، فرصت بسیار مناسبی برای تبلیغ است افراد درجای  بسیار خوبی قرار گرفته اند. از سینماهای 4D می توان برای بالا بردن محبوبیت بالای آن و انباشت محبوبیت ، سینماها استفاده کرد.

4.Quick هزینه دریافتی

به دلیل رمان تئاتر حرکتی 4 بعدی ، دیدنی همه جانبه و جذاب ، حس شنوایی ، بو و احساسات دیگر ، آنها برای جذب افرادی که تجربه نکرده اند ، کافی هستند. بنابراین ، کانکس زودرس بسیار داغ خواهد بود و سرمایه گذاری در مدت زمان کوتاهی قابل بازیابی است.

سخن پایانی

مادرمقاله های قبلی در مورد آموزش پریمیر (Adobe Premiere) اصفهان و آموزش کورل دراو(CorelDRAW) در اصفهان صحبت کردیم و عزیزانی که هیچ گونه اطلاعاتی در زمینه ، فیلم ها ، انیمیشن ها و گرافیک های حیرت انگیز ندارند میتوانند ابتدا به مطالعه آن مقاله ها بپردازند و دوستان علاقه مند به مبحث سینما  4d نیز میتوانند با شرکت در کلاسهای آموزش سینما 4d دراصفهان شرکت پدیده یک تجربه کاربری فوق العاده را تجربه کنند.

 

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

ساخت Spinner در اندروید استودیو ساخت Spinner در اندروید استودیو مقالات موبایل

پدیده تجارت

04 دی 1397

محتوای همیشه سبز چیست ؟ محتوای همیشه سبز چیست ؟ مقالات سئو

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

مزیت داشتن اپلیکیشن اندروید برای کسب و کار شما مزیت داشتن اپلیکیشن اندروید برای کسب و کار شما مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

10 بهمن 1398

آشنایی با چرخه حیات اندروید (اکتیویتی) آشنایی با چرخه حیات اندروید (اکتیویتی) مقالات

پدیده تجارت

06 مرداد 1397

آموزش فتوشاپ ویژه اینستاگرام در اصفهان آموزش فتوشاپ ویژه اینستاگرام در اصفهان مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

30 اردیبهشت 1399

نکات مهم در مورد طراحی سایت تجاری در اصفهان نکات مهم در مورد طراحی سایت تجاری در اصفهان مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

09 تیر 1397

ساخت Toast سفارشی در اندروید ساخت Toast سفارشی در اندروید مقالات موبایل

پدیده تجارت

16 بهمن 1397

چگونه می توانیم در اندروید استودیو TAB بسازیم؟ چگونه می توانیم در اندروید استودیو TAB بسازیم؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

08 اردیبهشت 1397

طراحی سایت پایان کار نیست!! طراحی سایت پایان کار نیست!! مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

19 فروردین 1394

linkbaiting چیست و چگونه یک linkbait بسازیم؟ linkbaiting چیست و چگونه یک linkbait بسازیم؟ مقالات سئو

پدیده تجارت

16 فروردین 1397

شبکه های اجتماعی چه تاثیری بر روی دیجیتال مارکتینگ دارند؟ شبکه های اجتماعی چه تاثیری بر روی دیجیتال مارکتینگ دارند؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

21 مرداد 1397

آموزشهای برنامه نویسی اندروید در اصفهان آموزشهای برنامه نویسی اندروید در اصفهان مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

20 آذر 1396

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها