یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

بررسی ویژگی های اندروید9

انتشار 08 اسفند 1398
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

احتمالا تا کنون پای که یک دسر خوشمزه است را امتحان کرده اید ،اکنون این دسرنام نسخه بعدی اندروید است. Android 9.0 Pie در اینجا بیرون از اجاق گاز قرار دارد و برای تلفیق با  تلفن همراه شما اماده است. نسخه آندروید 9.0 پای با ویژگی های جالب جدید همراه است که شامل برخی از ترفندهای جالب می باشد که روش های استفاده از اندروید را تغییر می دهد. اندروید 9 قدرت هوش مصنوعی را به شما می دهد تا از تلفن خود بیشتر استفاده کنید. اکنون با استفاده از آن گوشی های همراه هوشمندتر ، سریعتر و سازگار میشوند و برای گوشی های پیکسل گوگل ارائه شده و به زودی برای تمامی گوشی های هوشمند اندروید جدید ارائه می شود.در مقاله آموزش ویژگیهای اندروید 10 به معرفی و بیان ویژگی های اندروید10 پرداختیم و اکنون به بررسی ویژگی های اندروید9 میپردازیم تا کاربران عزیز ضمن آشنایی بیشتر، بتوانند متناسب با نیازها و مدل گوشی خود بهترین نسخه اندروید را برگزینند پس با ما همراه شوید….

android9

بررسی ویژگی های اندروید9

1.باتری تطبیقی و روشنایی

بااااااطری

 

پلتفرم های اندرویدی بسیاری از ویژگی های خودکار را دارند و برخی از مهمترین آنها در پای بسیار هوشمندانه و باهوش تر می باشند.عملکرد Adaptive Battery یک ویژگی افزودنی Doze است که در Android 6 Marshmallow راه اندازی شد. Doze برنامه هایی را که شما از آنها استفاده نمی کردید در “خواب عمیق” قرار می دهد تا از هدر رفتن آنها در مصرف باتری جلوگیری شود. با این حال اکنون ، ویژگی Adaptive Battery با آگاهی از برنامه ها و خدماتی که از آنها بیشتر استفاده می کنید ، یک قدم جلوتر می رود و آنچه را که از آن استفاده نمی کنید ، برای استفاده از باتری کمتری تنظیم می کند.این به عنوان یک ویژگی پیش فرض تحسین می شود ، با این وجود می توانید به رفتن به( تنظیمات> باتری> باتری تطبیقی) ​​آن را فعال کنید. اما باید یک نکته را توجه داشته باشید که برنامه هایی که اغلب از آنها استفاده نمی کنید ممکن است به دلیل این ویژگی اعلان ها را به تاخیر بیاندازند.میزان روشنایی خودکار اندروید حتی در Pie ارتقا می یابد. با این عملکرد تلفن همراه شما میزان روشنایی مورد نظر خود را در برخی از برنامه ها و محیط ها یاد می گیرد و به طور خودکار تنظیم می کند. می توانید با باز کردن پنل تنظیمات سریع ، از آن کمک بگیرید و تنظیمات آن را اوکی کنید.

2.ناوبری داخلی با Wi-Fi RTT

ناوبری

اکنون Android P از پروتکل WiFi IEEE 802.11mc پشتیبانی می کند که به عنوان Wi-Fi Round-Trip-Time (RTT) نیز شناخته می شود. این یکی از بهترین ویژگی هایی است که طرفداران Android منتظر آن هستند.این ویژگی جدید با تعیین موقعیت مکانی شما در داخل ساختمان و تسهیل مسیرهای نوبت به نوبه خود ، به شما کمک می کند تا در خانه حرکت کنید ، به سبک GPS داخلی ردیابی کنید. این بدان معناست که اکنون می توانید راه خود را در مسافت های کوتاه در مراکز تجاری و ساختمان های بزرگ پیدا کنید.

3.داشبورد

Dashboard

در حالی که به تلفن خود کار میکنید وبه تماشای فیلم های YouTube ، بازی کردن  یا رسانه های اجتماعی را بررسی می کنید ، آسان نیست زمان را از دست دهید. به همین دلیل گوگل مجموعه ای از ویژگی ها را معرفی کرده است که به شما امکان می دهد نحوه استفاده از تلفن خود را کنترل کنید. یکی از آنها “داشبورد” است که داده های استفاده از تلفن را تجزیه می کند تا نشان دهد که چگونه وقت خود را در دستگاه می گذرانید. نمایش می دهد: نمودار پایینی که زمان صرف شده در هر برنامه را در هر روز و همچنین به صورت ساعت به شما نشان می دهد

تعداد کل ساعات روز در تلفن

تعداد دفعاتی که تلفن خود را قفل کرده اید

تعداد کل اعلان هایی که دریافت کرده اید

4.بهزیستی دیجیتال(Digital Wellbeing)

بهزیستی دیجیتال(Digital Wellbeing) یکی از موارد قابل توجه است که ین ابزاربا  استفاده از ویژگی هایی که گوگل برای کمک به شما در مشاهده و پیگیری استفاده از تلفن های همراه و همچنین برنامه هایی که بیشتر وقت خود را در آن می گذرانید ، به شما کمک می کند.

5.تایمر برنامه

5

 

یک قدم دیگر به سمت بهزیستی دیجیتال ، ویژگی برنامه زمان سنج است که به شما امکان می دهد محدودیت زمانی را در برنامه هایی که برای مدت طولانی تری استفاده می کنید تنظیم کنید. با نزدیک شدن به محدودیت زمانی ، یک اعلان هشدار می دهد که به محدوده زمانی خود رسیده اید و برنامه متوقف می شود. بنابراین با Android P می توانید وقت خود را بهتر مدیریت کنید و بهره وری خود را بهبود بخشید.

ما در شرکت پدیده با در اختیار داشتن متخصصان حرفه ای و دانش به روز در کلاس های آموزش اندروید در اصفهان می توانیم به سادگی تخصص مورد نیاز را برای بررسی ویژگی های اندروید9 در اختیار شما عزیزان قراردهیم.

 

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

5 اشتباه رایج در بازاریابی محتوا 5 اشتباه رایج در بازاریابی محتوا مقالات برندینگ

پدیده تجارت

25 خرداد 1398

تولید محتوا چیست (Content Production) ؟ تولید محتوا چیست (Content Production) ؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

07 خرداد 1396

7خصوصیت یک اپلیکیشن خوب که حتما باید بدانید! 7خصوصیت یک اپلیکیشن خوب که حتما باید بدانید! مقالات

پدیده تجارت

28 فروردین 1397

طراحی فروشگاه اینترنتی با ربات تلگرام طراحی فروشگاه اینترنتی با ربات تلگرام مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

06 دی 1396

تولید انیمیشن تیزر تبلیغاتی در اصفهان تولید انیمیشن تیزر تبلیغاتی در اصفهان مقالات برندینگ

پدیده تجارت

20 آذر 1396

مزایای طراحی سایت با کدیگنایتر (CodeIgniter) مزایای طراحی سایت با کدیگنایتر (CodeIgniter) مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

11 اسفند 1394

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

12 تیر 1398

نیاز مشتری چیست؟ نیاز مشتری چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

REST API چیست ؟ REST API چیست ؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

24 دی 1398

آشنایی با نحوه کار keyfream در نرم افزار After Effects آشنایی با نحوه کار keyfream در نرم افزار After Effects مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

25 شهریور 1397

چرا طراحی سایت در اصفهان اهمیت ویژه ای دارد؟ چرا طراحی سایت در اصفهان اهمیت ویژه ای دارد؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

14 اسفند 1395

طراحی سایت و اپلیکیشن در اصفهان طراحی سایت و اپلیکیشن در اصفهان مقالات برندینگ

پدیده تجارت

11 شهریور 1398

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها