یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

چگونه در گوگل تبلیغ کنیم ؟ تبلیغات در گوگل ادورز

انتشار 24 اسفند 1400
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کرده اید ؟ وب سایت تان در بین جستجوهای گوگل چه جایگاهی دارد ؟ دوست دارید در کمترین زمان در صدر جستجوهای گوگل و در صفحه  اول لینک اول باشید ؟ تکنیک های سئو را پیاده سازی کردید ولی مدت زمان طولانی باز خورد گرفته اید ؟ آیا نمیدانید چگونه در گوگل تبلیغ کنید ؟

نگران نباشید تیم پدیده بایک پیشنهاد ویژه اینجاست تا به شما روش های تبلیغ در گوگل که یکی از روش های آن گوگل ادورز یا به عبارتی گوگل ادز(ad)  است را به شما معرفی کند.

 

خب در این مقاله قرار چی یاد بگیرید ؟

 

گوگل ادورز (Google AdWords) چیست ؟

مزایای استفاده از Google AdWords

تنظیم حساب Google AdWords

 

گوگل ادورز (Google AdWords) چیست ؟


 

گوگل ادورز (Google AdWords) چیست ؟

 

به احتمال زیاد در میان نتایج سرچ های گوگلتان (در بالا نمونه ای از صفحه نتایج موتور جستجوی Google (SERP) آورده شده است) در کنار بعضی ار لینک ها  دوحرف (Ad)  را دیده اید که معمولا در صدر نتایج هستند . (Ad) مخفف گوگل ادورز (Google Ads) میباشند.

گوگل ادوردز سرویسی است که توسط شرکت گوگل طراحی شده است و دراصل به معنای تبلیغات کلمه ای می باشد و به شما اجازه می دهد که در ازای پرداخت هزینه در صفحه نتایج گوگل ظاهرشوید در صورت استفاده از AdSense ، تبلیغات شما در مناطق انتخاب شده در یک وب سایت نمایش داده می شود .گوگل  با استفاده از Google Ads یا تبلیغاتی که در وب سایت های دیگر از طریق Display Display و برنامه AdSense Google ظاهر می شود ، تبلیغات پولی را ارائه می دهد که در نتایج جستجو در google.com ظاهر می شود.

اینجاست که تبلیغات پولی (PPC) وارد می شوند. Google AdWords سرویس تبلیغاتی Google است که به مشاغل اجازه می دهد تبلیغات خود را در صفحات نتایج جستجوی Google نمایش دهند. این تبلیغات معمولاً در بالا یا پایین یک SERPs Google نشان داده می شوند.

Google همچنین Display Ads را که در شبکه نمایش Google نشان داده می شوند ، ارائه می دهد. Display Network مجموعه گسترده ای از وب سایت های شخص ثالث خارج از کشور است که با Google همکاری کرده و برای ارائه تبلیغات Google توافق کرده اند. تبلیغات Google در شبکه نمایش می تواند در قالب متن ، تصویر ، ویدئو یا رسانه غنی باشد و هدف آنها متفاوت باشد. این شامل بازاریابی مجدد و تبلیغات بنری است.

بیشتر بخوانید : گوگل ادز(اد وردز) چیست؟

    مزایای استفاده از گوگل ادز چیست ؟

 مزایای استفاده از Google AdWords

Google AdWords ابزاری قدرتمند در زمینه تبلیغات آنلاین یک کسب و کار است. چه چیزی آن را عالی کرده است؟ در زیر چند مزیت کسب و کارها در بستر بازاریابی پولی Google وجود دارد:

هدف گذاری دقیق1.

با بسیاری از گزینه های هدفمندی Google ، شما می توانید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات تان فقط برای مشتریان بالقوه نمایش داده می شود و میتوانید مخاطبان خود را بر اساس موقعیت جغرافیایی ، سن ، کلمات کلیدی و موارد دیگر فیلتر کنید. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید ساعتی از روز را انتخاب کنند که تبلیغات آنها برای مخاطبان هدف آنها نمایش داده شود. یک مثال متداول که بسیاری از مشاغل از آن استفاده می کنند ، تبلیغات فقط از دوشنبه – جمعه از ساعت 8 صبح تا 5 عصر است. این امر معمولاً به این دلیل است که تعطیلات آخر هفته مشاغل تعطیل یا کندتر شده اند. این می تواند به حداکثر رساندن هزینه تبلیغات کمک کند.

دستگاههای خاص را هدف قرار دهید2.

پس از به روزرسانی سال 2013 ، (Adگوگل ادورز)GooWordsgle به شما اجازه می دهد نوع دستگاه هایی را که تبلیغاتتان در آنها نمایش داده می شود ، انتخاب کنید. برای شبکه جستجو ، می توانید از بین دسک تاپ ، رایانه لوحی و دستگاه های تلفن همراه یکی را انتخاب کنید. در صفحه نمایش ، حتی می توانید بیشتر از قبل آزمایش کنند و دستگاه های خاص مانند آیفون یا ویندوز را هدف قرار دهید. تنظیمات پیشنهادی برای دستگاه هایی که احتمال تبدیل آنها در سایت شما بیشتر است ، پیشنهادات خودکار را با قیمت بالاتر یا پایین ارائه می دهند. نکته: نگاهی به داده های تبدیل و تجارت الکترونیکی در Analytics.

بیشتر بخوانید : گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) چیست؟ آموزش صفرتاصد

فقط برای نتایج پرداخت کنید3.

این بدون شک محبوب ترین مزیت تبلیغات در Google AdWords است. با AdWords ، مشاغل فقط به ازای کلیک بر روی تبلیغات خود هزینه می کنند ، نه هزینه. این مدل تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) نامیده می شود. به این ترتیب ، مشاغل فقط با پرداخت هزینه پس انداز می كنند كه كاربر برای مشاهده وب سایت خود اقدامی انجام داده باشد.

پیگیری عملکرد4.

Google AdWords به مشاغل اجازه می دهد تا عملکرد تبلیغات خود را ردیابی کنند. این بدان معناست که شما می توانید تعداد کاربرانی را که آگهی شما را مشاهده می کنند ردیابی کرده و روی آنها کلیک کنید. Adwords همچنین به شما امکان می دهد تعداد کاربرانی را که پس از مشاهده وب سایت خود اقدام مورد نظر را انجام می دهند ، ردیابی کنید.

طبق گزارش تأثیر اقتصادی Google ، مشاغل به ازای هر دلار صرف AdWords به طور متوسط ​​2 دلار درآمد کسب می کنند. در چنین زمانی استفاده از Google AdWords به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی آنلاین شما مطمئناً نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت. با این حال ، این همیشه در هر صنعت صدق نمی کند. بهترین راه برای اینکه آیا AdWords برای کسب و کار شما سودآور است ، سعی کنید آن را امتحان کنید.

چگونه حساب گوگل  ادورز را تنظیم کنیم ؟ 

چکونه در گوگل ادز اکانت بسازیم

مرحله 1: ثبت نام کنید

کافی است به وب سایت Google AdWords بروید و با حساب Google خود ثبت نام کنید. اگر حساب Google ندارید ، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. نگران نباشید ، دو دقیقه بیشتر طول نمی کشد.

پس از وارد کردن جزئیات لازم ، در صفحه زیر قرار خواهید گرفت تا اولین کمپین خود را ایجاد کنید. در اینجا می توانید بودجه ، مخاطب هدف خود را انتخاب کنید ، پیشنهادات خود را تنظیم کنید و نسخه تبلیغاتی خود را بنویسید.

مرحله 2: بودجه خود را تنظیم کنید

همانطور که مشاهده می کنید ، تعریف بودجه اصلی ترین وظیفه در این لیست است. با تعیین بودجه روزانه اطمینان حاصل خواهید کرد که هرگز از محدوده هزینه های خود عبور نمی کنید. بهترین راه برای تعیین بودجه روزانه شما این است که ابتدا تعداد بازدیدکنندگانی را که صفحه فرود شما می تواند به مشتری تبدیل کند ، درک کنید. اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، کار با میانگین ها درست است.

بعد از اینکه ارز و بودجه مورد نظر خود را انتخاب کردید ، روی ذخیره کلیک کنید و به مرحله بعدی بروید.

مرحله 3: مخاطب هدف خود را انتخاب کنید

در این مرحله می توانید موقعیت جغرافیایی مخاطبان خود را مشخص کنید. این ویژگی تضمین می کند تبلیغ شما فقط به کاربرانی نشان داده می شود که با استفاده از کلمات کلیدی پیشنهادی شما جستجو می کنند و در موقعیت جغرافیایی مشخص شده توسط شما وجود دارد.

مرحله 4: شبکه را انتخاب کنید

مرحله بعدی انتخاب بین جستجوی شبکه Google و شبکه نمایش است. شبکه جستجو تبلیغات شما را در google SERP قرار می دهد ، در حالی که Display Network تبلیغ شما را در هر وب سایتی که تبلیغات نشان دهد نمایش می دهد.

برای مبتدیان و مشاغل کوچک ، توصیه می شود که با جستجوی شبکه استفاده کنید زیرا تبلیغات شما را به کاربرانی نشان می دهد که به طور خاص کلمات کلیدی مرتبط با تجارت شما را جستجو می کنند. تبلیغات نمایشی می تواند برای مارک تجاری ، هدف گذاری مجدد عالی باشد .

مرحله 5: کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید

کلمات کلیدی عبارت ها یا عباراتی هستند که کاربر هنگام جستجوی در جعبه جستجوی Google وارد می کند. Google به شما امکان می دهد حدود 15-20 کلمه کلیدی را انتخاب کنید که ممکن است تبلیغ شما را در SERP نشان دهد. نگران نباشید ، بعداً همیشه می توانید کلمات کلیدی بیشتری اضافه کنید.

مرحله 6: پیشنهاد خود را تنظیم کنید

همانطور که قبلا ذکر شد ، AdWords از یک مدل پیشنهاد استفاده می کند. پیشنهاد مبلغی است که شما مایلید برای هر شخصی که روی تبلیغ شما کلیک می کند بپردازید. اگر شما و رقیبتان برای یک کلمه کلیدی پیشنهاد دهید و مایلید برای هر کلیک هزینه بیشتری بپردازید ، تبلیغ شما بالاتر از آنها خواهد بود.

مرحله 7: آگهی خود را بنویسید

نوشتن تبلیغات شما بدون شک مهمترین قسمت این فرآیند است. پیشنهاد می کنیم به آن فکر واقعی کنید و آن را واقعاً جذاب جلوه دهید. پیام شما باید به وضوح پیشنهاد شما را به گونه ای اعلام کند که کاربر را ترغیب کند روی تبلیغ شما کلیک کرده و از وب سایت شما بازدید کند.

مرحله 8: تبلیغ خود را ایجاد کنید

پس از پایان کار نوشتن آگهی خود ، بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید و تا آخرین مرحله مراحل ادامه دهید. در این بخش ، Google از شما درباره اطلاعات کسب و کار و پرداخت شما س askال می کند. وقتی بودجه تعیین شده خود را به اتمام برسانید یا هر 30 روز بعد ، هرکدام که اول باشد ، از شما هزینه کسر می شود.

اجرای چندین تبلیغ

همانطور که قبلاً ذکر شد ، توصیه می شود چندین تبلیغ را برای تمرکز بر اهداف مختلف اجرا کنید. این کار را می توان با اجرای همزمان چندین کمپین به راحتی انجام داد. سپس می توانید بفهمید که کدامیک بهترین گزینه را برای تجارت شما تبدیل می کنند.

هر کمپین از چندین گروه تبلیغاتی تشکیل خواهد شد. هر گروه تبلیغاتی از کلمات کلیدی مشابه تشکیل شده است و صفحه های هدف دارای یک موضوع مشابه هستند. به عنوان مثال ، برای یک فروشگاه لوازم الکترونیکی ، یک گروه تبلیغاتی ممکن است به تلویزیون اختصاص یابد و گروه دیگر به یخچال و فریزر اختصاص یابد.

با این حال ، هر دو گروه تبلیغاتی می توانند در یک کمپین گنجانده شوند. گروه های تبلیغاتی در یک کمپین تنها بودجه و موقعیت مکانی و تنظیمات هدف گذاری دستگاه را به اشتراک می گذارند. اگر می خواهید چندین مکان یا دستگاه را هدف قرار دهید ، باید کمپین های جداگانه ای ایجاد کنید.

ختم کلام

استفاده از گوگل ادورز  یک استراتژی بازاریابی رایج و موثر در بین مشاغلی است که به دنبال تبلیغات در گوگل و اولین مشتری آنلاین خود هستند بطوری که یک ابزاری بسیار قدرتمند در زمینه خرید مشتری های جدید برای مشاغل کوچک است. با این حال ، اگر از گوگل ادز هوشمندانه استفاده نشود ، می تواند هزینه تبلیغاتی گزافی را برای شما به همراه داشته باشد .

جدا از استفاده از اطلاعاتی که از طریق این پست وبلاگ به دست آورده اید ، رمز موفقیت در آزمایش مداوم تبلیغات و بهینه سازی آنها برای عملکرد بهتر است.

ما در شرکت پدیده تجارت با دراختیار داشتن سابقه ای طولانی مدت در زمینه دیجیتال مارکتینگ دراصفهان و همچنین متخصصان و کارشناسان با تجربه در حوزه دیجیتال برندینگ دراصفهان همراه شما عزیزان هستیم تا بتوانید کسب و کار آنلاین خود را به بهترین نحو ارائه و معرفی کنید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا پرسیدن سوالات خود از مشاوران ما با ما تمس بگیرید.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

React Native چیست؟ React Native چیست؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

11 اسفند 1397

لوکال هاست (localhost) چیست ؟ لوکال هاست (localhost) چیست ؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

20 اردیبهشت 1399

اهمیت کلمات کلیدی در سئو اهمیت کلمات کلیدی در سئو مقالات سئو

پدیده تجارت

20 فروردین 1401

آموزش طراحی سایت با لاراول در اصفهان آموزش طراحی سایت با لاراول در اصفهان مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

22 خرداد 1399

برقراری اتصال اندروید به سرور برقراری اتصال اندروید به سرور مقالات موبایل

پدیده تجارت

04 بهمن 1397

چرا باید برنامه نویسی IOS را یاد بگیریم؟ چرا باید برنامه نویسی IOS را یاد بگیریم؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

29 آبان 1396

روش های کسب درآمد از برنامه نویسی روش های کسب درآمد از برنامه نویسی مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

20 فروردین 1401

مدیریت پیچ اینستاگرام مدیریت پیچ اینستاگرام مقالات برندینگ

پدیده تجارت

09 آذر 1398

طراحی سایت پایان کار نیست!! طراحی سایت پایان کار نیست!! مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

19 فروردین 1394

UI و UX چست؟ UI و UX چست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

04 آذر 1394

دامنه ی ir یا com? دامنه ی ir یا com? مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

11 آذر 1392

آموزشهای برنامه نویسی اندروید در اصفهان آموزشهای برنامه نویسی اندروید در اصفهان مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

20 آذر 1396

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها