یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

طراحی اپلیکیشن بازیافت آنلاین

انتشار 23 اسفند 1400
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

با توجه به شیوع ویروسکرونا و افزایش ماسک ها و دستکش های پلاستیکی و پارچه ای، بازیافت زباله ها بسیار حائذ اهمیت تر از قبل شده است .احتمالا برای شما پیش امده است که مقداری مواد بازیافتی را در گوشه ای از خانه خود نگه داشته اید تا به مراکز بازیافتی تحویل دهید ولی فرصت نکرده اید، یا دچار بیماری شده اید و امکان خارج شدن از خانه را ندارید. طراحی اپلیکیشن بازیافت آنلاین دراصفهان میتواند کمک به سزایی برای رفع این مشکلات باشد که در ادامه ما توضیحات مختصری راجب این اپ و اهداف آن به شما ارائه میدهیم.

چرا بازیافت از اهمیت ویژه ای برخوردار است ؟

از سال 2015 ، بشر 6.3 میلیارد تن زباله پلاستیکی تولید کرده است و فقط 9٪ از این زباله در واقع بازیافت شده است. این سطل های زباله به محیط زیست راه یافته و سلامت انسان را به خطر می اندازد ، حیات وحش ما را به خطر می اندازد و محل دفن زباله های ما را زباله می اندازد.دانشمندان پیش بینی می کنند که در صورت ادامه روند فعلی ، تا سال 2050 12 میلیارد تن پلاستیک در محل دفن زباله وجود داشته باشد. این مبلغ 35000 برابر ساختمان امپایر استیت سنگین است.با دانستن عواقب ، چرا بیشتر بازیافت نمی کنیم؟ما باید عادات بازیافت خود را به شدت بهبود دهیم  چه در خانه و چه در مدارس و محل کار، بازیافت برای سلامت آینده کره زمین بسیار مهم است. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا بازیافت از اهمیت ویژه ای برخوردار است

1.حفظ منابع طبیعی

2.محافظت از اکوسیستم ها و حیات وحش

3.تقاضا برای مواد اولیه را کاهش می دهد

4.در مصرف انرژی صرفه جویی می کند

5.انتشار کربن تغییر دهنده آب و هوا را کاهش می دهد

6.ارزان تر از جمع آوری و دفع زباله

طراحی اپلیکیشن بازیافت آنلاین دراصفهان

تولید زباله با رشد جمعیت افزایش می یابد وبا توجه به رشد تکنولوژی و پیشرفت گوشی های اندروید زمان آن رسیده که به پیاده سازی ایده جدید مانند طراحی اپلیکیشن بازیافت آنلاین دراصفهان و یا هرگونه اپلیکیشن اندروید مرتبت دیگر بپردازیم تا راه های ساده تری را برای این چرخه ارائه دهیم.با توجه به اینکه استفاده ازتلفن های همراه همگانی شده است واستفاده ازاپلیکیشن ها به یک امر روزمره برای رفع نیازها تبدیل شده است طراحی اپلیکیشن بازیافت آنلاین دراصفهان میتواند یکی از آنها باشد .  امکاناتی که این اپلیکیشن میتواند در اختیار شما بگذارد عبارت است از:

1.مکان های نزدیک را برای بازیافت را پیدا کنید

طراحی اپلیکیشن بازیافت آنلاین دراصفهان

ممکن است به یک منطقه جدید یا یک شهر جدید نقل مکان کنید و اطلاعی راجب مکان های بازیافتی نداشته باشید.با استفاده از اپلیکیشن بازیافت آنلاین دراصفهان میتوانید نزدیک ترین مکان به خود را جهت بازیافت زباله هایتان پیدا کنید.

 2.مدیریت زباله و بازیافت خود

طراحی اپلیکیشن بازیافت آنلاین دراصفهان

بازیافت بیش از حد گیج کننده است اگرچه 50٪ از کاربران ادعا می کنند که دستورالعمل های محلی بازیافت خود را خوانده اند ، 67٪ از مردم هنوز سردرگمی در مورد موارد قابل بازیافت را تجربه می کنند.این برنامه به کاربران امکان می دهد تا زباله و بازیافت خود را دسته بندی ومدیریت کنند  ، و به راحتی بتوانند مواد قابل بازیافت را از سایر زباله ها جدا سازی کنند.

3.صرفه جویی در زمان

طراحی اپلیکیشن بازیافت آنلاین دراصفهان

بسته به محل زندگی شما بازیافت همیشه برای همه قابل دسترسی و نزدیک نیست و ممکن است زمان زیادی را از شما بگیرد یا مقدار بازیافت ها زیاد باشد و شما نتوانید همه آنها را به مکان بازیافت ببرید، اپلیکیشن بازیافت آنلاین با در اختیار داشتن ماشین های سیار میتواند به محل مورد نظر شما بیاید و بازیافت های شمارا به مراکز بازیافت ببرند.

4.به اشتراک گذاری ایده های خود

طراحی اپلیکیشن بازیافت آنلاین دراصفهان

به احتمال زیاد ویدئوهای داخل شبکه های اجتماعی را دیده اید که وسایل بازیافتی مانند شیشه ها ،بطری ها،قوطی ها و غیره را به وسایل قابل استفاده مانند گلدون یا خیلی چیزهای دیگر تبدیل میکنند.اگر شما نیز ایده هایی در سر دارید میتوانید با استفاده از این اپلیکیشن آنهارا به اشتراک بگذارید و از آن کسب در آمد کنید.

سخن پایانی

طراحی اپلیکیشن بازیافت آنلاین دراصفهان در حال حاضر به صورت یک ایده است و اگر شما عزیزان تمایل به اجرای این ایده دارید ، شرکت پدیده تجارت با در اختیار داشتن برنامه نویسان حرفه ای در سمت طراحی اپلیکیشن اندروید در اصفهان و نمونه کارهای فراوان میتواند شمارا در پیاده سازی این اپلیکیشن همراهی کند و حتی دوستان علاقه مند به مبحث طراحی اپلیکیشن اندروید در اصفهان میتوانند با شرکت در دوره های آموزش اندروید در اصفهان پس از اتمام آموزش به اجرا و پیاده سازی طراحی اپلیکیشن بازیافت آنلاین دراصفهان بپردازند.

آینده از ان کسب و کارهای آنلاین است

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

تبلیغات موتور جستجو(SEA) چیست؟ تبلیغات موتور جستجو(SEA) چیست؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

16 اردیبهشت 1399

چگونه در اندروید استودیو Bottom navigation ایجاد کنیم؟ چگونه در اندروید استودیو Bottom navigation ایجاد کنیم؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

22 اردیبهشت 1397

نکات موثر در طراحی اپلیکیشن اندروید نکات موثر در طراحی اپلیکیشن اندروید مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

04 اردیبهشت 1397

رمز موفقیت برندهای قدرتمند رمز موفقیت برندهای قدرتمند مقالات برندینگ

پدیده تجارت

17 آذر 1392

چگونه یک بازی اندروید بسازیم؟ چگونه یک بازی اندروید بسازیم؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

13 مهر 1398

آموزش طراحی Seekbar در اندروید استودیو آموزش طراحی Seekbar در اندروید استودیو مقالات موبایل

پدیده تجارت

19 خرداد 1397

مشاوره تخصصی وب برندینگ در اصفهان (Branding & Web Branding) مشاوره تخصصی وب برندینگ در اصفهان (Branding & Web Branding) مقالات برندینگ

پدیده تجارت

04 خرداد 1396

آموزش پایتون اصفهان آموزش پایتون اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

20 مرداد 1398

آموزش طراحی اپلیکیشن در اصفهان آموزش طراحی اپلیکیشن در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

01 مهر 1398

اهمیت امن بودن حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی اهمیت امن بودن حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

21 فروردین 1401

مدیریت پیچ اینستاگرام مدیریت پیچ اینستاگرام مقالات برندینگ

پدیده تجارت

09 آذر 1398

چرا باید به آموزش اندروید استودیو فکر کنیم؟ چرا باید به آموزش اندروید استودیو فکر کنیم؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

06 مرداد 1398

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها