یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

مشاور کسب و کار اینترنتی در اصفهان

انتشار 24 اسفند 1400
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

آیا شما مشاغل آفلاین دارید و دوست دارید به یک مدل کسب و کار مبتنی براینترنت روی بیاورید؟ یا شاید شما صاحب مشاغل نباشید ، اما تجربه ، تخصص و اشتیاق خوبی برای حرفه خود دارید و دوست دارید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. در دنیای امروز ، با داشتن یک لپ تاپ و اتصال به اینترنت ، شما توانایی راه اندازی یک تجارت آنلاین را دارید ، اما برای یک شروع موفق و رسیدن به اوج در کمترین زمان به یک مشاور کسب و کار اینترنتی در اصفهان نیاز دارید راهنمای راه شما در تجارتتان شود و

از انجا که یک مشاور کسب و کار اینترنتی در اصفهان باعث می شود انجام کسب و کار آنلاین بسیار راحت تر باشد. مشاغل آنلاین سودآور بوده و با سهولت انجام می شوند. ما در این مقاله از تیم دیجیتال مارکتینگ پدیده به هر آنچه که باید در مورد یک مشاور کسب و کار اینترنتی بدانید میپردازیم تا تصمیم گیری و انتخاب را برای شما عزیزان راحت تر کنیم .

 

مشاور کسب و کار اینترنتی کیست ؟  چرا آنها بسیار مهم هستند؟


 

** مشاوران تجارت الکترونیکی به طور فزاینده ای در چشم انداز تجارت مدرن نقش بسزایی دارند. وظیفه این کارشناسان کسب و کارهای آنلاین  تجزیه و تحلیل فروشگاه ، بررسی موقعیت آن در صنعت یا بازار خاص و طراحی یک برنامه تجارت الکترونیکی برای ارتقا شرکت است.

** علاوه بر این ، مشاوران کسب و کار اینترنتی  مسئول پیگیری پیشرفت شرکت در جهت اهداف آن و تنظیم برنامه با توجه به شرایط هستند. انتظار دارید یک مشاور تجارت الکترونیکی درک کاملی از بهینه سازی موتور جستجو ، وبلاگ نویسی ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، مارک تجاری آنلاین و استراتژی های مختلفی داشته باشد که یک تجارت می تواند برای تبلیغ یک محصول استفاده کند.

** همانطور که در بالا ذکر شد ، یک مشاور بازاریابی تجارت الکترونیکی می تواند با انواع مشاغل کار کند. آنها می توانند به استارتاپ های جوان کمک کنند تا رشد کرده و جایگاه خود را در صنایع مختلف ایجاد کنند ، یا می توانند ایده های منحصر به فرد و ابتکاری برای مشاغل بزرگتر در مورد چگونگی تبلیغات بهتر محصولات خود ارائه دهند.

** تقریباً همه فعالان عمده تجارت الکترونیک در بازار در زمینه حقوق و دستمزد خود مشاوره دارند که از طریق آنها ایده های خود را اجرا می کنند. اگر می خواهید شرکت شما رشد کند ، احتمالاً به خدمات مشاوره تجارت الکترونیک نیاز خواهید داشت. تجربه ، دانش و درک آنها از بازار تجارت الکترونیکی حیاتی است و می تواند از راه های دیگر به شرکت شما کمک کند.

** بسیاری از کارآفرینانی که فروشگاه های تجارت الکترونیکی راه اندازی می کنند ، درک و درک کمی از نحوه بازاریابی آنلاین دارند ، که این امر آنها را در معرض آسیب جدی قرار می دهد. حتی اگر بهترین محصولات به درستی در بازار عرضه نشوند ، بعید به نظر می رسد که به فروش برسند.

** در اینجا مشاوران تجارت الکترونیک حضور پیدا می کنند. بسته به نیاز شرکت شما ، نوع محصولی که می فروشید و بازار موردنظر شما در آن تمرکز می کنید ، آنها استراتژی متناسب با نیازهای شرکت شما را طراحی می کنند. به عنوان مثال ، بسیاری از استارت آپ ها بودجه محدودی را برای صرف بازاریابی اختصاص می دهند.

** به همین ترتیب ، استراتژی تجارت الکترونیکی آنها به حداکثر رساندن بازده از هر دلار هزینه شده برای بازاریابی متمرکز است. شرکت های بزرگتر با جیب های عمیق تر ، اهداف مختلفی مانند گسترش را دارند.

در اینجا چند دلیل مختلف وجود دارد که شما باید از خدمات مشاوران تجارت الکترونیکی در نظر بگیرید.

چرا باید از خدمات یک مشاور کسب و کار اینترنتی در اصفهان بهرمند شوید ؟

1.آنها به شما کمک می کنند فروش را افزایش دهید

میانگین میزان ترک سبد خرید 65.23٪ تخمین زده شده است. این بدان معناست که از 100 خریدار ، 65 خرید عمده روند پرداخت را تکمیل نمی کنند. این نشان دهنده درآمدی است که شما از دست هر مشتری می دهید. یک مشاور تجارت الکترونیکی وب سایت شما را مرور کرده و لیستی از دلایل ترک خریدن از خرید خود را تهیه می کند. آنها به شما کمک می کنند وب سایت خود را با استقبال و خرید مناسب تر کنید.

2.آنها به شما بازخورد بی طرفانه می دهند

اگر فروشگاه خرید آنلاین خود را به یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود نشان دهید ، می توانید در حکم آنها کمی تعصب داشته باشید. علاوه بر این ، بعید است که آنها به اندازه یک مشاور حرفه ای به اندازه تجربه و درک عمیق از خرید آنلاین باشند.

وب سایت خود را به یک مشاور بازاریابی نشان دهید ، و آنها یک حسابرسی کامل را انجام می دهند تا در مورد آنچه اشتباه و درست انجام می دهید بازخورد بی طرفانه ای به شما بدهند. شاید از دانستن برخی اصلاحات جزئی وب سایت که می تواند منجر به فروش ناگهانی شود ، تعجب کنید.

3.آنها به شما کمک می کنند تا بر مخاطب مناسب تمرکز کنید

اگر شرکت خود را بصورت آنلاین بازاریابی می کنید اما مخاطب مناسب را هدف قرار نمی دهید ، به راحتی پول را دور می ریزید. به عنوان مثال ، اگر شما یک شرکت طراحی وب سایت هستید ، تمرکز شما باید روی سایر مشاغل یا افرادی باشد که می خواهند وب سایت ایجاد کنند.

مشاغل اغلب متضرر می شوند زیرا سودآورترین اما باریک ترین گروههای هدف خود را شناسایی نمی کنند و بنابراین نمی توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. از طریق یک مشاور تجارت الکترونیکی ، شما می توانید تمام منابع موجود خود را بر روی بازاریابی برای مخاطبان هدف مناسب متمرکز کنید.

4.آنها نقشه راهی برای شما تهیه می کنند

هنوز ممکن است در مورد اینکه کدام روش بازاریابی برای شرکت شما بهتر کار می کند و از کدام یک باید خودداری کنید ، بی خبر باشید. در این صورت ، یک مشاور تجارت الکترونیکی پیدا کنید. آنها یک نقشه راه قابل تنظیم و متناسب با نیاز شما ایجاد می کنند. یک نقشه راه به شما کمک می کند تا اهداف خود را پیگیری کرده و آنها را کمی تعیین کنید ، به شما این امکان را می دهد که رشد کسب و کار را در کوتاه مدت و کوتاه مدت پیگیری کنید.

استخدام مشاور می تواند در بهبود عملکرد و ایجاد تغییرات لازم برای دستیابی به موفقیت به مشاغل کمک کند.

مشاوران تجاری به شرکت ها کمک می کنند تا از چالش ها عبور کنند ، درآمد خود را افزایش دهند یا رشد کنند.

نحوه انتخاب یک مشاور کسب و کار اینترنتی در اصفهان

یافتن یک مشاور تجارت الکترونیکی آسان تر از انجام کار است. جستجوی ابتدایی آنلاین هزاران نتیجه را به شما ارائه می دهد. از کجا می دانید چه کسی برای کسب و کار شما مناسب است؟ در اینجا چند فاکتور وجود دارد که باید قبل از استخدام یک مشاور تجارت الکترونیکی در نظر بگیرید.

یک : اهداف و ارزشهای مشترک

اولین قدم برای یافتن یک مشاور تجارت الکترونیکی بررسی مجموعه ارزشهای اتخاذ شده توسط شرکت است. اطمینان حاصل کنید که شما دو هدف مشترک دارید. این نه تنها باعث ایجاد هم افزایی می شود بلکه اطمینان حاصل می کند که هر دو طرف در یک صفحه باقی بمانند. اگر مشاور شما بتواند اهداف شما و آنچه را که از آنها نیاز دارید کاملاً بفهمد ، آنها می توانند یک راهبرد راهبردی مشخص را به شما ارائه دهند.

وقتی با یک مشاور شریک می شوید ، احتمالاً قصد دارید مدت طولانی با آنها کار کنید. بنابراین یکی را پیدا کنید که بتوانید با او خوب کار کنید. برای یک مشارکت روان ، شما باید اهداف و ارزش ها را به اشتراک بگذارید. پویایی مثبت تیم می تواند باعث بهبود روحیه و عملکرد در هر دو شرکت شود.

دوم : نوع کسب و کار شما

شما به یک مشاور متناسب با نوع تجارت خود نیاز دارید. آنها تجربه مربوط به نحوه فعالیت صنعت شما را خواهند داشت و قادر خواهند بود استراتژیهای بازاریابی را ایجاد کنند که به جای آزمایش زیاد ، در یک بازه زمانی کوتاهتر نتایج کمی را نشان دهد.

به عنوان مثال ، اگر شرکت شما یک برنامه نرم افزاری مبتنی بر اشتراک ارائه دهد ، شما به یک مشاور با تجربه بازاریابی مربوطه نیاز خواهید داشت. اگر شرکت شما محصولات مختلفی را به صورت آنلاین می فروشد ، یک مشاور تجارت الکترونیکی با تجربه تبلیغات فروشگاه آنلاین استخدام کنید.

سوم : تجربه تجارت الکترونیکی

مسلماً یکی از مهمترین عواملی که باید قبل از استخدام مشاور تجارت الکترونیک در نظر بگیرید ، تجربه آنهاست. آنها چند سال در این زمینه کار کرده اند؟

بهترین راه برای فهمیدن این است که از مشاور بخواهید نمونه کارهای خود را به شما نشان دهد. با این کار ایده بهتری در مورد مشتری های مختلفی که مشاور با آنها کار کرده است ، چند سال فعالیت در آنها و مقیاس و اندازه پروژه هایی که کار کرده اند ، به شما ارائه می شود. به یاد داشته باشید ، تمرکز شما باید تجربه آنها با مشتریان تجارت الکترونیک باشد ، نه سایر وب سایت ها.

شما در مورد اینکه آیا یک مشاور تجارت الکترونیکی فقط برای چند مشتری نتیجه می دهد یا اینکه آنها می توانند با نیازهای مشتریان مختلف در صنایع مختلف سازگار شوند و به رشد آنها کمک کنند ، ایده بهتری خواهید گرفت. نگاهی به دامنه مشتریانی که مشاور با آنها کار کرده است. اکثر مشاوره های تجارت الکترونیکی نمونه کارهای خود را به صورت آنلاین قرار می دهند ، بنابراین می توانید از این طریق دید خوبی نسبت به تجارت آنها کسب کنید. اگر این کار را نکنند ، این می تواند هشداری باشد که برای شرکت شما مناسب نیستند.

چهارم : هزینه مشاوره

چه مقدار مشاور تجارت الکترونیکی از شما هزینه می گیرد؟ این احتمالاً یک عامل تعیین کننده برای بیشتر مشتریان است.

اطمینان حاصل کنید که در مورد هزینه با مشاوره بحث کرده و یک برنامه پرداخت جامع ایجاد کنید. در ابتدا به نوعی پیش پرداخت یا نگهدارنده نیاز دارند و سپس می توانید از قبل برنامه ریزی کنید.

این آسان نیست به نظر می رسد. با توجه به ماهیت کار مشاوره ، هر مشتری متفاوت است ، بنابراین تمایل به ارائه یک قیمت ثابت ندارند. با این حال ، نمی توانید از بودجه بالاتر بروید ، بنابراین مهم است که یک مشاور مناسب با محدودیت های مالی خود پیدا کنید.

به دنبال مشاورانی باشید که قیمت شفاف ارائه می دهند. چندین مشاور قیمت خود را برای خدمات اساسی به اشتراک می گذارند. به این ترتیب ، حداقل رقمی راجع به مبلغی که باید به مشاور بپردازید ، خواهید داشت.

حرف آخر

کار با یک مشاور کسب و کار اینترنتی  برای صاحبان مشاغل آنلاین بسیار مهم است ، زیرا دامنه بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) با هر به روزرسانی جدید توسط Google همچنان تغییر می کند. اگر شغل شما به موقع به روز نشود ، از رقبای خود عقب می مانید. یک مشاور تجارت الکترونیکی شکاف های موجود در مدل کسب و کار شما را شناسایی کرده و به شما کمک می کند تا از منابع در دسترس خود بهترین استفاده را ببرید ، بنابراین کسب و کار خود را به اوج می رساند.

ما در شرکت پدیده با به شما کمک می کنیم تا با بازاریابی اینترنتی و اهداف تجاری کسب و کار آنلاین خود را به دست آورید . مشاوران کسب و کار اینترنتی ما در سئو ، بازاریابی محتوا ، تبلیغات و ابزارهایی مانند سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری تخصص دارند. ما می توانیم به شما در ساخت و توسعه ابزارها و استراتژی های مناسب برای کسب و کار اینترنتی شما ، مشاغل و بازاریابی به شما کمک کنیم و در این مسیر همراهتان باشیم .

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

طراحی اپلیکیشن مانند اسنپ و تپ سی طراحی اپلیکیشن مانند اسنپ و تپ سی مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

07 آبان 1396

شش گام موثر در استراتژی تولید محتوا شش گام موثر در استراتژی تولید محتوا مقالات سئو

پدیده تجارت

21 خرداد 1398

 شرکت بازی سازی اصفهان  شرکت بازی سازی اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

22 اسفند 1398

ابزار های مدیریت اینستاگرام ابزار های مدیریت اینستاگرام مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

20 فروردین 1401

ترفند های مهم در تولید محتوا ترفند های مهم در تولید محتوا مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

21 فروردین 1401

طراحی اپلیکیشن مانند اسنپ در کمترین زمان طراحی اپلیکیشن مانند اسنپ در کمترین زمان مقالات موبایل

پدیده تجارت

07 تیر 1399

آموزش وردپرس به شیوه شب امتحانی!! آموزش وردپرس به شیوه شب امتحانی!! مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

13 خرداد 1396

موشن گرافیک برای چه کسانی مناسب است؟ موشن گرافیک برای چه کسانی مناسب است؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

30 خرداد 1398

تولید محتوای آموزشی چیست؟ تولید محتوای آموزشی چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

21 فروردین 1401

قیف فروش (Sales Funnel) چیست ؟ قیف فروش (Sales Funnel) چیست ؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

24 تیر 1399

URL چیست؟ URL چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

08 اردیبهشت 1399

انتخاب نام دامنه و رابطه آن با سئو انتخاب نام دامنه و رابطه آن با سئو مقالات سئو

پدیده تجارت

01 شهریور 1396

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها