یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

مزایای برنامه نویسی با php

انتشار 19 تیر 1398
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

مزایای برنامه نویسی با php

زبان پی اچ پی یک زبان اسکریپتی سمت سرور است که در اصل برای طراحی سایت به کار می رود اما گاهی به عنوان زبان برنامه نویسی برای اهداف عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان در سال 1994 توسط Rasmus Lerdorf از دانشگاه واترلو کانادا به وجود آمد و هم اکنون رفرنس پیاده سازی آن توسط The PHP Development Team ایجاد می شود. PHP ابتدا Personal Home Page یا صفحه خانگی شخصی نام گرفت. و امروز به آن PHP: Hypertext Preprocessor گفته می شود.
یکی از موارد جالب در رابطه با PHP نصب و استفاده از آن بر روی 244 میلیون وب سایت است. طبق آمار بعضی از وب سایت های معتبر 91.4% وب ها از انواع ورژن های PHP استفاده می کنند که این موضوع بیانگر محبوبیت و پرکاربرد بودن زبان برنامه نویسی PHP است. PHP به طور گسترده برای ساخت وب سایت ها مورد استفاده ی عموم قرار می گیرد.
1-سادگی
زبان PHP یک زبان برنامه نویسی بسیار ساده است و همانند نوشتن یک مقاله انگلیسی است با یکسری شرایط لازم به اسم کد نویسی. به علت سادگی و راحتی این برنامه بعضی از برنامه نویسان با این نوع زبان موافق نیستند و معتقدند کار را بیش از حد برای توسعه دهندگان راحت کرده است. اما برای افراد مبتدی و کسانی که نمی خواهند درگیری پیچیدگی های این دنیای بی انتها شوند انتخاب این زبان، انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.

2-PHP یک زبان رایگان است.
PHP یک زبان متن باز است و بسیار مطمین است از جهت قانونی و کارهای اشتراکی در جهت ساختن وب سایت های معتبر و پرکاربرد. علاوه بر آن، این نوع از زبان برنامه نویسی موانعی که در برابر توسعه دهندگان وب قرار گرفته است را برداشته و با سادگی که با خود دارد، کار را برای آن ها راحت کرده است.

3-افزونه ها
PHP یک زبان مقیاس پذیر است برای توسعه دادن وب سایت ها. به علت متن باز بودن آن، توسعه دهندگان آنلاین مدام مشغول برطرف کردن مشکلات پیش رو به جهت پاسخ به الزامات در حال ظهور کسب و کار هستند. این ویژگی باعث می شود به توسعه دهندگان قابلیت اضافه کردن خدمات جدید را بدهد.

4-زبان پی اچ پی توسط یک جامعه ی مجازی پشتیبانی می شود.
متن باز بودن این زبان و دسترسی تمامی توسعه دهندگان باعث تشکیل این جامعه ی مجازی شده است. از طرفی بخاطره محبوبیت زیادی که این زبان دارد، افراد متعددی برای پشتیبانی از آن در رقابت هستند.

5- PHP قدرتمند و انعطاف پذیر است.
برای نمونه می توان فیسبوک را مثال زد که یکی از قدرتمند ترین پلتفرم هایی است که با زبان پی اچ پی اجرا شده است. فیسبوک یک زبان مشتق شده از پی اچ پی است به نام هک که برای رفع نیاز های مدیریتی غول پیکرها ساخته شده است. این سطح از انعطاف پذیری قابلیت مقیاس پذیری سایت را نشان می دهد.

با توجه به فراوانی مزایای استفاده از این زبان برنامه نویسی، بسیاری از تجارت آنلاین معروف مانند فیسبوک، یاهو، ویکیپدیا، فلیکر و غیره از این زبان برنامه نویسی استفاده می کنند. شرکت پدیده ی تجارت با داشتن مدرسان و افرادی برگزیده، در جهت رشد و توسعه وب سایت ها افتخار میزبانی از شما عزیزان را دارد.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

پرستا شاپ، فروشگاه سازی قدرتمند با امکاناتی بیش از نیاز شما! پرستا شاپ، فروشگاه سازی قدرتمند با امکاناتی بیش از نیاز شما! مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

23 خرداد 1394

طراحی و ساخت نرم افزار اندروید طراحی و ساخت نرم افزار اندروید مقالات موبایل

پدیده تجارت

13 خرداد 1393

کاربرد TextWatcher در اندروید استودیو و آموزش ساخت آن کاربرد TextWatcher در اندروید استودیو و آموزش ساخت آن مقالات موبایل

پدیده تجارت

02 مرداد 1397

گیت هاب چیست و چه کاربردی دارد؟ گیت هاب چیست و چه کاربردی دارد؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

22 اسفند 1400

تولید محتوای آموزشی چیست؟ تولید محتوای آموزشی چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

21 فروردین 1401

روش های کسب درآمد از اینستاگرام روش های کسب درآمد از اینستاگرام مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

22 تیر 1396

یادگیری اندروید و کسب درآمد از آن یادگیری اندروید و کسب درآمد از آن مقالات موبایل

پدیده تجارت

08 تیر 1398

آشنایی با نحوه کار keyfream در نرم افزار After Effects آشنایی با نحوه کار keyfream در نرم افزار After Effects مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

25 شهریور 1397

اهمیت سئو SEO چیست؟ اهمیت سئو SEO چیست؟ مقالات سئو

پدیده تجارت

21 فروردین 1401

نقش موثر ویدئو مارکتینگ در کسب و کار نقش موثر ویدئو مارکتینگ در کسب و کار مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

30 دی 1396

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس دراصفهان طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس دراصفهان مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

اندروید جت پک (Android Jetpack) چیست؟ اندروید جت پک (Android Jetpack) چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

23 اسفند 1400

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها