یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

معرفی دوره جامع آموزش HTML در اصفهان

انتشار 11 خرداد 1399
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

قبل از معرفی دوره جامع آموزش HTML در اصفهان، بهتر است راجع به صفحات وبسایت توضیحات مختصری بدهیم ، یک صفحه ی وبسایت شامل تصویر، متن ،ویدئو و … میباشد. یکی از موارد مورد استفاده ازHTML  کنار هم قرار دادن اجزای صفحات وبسایت است .با بهره گیری از عناصر و تگ های HTML میتوانیم نوشته ها ، عکسها ، ویدئوها ، و دیگر اجزا را درکنار هم قرار بدهیم تا برای کاربران سایت قابل مشاهده شود.

HTML چیست؟

HTML مخفف Hyper Text Markup Language است. برای طراحی صفحات وب با استفاده از زبان نشانه گذاری استفاده می شود. HTML ترکیبی از زبان Hypertext و Markup است. Hypertext لینک بین صفحات وب را مشخص می کند. زبان نشانه گذاری برای تعریف سند متنی در برچسب استفاده می شود که ساختار صفحات وب را مشخص می کند. از این زبان برای حاشیه نویسی (یادداشت برداری برای رایانه) متن استفاده می شود تا یک دستگاه بتواند آن را بفهمد و متن را متناسب با آن دستکاری کند. بیشتر زبانهای نشانه گذاری به عنوان مثال( HTML) قابل خواندن توسط انسان هستند.

HTML یک زبان نشانه گذاری است بنابراین از برچسب های ساده برای نشانه گذاری و قالب بندی محتوا استفاده می کند. این برچسب ها در براکت های زاویه ای مانند < html> محصور شده اند  و تقریباً تمام برچسب ها دارای برچسب های بسته شدن مانند <html/>نیز هستند. برچسب یا به عبارتی تگ < html>  به مرورگر اطلاع می دهد که یک سند HTML به طور مشابه آغاز شده است و تگ <html/> پایان سند HTML را می گوید. کلیه موارد یا کدی که در این دو تگ نوشته شده است به مرورگر ارسال می شود سپس مرورگرها محتویات پیچیده شده را درون برچسب بدنه نمایش می دهند. HTML فرمت نحوه نمایش عناصر وب را مشخص می کند. برای دیدن محتوای خود ، باید فایل خود را با آن ذخیره کنید. پسوند html or.htm و سپس با انتخاب گزینه باز کردن با هر مرورگری ، آن را اجرا کنید.

مزایای استفاده از HTML

HTML یکی از بهترین گزینه ها برای توسعه صفحه وب یا وب سایت برای تجارت کوچک یا رو به رشد است که نمی خواهد سرمایه گذاری بیشتری در خرید نرم افزار انجام دهد یا مجوز آن و نیازی به برنامه نویسی پیشرفته برای وب سایت های آنها ندارد.اکنون شما را با مزایای دیگری از HTML آشنا خواهیم کرد

1-html آسان برای یادگیری و استفاده است

یادگیری و درک HTML بسیار آسان است. برای کسی که در حال یادگیری توسعه وب است ، HTML اولین و اصلی ترین زبانی است که فرد باید شروع به یادگیری آن کند. با یاد گیری و فهم تگ های html شخص می تواند به راحتی کد دیگران را درک کند و در صورت لزوم می تواند در آن تغییراتی ایجاد کند زیرا چیزهای بیشتری برای درک آن وجود ندارد. علاوه بر این ، اگر توسعه دهنده فراموش کند که برچسب ها را ببندد یا در کد نادرست کند ، هیچ خطایی را ایجاد نمی کند یا مانند سایر زبان های برنامه نویسی مشکلی ایجاد نمی کند.

2- html رایگان است

یکی از بزرگترین مزیت های HTML این است که بدون هزینه است و نیازی به خرید نرم افزار خاص نیست. نیازی نیست که با پلاگین های مختلفی که برای کار بر روی هر نرم افزاری لازم است مقابله کنید زیرا HTML به هیچ افزونه ای نیاز ندارد. بنابراین از نظر هر کسب و کار بسیار مقرون به صرفه است زیرا اگر کل وب سایت به زبان HTML تهیه شده باشد ، هیچ هزینه خرید مجوز وجود ندارد.

3-HTML توسط همه مرورگرها پشتیبانی می شود

تقریباً همه مرورگرهای سراسر جهان توسط HTML پشتیبانی می شوند. بنابراین نیازی به نگرانی در مورد وب سایت نوشته شده در HTML برای پشتیبانی از مرورگر نیست زیرا این وب سایت اگر برنامه را به خاطر داشته باشد تا وب سایت را برای مرورگرهای مختلف بهینه کند ، در همه مرورگرها نشان می دهد. HTML روشی آسان برای بهینه سازی وب سایت در HTML با توجه به مرورگرها به توسعه دهندگان وب ارائه می دهد.

4- ویرایش HTML ساده است

ویرایش HTML بسیار آسان است زیرا نیازی به داشتن یک رابط یا پلتفرم ویژه برای ویرایش آن نیست. این متن در دفترچه یادداشت ساده نوشته شده است و از این رو می توان به سادگی در هر ویرایشگر متن مانند Notepad ، Notepad ++ و غیره ویرایش شد.

5- HTML می تواند به راحتی با سایر زبان ها ادغام شود

HTML را می توان به راحتی با چند زبان مختلف ادغام کرد و هیچ مشکلی در آن ایجاد نمی کند. به عنوان مثال در Javascript ، Php ، node.js ، CSS و موارد دیگر ، ما کد این زبانها را بین HTML می نویسیم و خیلی راحت با آنها مخلوط می شود.

معرفی دوره جامع آموزش HTML در اصفهان

شرکت پدیده تجارت با در اختیار داشتن اساتید حرفه ای  و نمونه کار های فراوان در زمینه طراحی سایت و آموزش تخصصی طراحی سایت با html  اقدام به برگزاری دوره های آموزشی به صورت حضوری و غیر حضوری کرده است.دوستان عزیزو علاقه مند برای شرکت در دوره های حضوری میتوانند با مشاورین ما تماس بگیرند و برای دانلود و خرید دوره  آموزشی به  لینک دوره جامع آموزش html مراجعه کنند و آنهارا تهیه کنند.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

طراحی موشن گرافیک در اصفهان طراحی موشن گرافیک در اصفهان مقالات برندینگ

پدیده تجارت

20 آذر 1396

بازاریابی موتورهای جستجو(SEM) چیست؟ بازاریابی موتورهای جستجو(SEM) چیست؟ مقالات سئو

پدیده تجارت

03 بهمن 1396

چگونه داشتن یک سایت موجب فروش بیشتری میشود؟ چگونه داشتن یک سایت موجب فروش بیشتری میشود؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

13 آبان 1396

بازی سازی اندروید به زبان ساده بازی سازی اندروید به زبان ساده مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

20 فروردین 1401

روش های کسب درآمد از طریق تلگرام روش های کسب درآمد از طریق تلگرام مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 اسفند 1395

آموزش مقدماتی HTML آموزش مقدماتی HTML مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

09 آبان 1398

پایگاه داده چیست ؟ پایگاه داده چیست ؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

04 دی 1398

برندینگ برندینگ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

22 دی 1392

تفاوت کدک و فرمت فیلم و انواع آن در افترافکت تفاوت کدک و فرمت فیلم و انواع آن در افترافکت مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

24 آبان 1397

چگونه وبسایت خود را در گوگل ثبت کنیم؟ چگونه وبسایت خود را در گوگل ثبت کنیم؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

25 آبان 1396

طراحی اپلیکیشن اندروید از ایده تا اجرا! طراحی اپلیکیشن اندروید از ایده تا اجرا! مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

17 مهر 1397

نگرشی نو بر بازار طراحی سایت نگرشی نو بر بازار طراحی سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

20 آبان 1393

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها