یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

مزیت داشتن اپلیکیشن اندروید برای کسب و کار شما

انتشار 10 بهمن 1398
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

مشاغل آنلاین به کسب و کارهایی گفته میشود که  بجای کار کردن در یک مکان مشخص یا گزارش  روزانه  بتوانید از یک مکان از راه دور کار کنید. با ادامه یافتن فناوری و دنیای اینترنت، مشاغل آنلاین هر روز بیشتر و بیشتر می شوند. بسیاری از افراد بصورت آنلاین در زمینه های مختلفی مانند ارائه خدمات به مشتری ، ارائه صورتحساب ، برنامه نویسی رایانه و آموزش و غیره کار می کنند.این روزها مشاغل مختلف نیزاز این فناوری استفاده می کنند و همانطور که می دانید استفاده از موبایل ها و تبلت ها نیز افزایش یافته است و بسیاری از مردم با استفاده از اپلیکیشن های آنلاین بسیاری از نیاز های روزانه خود را رفع میکنند. در اینجا مزیت داشتن اپلیکیشن اندروید برای کسب و کار شما را مورد بررسی قرار میدهیم.

این کار باعث شده است تا کاربرد برنامه های موبایل  بخصوص اندروید برای مشاغل آنلاین بسیار زیاد شود. با این حال ، سیستم عامل های تلفن همراه در تمام دستگاه های تلفن همراه یا تلفن های هوشمند یکسان نیست. به عنوان مثال ، شرکت اپل پلتفرم iOS را ارائه می دهد ، Google از سیستم عامل آندروید پشتیبانی می کند ، و مایکروسافت دوباره روی سیستم عامل Windows Mobile / Phone قرار می گیرد.

آشنایی با اندروید:

اندروید یک سیستم عامل همراه منبع باز و دارای پایگاه کاربر گسترده و فرایند توسعه برنامه موبایل است. شرکت ها در حال اعمال نفوذ اندرویدی هستند و برنامه های تلفن همراه سفارشی ایجاد می کنند که مشکلات مشتری را حل می کند و برای تجارت خود ارزش افزوده می کند همچنین اندروید رایگان و یک پلتفرم باز که بر روی لینوکس ساخته شده است. شرکت توسعه برنامه های اندرویدی همچنین یک راه حل منبع باز برای دستگاه های تلفن همراه میباشد که یک نرم افزار کاملی از جمله سیستم عامل ، وسایل میانی و برنامه های کاربردی اصلی تلفن همراه را ارائه می دهد. استقبال کاربران از اندروید هنگام راه اندازی در سال 2007 بسیار پایین بود ، زیرا هنوز در چرخه توسعه اولیه خود قرار داشت. اما پس از تلاشهای کسب و توسعه Google ، دیداری برای فناوری تلفن همراه Android افزایش یافت.

 

مزیت داشتن اپلیکیشن اندروید برای کسب و کار شما

1. بهبود بهره وری

از آنجا که برنامه های تجاری به صورت سفارشی ساخته شده اند و نیازهای شغلی شما را در خاطر دارند ، مانند یک برنامه جامع و با عملکردهای متنوع خود و نیاز به چندین برنامه را نفی می کند همچنین ، متناسب با سبک کاری شما طراحی میشوند ، باعث افزایش بهره وری کارکنان و سازمان می شوند.

2. مقیاس پذیری بالا

در طراحی اپلیکیشن های اندروید سفارشی بسیاری از پارامتر های کسب و کار شما از جمله منابع ، فرایندها و غیره  به صورت کنترل شده در نظر گرفته میشوند در صورت نیاز می توان به راحتی آنها را تنظیم کرد.

3. امنیت بالای داده ها

برنامه های شغلی عمومی ممکن است ویژگی های امنیتی ویژه ای را داشته باشند یا نداشته باشند ، که ممکن است داده های کسب و کار شما را به خطر بیندازد. سفارش اپلیکیشن اندروید سفارشی که فقط برای کسب کار شما طراحی شده باشد می تواند متناسب با نیازهای تجاری شما ،سیستم امنیتی داده های شما را تقویت کند.

4. ارتباط با نرم افزارهای دیگر

در طراحی اپلیکیشن سفارشی شما میتوان با درنظر گرفتن نرم افزار های فعلی کسب و کارتان, اپلیکیشنی طراحی نمود که بدون داشتن هیچ گونه خطایی دارای ارتباط و عملکردی یکپارچه با دیگر نرم افزارها باشد.

5. نگهداری و مدیریت آسان

با استفاده از نرم افزار طراحی شده برای کسب و کار خود می توانید از نرم افزارهای دیگر شرکت های توسعه دهنده بی نیاز باشید و برای هرگونه آپدیت برنامه, توسعه برنامه و اضافه و کم کردن امکانات آن علاوه بر عدم وابستگی به شرکتهای دیگر, در هزینه ها و زمان خود نیز صرفه جویی کنید و بتوانید به راحتی و صرف کمترین هزینه  اپلیکیشن خود را مدیریت کنید.

6.  ارتباط مستمر با مشتری

طراحی اپلیکیشن سفارشی به شما این امکان می دهد تا با به روز رسانی های منظم ، محصولات و خدمات خود را به صورت 24 ساعته به مشتریان خود اراعه نمایید همچنین آنها نیز به صورت دائم به شما ،اطلاعاتتان ،خدمات و محصواتتان دسترسی داشته باشند.

7. بازیابی و دسترسی به اطلاعات مشتری

با افزودن فرم ها و نظرسنجی های ساده در نرم افزار اندروید خود می تواند به راحتی  اطلاعات مورد نیاز مشتریانتان را در دترس داشته باشید و به راحتی  اطلاعات آنهارا جمع آوری کنید و به این صورت در زمان و هزینه مشتریان برای ارائه مدارک فیزیکی و کارمندان برای بازبابی اطلاعات صرفه جویی میشود.

8. دسترسی آسان به مدارک

با داشتن نرم افزار شخصی سازی شده برای کسب و کار خود می توانید به راحتی به کلیه اسناد و مدارک کاری خود از جمله: تقویم ها, بروشورهای سازمان, قراردادهای کاری و غیره دسترسی داشته باشید و درصورت لزوم با مشتریان و کارمندان خود به اشتراک بگذارید و در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید.

 

شرکت پدیده تجارت با داشتن سالها تجربه در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید در اصفهان و دیگر شهرهای کشور و در اختیار داشتن متخصصان حرفه ای و دانش به روز میتواند همراه مناسبی برای صاحبان مشاغل آنلاین برای پیشرفت و پیشی گرفتن از رقبا باشد و همچنین برای عزیزانی که علاقه مند به مبحث آموزش اندروید در اصفهان می باشند دوره هایی را به صورت خصوصی برگزار میکند.

آینده از آن کسب و کارهای آنلاین است…

مشاغلی که وارد این عرصه شده اند…

 

[foogallery id=”13287″]

 

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

چگونه ادمین یک پیج اینستاگرام بشویم ؟ چگونه ادمین یک پیج اینستاگرام بشویم ؟ مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

14 تیر 1399

صفر تا صد اینفلوئنسرمارکتینگ صفر تا صد اینفلوئنسرمارکتینگ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

06 فروردین 1399

اصول آموزش پروژه محور اصول آموزش پروژه محور مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

13 آبان 1398

معرفی ابزار آنالیز سئو یک سایت معرفی ابزار آنالیز سئو یک سایت مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

23 اسفند 1400

معرفی سیستم عامل Ubuntu معرفی سیستم عامل Ubuntu مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

24 آذر 1398

تفاوت آنریل با یونیتی تفاوت آنریل با یونیتی مقالات

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

طراحی سایت رسمی یا غیر رسمی طراحی سایت رسمی یا غیر رسمی مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

13 آذر 1396

آموزش تدوین ویدئو در اصفهان آموزش تدوین ویدئو در اصفهان مقالات برندینگ

پدیده تجارت

10 تیر 1399

3 نکته طراحی سایت که هر کارآفرینی باید بداند! 3 نکته طراحی سایت که هر کارآفرینی باید بداند! مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

06 اردیبهشت 1397

مشاوره تخصصی بصورت حرفه ای در اصفهان مشاوره تخصصی بصورت حرفه ای در اصفهان مقالات

پدیده تجارت

11 مرداد 1397

تفاوت اپلیکیشن های هایبرید و نیتیو چیست؟ تفاوت اپلیکیشن های هایبرید و نیتیو چیست؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

29 تیر 1399

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها