یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

نرم افزار ایندیزاین (Adobe InDesign) چیست ?

انتشار 22 اسفند 1400
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

نرم افزار ایندیزاین (Adobe InDesign) چیست ?

ایندیزاین یک نرم افزار نشر رومیزی برای ایجاد آگهی ها ، بروشورها ، مجلات ، روزنامه ها و کتاب ها است که پروژه های ایجاد شده با استفاده از ایندیزاین می توانند در دو قالب دیجیتالی و چاپی به اشتراک گذاشته شوند. این نرم افزار توسط طراحان گرافیک ، هنرمندان ، ناشران و متخصصان بازاریابی استفاده می شود. این نرم افزار توسط ادوبی سیستم توسعه و تولید شده است که ادوبی ایندیزاین  CC بخشی از Creative Cloud است و مجموعه ای از برنامه های مورد استفاده برای طراحی ، بازاریابی و ارتباطات در چاپ ، فیلم و آنلاین میباشد. ادوبی ایندیزاین CC  برای استفاده در رایانه های Mac OS یا ویندوز در دسترس است و امکان دسترسی به سایر منابع ادوبی را فراهم می کند. بسیاری از این خدمات در ایندیزاین CC شامل خدمات اضافی با هزینه ای هستند که ادوبی هزینه های اضافی را بیش از مجوز ماهانه برای برنامه های CC دریافت میکند ، این موارد شامل Adobe Stock است که برای پرداخت هزینه های اضافی امکان دسترسی به تصاویر را فراهم می آورد. ایندیزاین استاد طرح بندی های چند صفحه ای است  همچنین مفیدترین ویژگیهای ویرایش بردار را با ویژگیهای پردازش متن قوی خود ترکیب می کند و به شما این امکان را می دهد که همه فونت ها و تصاویر مورد استفاده در پروژه خود را برای ارسال آسان به چاپگر به PDF تبدیل کنید.

تفاوت بین ایندیزاین CC و CS چیست ؟

سخه های ابتدایی این برنامه از طراحی CS استفاده می کردند ، که نمایانگر Creative Suite بود. ایندیزاین CC مبتنی بر اشتراك است و به هزینه ماهانه یا سالانه نیاز دارد ، در حالیكه ایندیزاین CS به طودائمی در دسترس بوده و افرابا یك بار هزینه آن را برای همیشه خریداری و استفاده میکنند. بسیاری از همان ویژگی های لازم برای کار بر روی پروژه ها در نسخه های CC و CS از ایندیزاین وجود دارد. در حالی که دیگر ایندیزاین CS توسط Adobe Systems پشتیبانی نمی شود ، می توان از آن برای بسیاری از پروژه ها در رایانه های Mac OS و Windows استفاده کرد. اگرچه ممکن است ایندیزاین CC از زمان نسخه های خلاقانه به روزرسانی های قابل توجهی دریافت نکرده باشد ، برنامه های مربوط به Adobe بطور قابل توجهی به روز شده اند. کاربران مشترک در کل Creative Cloud برای سایر برنامه ها می توانند همانطور که در دسترس است به ایندیزاین CC دسترسی پیدا کنند. در صورت استفاده از جدیدترین سیستم عامل های ویندوز ، ایندیزاین CC مفید است.

کاربرد و استفاده های نرم افزار ایندیزاین (Adobe InDesign) چیست ?

نرم افزار ایندیزاین ابزارهای ضروری برای طراحی صفحات و چارچوب بندی های مختلف متون را که برای صنعت چاپ و رسانه های دیجیتال کاربرد دارد، فراهم می کند. ایندیزاین کاربران را قادر می سازد تا به روش ساده ای صفحات حرفه ای خلق نمایند که بتوان آن ها را به شکل چاپی یا آنلاین منتشر کردتصاویر معمولاً در ایندیزاین ایجاد نمی شوند ، بلکه طرح هایی با استفاده از متن ، تصاویر و نقشه هایی که اغلب در برنامه های دیگر ساخته می شوند با استفاده از ایندیزاین در یک طرح جمع می شوند.

نرم افزار ایندیزاین چه کاری انجام می دهد

ایندیزاین ابزارهای لازم برای طراحی صفحات و ایجاد طرح بندی بصری را برای رسانه های چاپی و دیجیتال در اختیار ما قرار میدهد همچنین راهی ساده برای ایجاد صفحات حرفه ای را فراهم می کند که می توانند به صورت چاپی یا آنلاین منتشر و توزیع شوند. ایندیزاین مخصوصاً برای اسنادی که حاوی چندین صفحه هستند ، صفحه بندی هایی که متن و تصاویر را ترکیب می کنند .

1-ادغام typekit

نرم افزار ایندیزاین (Adobe InDesign) چیست ?

هم اکنون می توانید به صورت مستقیم از منوی InDesign Font به کتابخانه غنی فونت های رومیزی typekit دسترسی پیدا کنید ،که شامل بیش از 700 فونت برای استفاده در پروژه های شما است .

2-“فونت های گمشده” دیگر وجود ندارد

نرم افزار ایندیزاین (Adobe InDesign) چیست ?

هر زمان که سندی را باز کنید ، آن جعبه پاپ آپ آزار دهنده را دریافت می کنید که به شما می گوید “فونت های مفقود” دارید ، مطمئناً باید راهی وجود داشته باشد که نرم افزار بتواند بطور خودکار آنها را برای شما پیدا کند؟خوشبختانه ، این فقط کاری است که Adobe انجام داده است. بنابراین اکنون وقتی یک پرونده را باز می کنید ، ایندیزاین فونت های گم شده Typeekit را برای شما پیدا می کند و از شما می خواهد تا با یک کلیک همگام سازی کنید.

3-جستجوی فونت و فیلتر کنید

نرم افزار ایندیزاین (Adobe InDesign) چیست ?

به دنبال یک فونت هستید؟ اکنون می توانید هر بخشی از نام فونت مانند “جسورانه” ، “نیمه هادی” یا “ایتالیایی” یا هر بخشی از نام خانوادگی قلم را تایپ کنید و فقط فونت هایی را ببینید که با معیارهای شما مطابقت دارند. بعلاوه اکنون می توانید فقط برای فونت های تایپکت فیلتر کنید.

4- لینک های ساده

نرم افزار ایندیزاین (Adobe InDesign) چیست ?

ایجاد و مدیریت لینک های هم اکنون در InDesign CC ساده تر ، سریعتر و بصری تر است. برای ایجاد و آزمایش آنها می توانید از دستورات راست کلیک کنید. یک پانل بهبود یافته وجود دارد که به شما کمک می کند تا آنها را مدیریت کرده و نام آنها را به صورت کارآمدتری ویرایش کنید. و یک ظاهر طراحی شده خودکار ، آسانتر کردن هر پیوند در طرح شما بدون ایجاد سردرد در غلظت آسان تر می شود.

سخن پایانی

اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد علاقه مند به مباحث طراحی وفتوشاپ  با نرم افزار های ادوبی از جمله آموزش لایت روم (Lightroom) در اصفهان، و ایندیزاین Adobe InDesign میباشید میتوانید با شرکت در دوره های آموزشی، آمورش ایندیزاین Adobe InDesign در اصفهان که یکی از مباحث آن پرداختن به ایندیزاین Adobe InDesign چیست ؟ و چه کاربردی دارد میباشد میتوانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

شرکت برنامه نویسی اندروید در اصفهان شرکت برنامه نویسی اندروید در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

30 شهریور 1398

آموزش بورس دراصفهان آموزش بورس دراصفهان مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

22 اسفند 1400

چگونه در فضای مجازی برند شویم؟ چگونه در فضای مجازی برند شویم؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

13 اردیبهشت 1396

آموزش فتوشاپ یا لایت روم ؟ آموزش فتوشاپ یا لایت روم ؟ مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

28 بهمن 1398

مزایای ویدیو مارکتینگ مزایای ویدیو مارکتینگ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

19 آذر 1398

چگونه یک وبسایت فروشگاهی موفق داشته باشیم؟ چگونه یک وبسایت فروشگاهی موفق داشته باشیم؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

01 آبان 1396

3 نکته در مورد شرکت های طراحی سایت در اصفهان که باید بدانید! 3 نکته در مورد شرکت های طراحی سایت در اصفهان که باید بدانید! مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

04 تیر 1397

مزایای طراحی سایت با کدیگنایتر (CodeIgniter) مزایای طراحی سایت با کدیگنایتر (CodeIgniter) مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

11 اسفند 1394

بهترین پلاگین های فتوشاپ برای طراحان سایت بهترین پلاگین های فتوشاپ برای طراحان سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

پایگاه داده چیست ؟ پایگاه داده چیست ؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

04 دی 1398

ویژگی های یک سایت پربازده چیست؟ ویژگی های یک سایت پربازده چیست؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

08 خرداد 1398

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

12 تیر 1398

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها