یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

انتشار 12 مهر 1396
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

با وجود بستر اینترنت و پیشرفت در زمینه طراحی سایت در اصفهان ، با آمار دقیقی میتوان گفت فروشگاه های اینترتی بیشترین حجم وبسایت ها را به خود اختصاص داده اند .شاید شماهم اسم چند نمونه از آنها را شنیده باشید مانند سایت Ebay  یا Amazon در سطح جهانی و سایت های دیجی کالا و بامیلو در ایران که پیشرفت گسترده ای داشته اند و از شهرت بالایی نیز برخوردار شده اند.

 

یک سایت فروشگاهی بستر مناسبی است تا شما بتوانید کالاهای خود را به صورت دسته بندی شده و منظم به فروش بگذارید  و همچنین گسترده تر و کم هزینه تر به معرفی محصولات خود بپردازید و تبلیغ کنید.

 

چند سالی است که سایت های فروشگاهی نه تنها فروش های باورنکردنی داشته اند بلکه خیلی از آنها به امور زندگی روزمره افراد تبدیل شده اند .یعنی کاربر هر روز به سایت شما سر میزند و از محصولات شما دیدن میکند و کالای مورد نظرش را سفارش میدهد.این پروسه دیگر نیازی به صرف زمان زیادی برای طی کردن خیابان ها و سر زدن به مغازه ها و انتخاب کالای مورد نظر ندارد.همچنین بدلیل ارائه کالا و اجناس اصل و با کیفیت در بسیاری از فروشگاه های بزرگ ، مردم به فروشگاه اینترنتی اعتماد بیشتری پیدا کرده اند.

 

اما در پشت زمینه یک وبسایت فروشگاهی موفق ،قطعا یک مدیریت خوب هم وجود دارد.برای مدیریت خوب و هرچه بهتر سایت فروشگاهی ، قطعا یک پنل مدیریت قوی هم وجود دارد تا مدیران بتوانند با اجزا سایت بهتر ارتباط برقرار کنند .یک پنل مدیریت خوب باید رابطه بین مشتری و مدیر را به خوبی حفظ کند برای مثال آمار دقیقی از محصولات فروخته شده تهیه کند و به مدیر با زبان ساده ارائه کند ، و در زمینه های دیگری مانند تهیه آمار کالاهای برگشتی ، افراد خریدار ،مشخصات مشتری ها ،درصد فروش ، و… را به مدیر ارائه دهد.

 

افراد شخص ثالث یا شرکت های بسیاری در سطح اینترنت هستند که سفارشات وبسایت های شما را انجام میدهند. اما براستی آیا تجربه کاری این افراد پاسخگوی نیاز شما هست یا خیر؟ چه شرکتی در حین قیمت مناسب بهترین امکانات را به شما میدهد؟

 

 

ما در شرکت پدیده تجارت با دارا بودن هفت سال سابقه درخشان در زمینه طراحی وبسایت های شرکتی و فروشگاهی و همچنین نمونه کارهای فوق العاده در این زمینه، اعم از وبسایت های پایا هنر ، فولاد نطنز، ذوب آهن نطنز،وبسایت گاما، و … ،با بهره مندی از نیروی کار مجرب و حرفه ای و به عنوان اولین شرکت رسمی طراحی وبسایت در اصفهان آماده دریافت سفارشات شما میباشیم. خرسندیم که تا به این حال توانسته ایم در خدمت رسانی به مردم ایران موفق باشیم.

 

تمامی وبسایت های طراحی شده بصورت اختصاصی بوده و توسط تیم مجرب شرکت پدیده از صفر برنامه نویسی میشود تا هر آنچه شما از ما توقع دارید را عملا با قیمت مناسب به شما تحویل دهیم .منتظر شما هستیم…

 

تولید شده اختصاصی در دپارتمان آموزشی شرکت پدیده تجارت

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

ویِژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب چیست؟ ویِژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

26 تیر 1394

مفهوم پلتفرم (platform) چیست ؟ مفهوم پلتفرم (platform) چیست ؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

22 اسفند 1400

GenyMotion چیست و چه کاربردی در اندروید استودیو دارد؟ GenyMotion چیست و چه کاربردی در اندروید استودیو دارد؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

25 اردیبهشت 1397

راه های یادگیری برنامه نویسی iOS در اصفهان راه های یادگیری برنامه نویسی iOS در اصفهان مقالات

پدیده تجارت

30 آبان 1396

الگوریتم Google’s Hilltop چیست؟ الگوریتم Google’s Hilltop چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

مزایای طراحی سایت به زبان PHP مزایای طراحی سایت به زبان PHP مقالات

پدیده تجارت

17 بهمن 1396

چرا تبلیغات اینترنتی؟؟ چرا تبلیغات اینترنتی؟؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

18 آذر 1392

اهمیت سئو SEO چیست؟ اهمیت سئو SEO چیست؟ مقالات سئو

پدیده تجارت

21 فروردین 1401

تولید محتوا چیست (Content Production) ؟ تولید محتوا چیست (Content Production) ؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

07 خرداد 1396

لینک سازی داخلی چیست ؟  تاثیر لینک های داخلی بر سئو لینک سازی داخلی چیست ؟ تاثیر لینک های داخلی بر سئو مقالات سئو

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

04 آذر 1398

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها