یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

معرفی ابزار آنالیز سئو یک سایت

انتشار 23 اسفند 1400
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

یک زمان مشخص برای به روزرسانی ناگهانی الگوریتم گوگل وجود ندارد و همین عامل سبب شود بازاریاب ها و سئو کارها همیشه نگران جایگاه خود در رتبه بندی گوگل باشند ،اما نگران نباشید ما در این مقاله به معرفی ابزار آنالیز سئو یک سایت میپردازیم تا همواره بتوانید سایت خود را در صدر جستجوها قرار دهید ،پیشنهاد میکنیم اگر اطلاعاتی در مورد سئو ندارید ابتدا مقاله سئو درصفحه چیست را مطالعه کنید سپس با ما همراه شوید.

سئو چیست؟

SEO مخفف Search Engine Optimization است که به معنای افزایش مقدار و کیفیت ترافیک وب سایت شما از طریق نتایج جستجوی ارگانیک است. seoمخفف “بهینه سازی موتور جستجو” است. به زبان ساده ، این به معنای روند بهبود سایت شما برای افزایش دید آن برای جستجوهای مرتبط است. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند ، احتمال جلب توجه و جذب مشتریان احتمالی و موجود به سمت تجارت خود بیشتر است.

معرفی ابزار آنالیز سئو یک سایت

برای آنالیز سئو یک سایت تعدادی ابزار وجود دارد ،برخی رایگان ، برخی پولی که به شما کمک می کنند سایت خود را همانگونه که Google مشاهده می کند ، مشاهده کنید.این ابزارها برای استراتژی جستجوی ارگانیک شما حیاتی هستند زیرا به شما اجازه می دهند بر روی عناصر سایت خود که Google مهم می داند تمرکز کنید. در این پست ، ما 15 ابزار از این دست را مرور خواهیم کرد که همه به شما کمک می کنند یک تحلیل سایت مانند بازاریاب … و ربات Google را اجرا کنید.

اکنون به معرفی ابزار آنالیز سئو یک سایت میپردازیم:

1.گریدر وب سایت HubSpot

هزینه : رایگان

هدف: عملکرد وب سایت و حسابرسی SEO

در سال 2007 ، HubSpot ابزاری به نام Website Grader را منتشر کرد که به مشاغل کمک می کرد تا فرصت های بهینه سازی موتور جستجو را کشف کنند. از آنجا که از آن زمان تغییرات زیادی ایجاد شده است ، این شرکت نسخه جدید و بهبود یافته این ابزار را برای سال 2020 ساخته است.

Website Grader یک ابزار آنلاین رایگان است که گزارش های شخصی سازی شده را بر اساس معیارهای اصلی زیر تولید می کند:

کارایی : این ابزار اندازه صفحه ، درخواست ها ، سرعت و معیارهای کلیدی سئو سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند.آمادگی موبایل این ابزار بررسی می کند که آیا وب سایت شما برای ارائه بهترین تجربه به کاربران تلفن همراه مجهز است.

سئو: این ابزار تعیین خواهد کرد که آیا یافتن وب سایت شما آسان است – چه توسط انسان و چه توسط موتورهای جستجو. فاکتورهایی مانند فهرست صفحه ، متا توضیحات ، افزونه های محتوا و متن پیوند توصیفی را بررسی می کند.

امنیت: این ابزار بررسی می کند که آیا سایت شما برای کاربران شما ایمن نیست. این بررسی می کند که آیا سایت شما با HTTPS کار می کند یا خیر و دارای کتابخانه های جاوا اسکریپت ایمن است.

برای به دست آوردن نمره وب سایت خود ، به وب سایت Grader بروید ، URL و ایمیل خود را وارد کنید ، سپس نمره خود را دریافت کنید. در عرض چند ثانیه نمره بین 1 تا 100 و همچنین یک گزارش دقیق مشاهده خواهید کرد.

هنگامی که گزارش خود را دریافت کردید ، بینش قابل قبولی در مورد چگونگی بهبود عملکرد وب سایت خود برای ایجاد ترافیک بیشتر مشاهده خواهید کرد. اگر از خود می پرسید که چگونه می توانید درجه وب سایت خود را ارتقا دهید ، می توانید در کلاس هایآموزش سئو و تولید محتوا در اصفهانشرکت پدیده شرکت کنید تا به شما آموزش می دهیم چگونه پیشرفت کنید.

2.ابزار وب مستر گوگل

هزینه : رایگان

هدف: تجزیه و تحلیل وب سایت

شاید بهترین راه برای درک نحوه مشاهده Google از سایت شما ، پرسیدن از Google باشد. Google Webmaster Tools منابعی تازه کار هستند که اصول جستجوی Google را توضیح می دهند.

به عنوان مثال ، ابزار Fetch as Google گوگل به شما امکان می دهد URL خاصی را همانطور که Google می بیند مشاهده کنید ، که هنگام عیب یابی برای عملکرد ضعیف SEO بسیار مهم است. اطلاعات برگشتی می تواند به شما کمک کند صفحه مورد نظر را برای نتایج بهتر اصلاح کنید ، و حتی می تواند به شما کمک کند تا کد مشکل ساز را جدا کنید وقتی که فکر می کنید سایت شما هک شده است.

Fetch as Google ، یکی از ابزارهای مدیر وب سایت Google برای تجزیه و تحلیل SEO

یکی دیگر از ویژگی های عالی Google Webmaster Tools ، PageSpeed ​​Insights است. این ابزار SEO عملکرد سایت دسک تاپ و موبایل شما را از نظر سرعت اندازه گیری می کند. با جستجوی جستجوی موبایل که از جستجوی دسک تاپ پیشی می گیرد ، سرعت صفحه برای کسب و کارهایی که می خواهند بازدید کنندگان خود را حفظ کنند اهمیت بیشتری پیدا می کند.

به گفته توسعه دهندگان Google: “PageSpeed ​​Insights ارزیابی می کند که چگونه یک صفحه بهترین عملکردهای معمول را دنبال می کند و نمره ای را از 1-100 محاسبه می کند که فضای عملکرد آن را تخمین می زند.” این نمره می تواند خوب باشد ، مانند نمره 80 یا بالاتر. متوسط ​​، مانند 60 تا 79 ؛ یا کم ، مانند 0 تا 59.

3.Ahrefs

هزینه: 99 دلار در ماه برای Lite Plan

هدف: تحقیقات کلیدی و حسابرسی وب سایت

Ahrefs یک منبع SEO پیشرفته است که ویژگی وب سایت شما را بررسی می کند و پروفایل های کلید واژه ، پیوند و رتبه بندی را تولید می کند تا به شما کمک کند تصمیمات بهتری در مورد محتوای خود بگیرید. چهار ابزار اصلی آن عبارتند از:

Site Explorer ، که عملکرد صفحات وب خاص را در وب سایت شما نشان می دهد.

Content Explorer که به شما امکان می دهد صفحات وب با عملکرد بالا را در زیر کلمات کلیدی و موضوعات خاص جستجو کنید.

Keywords Explorer ، که میزان جستجوی ماهانه و نرخ کلیک کلمات کلیدی خاص را ایجاد می کند.

حسابرسی سایت ، که عمودی مشخص را در دامنه شما جستجو می کند و تعدادی از مسائل فنی را در سطح صفحه نشان می دهد.

داشبورد Ahrefs ، ابزاری SEO برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی

هنگام استفاده از کلید واژه Explorer ، Ahrefs همچنین “موضوع اصلی” کلمه کلیدی مورد جستجو را تولید می کند ،موضوع اصلی یک کلمه کلیدی کلمه کلیدی گسترده تری با حجم جستجوی بالاتر نسبت به کلمه کلیدی مورد نظر شما است ، اما احتمالاً مخاطب و پتانسیل رتبه بندی یکسانی دارد  در هنگام بهینه سازی یک پست وبلاگ یا صفحه وب خاص ، به شما فرصت ارزشمندتری در جستجوگرها می دهد.

شرکت پدیده تجارت با دراختیار داشتن سئو کاران حرفه ای میتواند علاوه بر طراحی سایت در اصفهان ،سئو سایت شما را آنالیز و بهبود ببخشد .

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

چرا طراحی سایت در اصفهان اهمیت ویژه ای دارد؟ چرا طراحی سایت در اصفهان اهمیت ویژه ای دارد؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

14 اسفند 1395

طراحی سایت با انگولار(angular js) طراحی سایت با انگولار(angular js) مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

06 خرداد 1399

چگونه در فضای مجازی برند شویم؟ چگونه در فضای مجازی برند شویم؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

13 اردیبهشت 1396

مفهوم وب برندینگ چیست؟ مفهوم وب برندینگ چیست؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

18 خرداد 1396

ایمیل مارکتینگ ایمیل مارکتینگ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

22 دی 1392

برندینگ برندینگ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

22 دی 1392

دلایل استفاده از وردپرس در طراحی سایت دلایل استفاده از وردپرس در طراحی سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

16 تیر 1398

استراتژی اقیانوس آبی وقرمز چیست؟ استراتژی اقیانوس آبی وقرمز چیست؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

تبلیغات محیطی چیست؟ تبلیغات محیطی چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

23 فروردین 1401

ساخت دیالوگ در اندروید ساخت دیالوگ در اندروید مقالات موبایل

پدیده تجارت

08 دی 1397

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها