یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

چه کسانی یادگیری اندروید به کارشان می آید؟

انتشار 26 خرداد 1398
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

چه کسانی یادگیری اندروید به کارشان می آید؟

در دنیای امروز ارتباطات و فناوری خواهان زیادی دارد و خیلی ها را به سمت یادگیری برنامه نویسی به خصوص یادگیری اندروید می کشاند. کدنویسی و یادگیری اندروید کاری دشوار نیست اما مسیله این است هرکسی نمی تواند قابلیت توسعه دادن نرم افزار و یا آموزش و یادگیری اندروید را داشته باشد. برای موفقیت در هر کاری لازم به داشتن یکسری خصوصیات هستید که بتوانید در آن بدرخشید و چه بهتر که قبل از شروع آن، خود را بهتر بشناسید و متناسب با کاری که می خواهید انجام دهید ارزیابی داشته باشید. در ادامه ی مقاله دقیق تر به این موضوع می پردازیم.

1_ خلاق هستید.

برنامه نویسی بسیار با نیمکره ای از مغز شما که مربوط به منطق شماست ارتباط دارد اما کاری است بسیار خلاقانه به طوری که می‌توان گفت یک اپلیکیشن جدید مانند بومی خالی است و زبان‌ها، فریمورک‌ها، لایبرری‌ها و … به منزلهٔ قلمو و رنگ‌های مورد استفادهٔ دولوپر هستند به طوری که می‌توان گفت در حین برنامه‌نویسی، دولوپرها از چیزی که اصلا وجود ندارد چیزهای زیادی خلق می کند و این دقیقاً مراحلی است که باید بدون هیچ‌گونه ترس و واهمه‌ای در آن به آزمون و خطا پرداخته و چیزهای مختلفی را تجربه کرد و از اشتباه کردن نترسید تا به هدفی که می خواهند برسند.

باید یک کنجکاوی ذاتی داشته باشید که بتوانید دید محیطی و جانبی پیدا کنید. در غیر این صورت دیدی مرکزی دارید که همیشه ازیک دریچه به مشکلات نگاه می کنید و این کار باعث می شود شما همیشه از یک طریق فقط کد می زنید و یک روزمرگی برای تان ایجاد می شود و دیگر ذوق و شوقی ندارید و این نشانه ها حاکی از کم شدن درصد موفقیت تان است.

2_ انگیزه درونی دارید.

در طول مسیر گاهی بعضی از مراحل آموزش برنامه نویسی تکراری می شود و شما اگر بلند پرواز نباشید و ندانید چرا انقدر کد می زنید، خسته می شوید. قبل از شروع، اهداف خود را مشخص کنید. این موضوع در رابطه با هرکاری که نیاز به خلاقیت داشته باشد صدق می کند و به طور کلی اگر از این کار لذت نبرید ، از جان و دل مایه نخواهید گذاشت و هیچ وقت نمی توانید به محصولی عالی و درجه یک برسید. باید یک انگیزه ی درونی شما را به سمت سیستم تان بکشاند و هر روز اشتیاق رفتن برای کدنویسی را داشته باشید.

3_ علاقه به درست کردن وسایل خراب را دارید .

به جز ساخت و طراحی اپلیکیشن ، شما باید قدرت اصلاح آن را هم داشته باشید. برنامه نویسی از آن نظر منطقی است که حل مشکلات آن مبتنی بر منطق است. به طوری که می‌توان گفت مراحل اصلاح که تحت عنوان دیباگینگ شناخته می‌شود، قلب برنامه‌نویسی است. اگر معما و پازل برای شما جذاب است و یا دوس دارید بدانید در درون خیلی از چیزها چه می گذرد این یعنی شما مناسب حرفه ی برنامه نویسی هستید. بیشتر حس خوب برنامه نویسی مربوط به اصلاح باگ ها خواهد بود. باگ ها جز نکات منفی یک سایت است که باید برطرف شود و اگر برنامه نویسی را دوس داشته باشید اصلاح آن، حس خوبی را منتقل می کند.

4_ توانایی تمرکز طولانی مدت را دارید.

باید بتوانید مدت ها پشت سیستم بنشینید و روی کارتان تمرکز کنید و این درصورتی اتفاق می افتد که شما عاشق کارتان باشید (نشستن طولانی مدت پشت مانیتور ممک است عواقب جسمانی را به دنبال داشته باشد و باید به این موضوع توجه کرد) اما اگر فردی متمرکز بر اموری هستید که به آن علاقه مندین، برنامه نویسی می تواند یکی از گزینه های مناسب برای شما باشد.

5_ از داشتن برنامه ی منظم کاری و یکنواخت لذت نمی برید.

اگر علاقه مند هستید که برنامه خودتان را خود مشخص کنید و تایم کاری معینی نداشته باشید و خود برنامه ریزی کنید برنامه نویسی گزینه ی مناسب شماست. شاید مدت ها لازم است شب ها بیدار باشید و کد بزنید و این تایمی خارج از ساعات کاری است. اما آزاد تر هستید و این لذتی بیشتر برای شما به دنبال خواهد داشت.

6_ انتظار سریع پول دار شدن ندارید!

شاید اگر به چندین سال پیش برمی گشتیم برنامه نویسی رشته ای بود که طرفداران زیادی داشت و متخصص در آن کم بود اما در حال حاضر تعداد افراد متخصص در این رشته بالا رفته و شما یک شبه و به یک باره پولدار نخواهید شد! اما این حرفه بازار خوبی دارد و جای رشد بسیاری چرا که دنیای امروز برنامه نویسی، دنیای نامحدودی است و شما هر چقدر که عاشق باشید می توانید در آن پیشرفت کنید. نه فقط در سطح شهر و کشور خود بلکه به صورت جهانی می توانید کار خود را گسترده تر کنید اما لازم به گذر زمان و صبر است و کسب تجربه ی بیشتر.

به طور کلی شما هیچ وقت هیچ نوع زبان برنامه نویسی را نه می توانید شغل خوب بدانید و نه شغل بد! شما باید اول خوب خود را بشناسید و استعداد و علاقه ی خود را پیدا کنید سپس اهداف را تعیین کنید و طبق آن مسیری را انتخاب کنید که عاشقش هستید. عشق نیروی محرکه ی شماست و شما را هم به پول می رساند وهم به موفقیت.

تیم برنامه نویسی پدیده ، برای شما عزیزانی که دارای این خصوصیات هستید و علاقه ی فراوان به یادگیری اندروید و به طور کلی برنامه نویسی دارید بستری فراهم ساخته است که همراه با اساتید حرفه ای بصورت پروژه ای و قدم به قدم به اهداف خود و شروع حرفه ی برنامه نویسی برسید. افتخار میزبانی شما عزیزان را خواهیم داشت…

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

تولید محتوای آموزشی چیست؟ تولید محتوای آموزشی چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

21 فروردین 1401

مدل کانو (kano) چیست و چه مزایایی دارد؟ مدل کانو (kano) چیست و چه مزایایی دارد؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

05 تیر 1399

آموزش دیجیتال برندینگ اصفهان آموزش دیجیتال برندینگ اصفهان مقالات برندینگ

پدیده تجارت

31 تیر 1398

9 روش افزایش فروش به صورت آنلاین چیست؟ 9 روش افزایش فروش به صورت آنلاین چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

مزایای بازاریابی ایمیلی چیست ؟ مزایای بازاریابی ایمیلی چیست ؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

28 دی 1398

نیاز مشتری چیست؟ نیاز مشتری چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

گوگل ادز(اد وردز) چیست؟ گوگل ادز(اد وردز) چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

05 آذر 1398

طراحی کمپین تبلیغات آنلاین طراحی کمپین تبلیغات آنلاین مقالات برندینگ

پدیده تجارت

03 اسفند 1398

طراحی سایت و نرم افزارهای تاکسی یاب طراحی سایت و نرم افزارهای تاکسی یاب مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 اسفند 1396

دوره آموزش اصول کسب و کارهای آنلاین دوره آموزش اصول کسب و کارهای آنلاین مقالات برندینگ

پدیده تجارت

17 مرداد 1396

تبلیغات محیطی چیست؟ تبلیغات محیطی چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

23 فروردین 1401

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها