یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

گیت هاب چیست و چه کاربردی دارد؟

انتشار 22 اسفند 1400
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

اگر در صنعت توسعه نرم افزار هستید و یا  میخواهید به صورت تیمی  روی یک پروژه  کارکنید ،  به احتمال زیاد کار مقداری سخت میشود ویا  شاید پیش آمده باشد که مدت زمان طولانی برای  یک پروژه تایم گذاشته باشین  و یک اتفاق سبب پاک شدن یا از بین رفتن قسمتی از کدها و پروژه بشود ..اگر نتوانید فایل هارا برگردانید چه میشود؟ نگران نباشید ما در این مقاله راه حلی به نام گیت هاب را دراختیار شما قرار میدهیم و به  گیت هاب چیست و چه کاربردی دارد؟ میپردازیم،پس باما همراه شوید.

گیت هاب چیست و چه کاربردی دارد؟

به احتمال زیاد در مورد گیت هاب GitHub ، یک سرویس میزبانی مخزن برای Git که همچنین دارای رابط گرافیکی مبتنی بر وب است ، شنیده اید. امروز می خواهم در مورد آن بحث کنم و به مزایای کلیدی شما در استفاده از گیت هاب اشاره کنم. گیت هاب GitHub ، را می توان به Git و Hub تقسیم کرد. این سرویس شامل کنترل دسترسی و همچنین تعدادی از ویژگی های همکاری مانند ابزارهایی برای مدیریت وظیفه اصلی و برای کلیه پروژه هایی است که شما مدیریت می کنید. GitHub میزبان پروژه های کد منبع شما با زبان های مختلف برنامه نویسی مختلف است و تغییرات مختلفی را که در هر تکرار ایجاد شده است ، پیگیری می کند. بنابراین ، “Git” دلالت بر سیستم کنترل نسخه دارد. ابزاری که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا اصلاحات مداوم در کد خود را پیگیری کنند. “مرکز” جامعه افراد متفکر است که شرکت می کنند. این همه در مورد تلاش مشترک جامعه ، در بررسی ، بهبود و استخراج ایده های جدید از کد بارگذاری شده است. مطمئناً چیزی است که ارزش جستجو دارد!گیت هاب یک سرویس میزبانی مخازن منبع باز است ، مانند ابر برای کد. این میزبان پروژه های کد منبع شما با زبان های مختلف برنامه نویسی مختلف است و تغییرات مختلفی را که در هر تکرار ایجاد شده است ، پیگیری می کند. سایر کاربران GitHub می توانند کد شما را بررسی کنند و تغییراتی را پیشنهاد دهند.

گیت هاب چه کاربردی دارد؟

می توان گیت هاب را به عنوان یک سایت شبکه های اجتماعی در نظر گرفت که توسعه دهندگان می توانند کد خود را به اشتراک بگذارند و کد دیگران را مشاهده کنند. در اینجا اعضا می توانند از یکدیگر پیروی کنند و به کارهای یکدیگر امتیاز دهند. همچنین به شما امکان می دهد تا در مورد پروژه های مختلفی که به آنها علاقه دارید به روزرسانی کنید و با سایر اعضا به صورت عمومی یا خصوصی ارتباط برقرار کنید.پس از ایجاد یک حساب کاربری github ، باید یک مخزن ایجاد کنید. برای ایجاد یک repo جدید ، باید از دستور ‘git init استفاده کنید. این دستوری است که شما باید هنگام تنظیم اولیه مخازن از آن استفاده کنید. هنگامی که این فرمان را اجرا کردید ، یک “.gitsubdirectory” جدید را در فهرست کار فعلی شما ایجاد می کند و این نیز یک شاخه جدید جدید ایجاد می کند.

بنابراین مزایای اصلی استفاده از گیت هاب GitHub چیست؟

مشارکت در پروژه های منبع باز شما را آسان می کند

صادقانه بگویم ، تقریباً هر پروژه منبع باز از GitHub برای مدیریت پروژه خود استفاده می کند. استفاده از GitHub اگر پروژه شما متن باز باشد ، رایگان است و GitHub شامل یک ردیاب ویکی و شماره است که باعث می شود مستندات عمیق تر را شامل شوید و از پروژه خود بازخورد بگیرید. اگر می خواهید مشارکت کنید ، فقط یک پروژه را چفت می کنید ، تغییرات خود را ایجاد کرده و سپس با استفاده از رابط وب GitHub یک درخواست کشش برای آنها ارسال کنید.

مستندات

با استفاده از GitHub ، مستندات عالی را آسان تر می کنید. بخش راهنما و راهنماهای آنها مقالاتی را برای تقریباً هر موضوعی مرتبط با git دارند که می توانید در مورد آن فکر کنید

کار خود را به نمایش بگذارید

آیا شما یک توسعه دهنده هستید که مایل به جذب استخدام کننده هستید؟ GitHub بهترین ابزاری است که می توانید برای این کار به آن اعتماد کنید. امروزه ، هنگام جستجوی استخدام های جدید برای پروژه خود ، اکثر شرکت ها به پروفایل های GitHub نگاه می کنند. اگر نمایه شما در دسترس باشد ، حتی اگر اهل دانشگاه یا کالج عالی نباشید ، شانس بیشتری برای استخدام نیز خواهید داشت.

علامت گذاری

Markdown به شما امکان می دهد برای نوشتن اسناد فرمت شده از یک ویرایشگر متن ساده استفاده کنید. GitHub با نوشتن همه چیز از طریق Markdown ، نوشتن را متحول کرده است: ردیاب شماره ، نظرات کاربران ، همه چیز. با داشتن بسیاری از زبان های برنامه نویسی دیگر برای یادگیری راه اندازی پروژه ها ، این یک مزیت بزرگ است که محتوای شما را بدون نیاز به یادگیری سیستم دیگری وارد قالب بندی کنید.

GitHub یک مخزن است

این قبلاً ذکر شده بود ، اما ذکر این نکته حائز اهمیت است که GitHub یک مخزن است.

این بدان معنی است که به کار شما اجازه می دهد تا در جلوی عموم مردم خارج شوید. علاوه بر این ، GitHub یکی از بزرگترین انجمن های برنامه نویسی در حال حاضر است ، بنابراین این میزان در معرض دید گسترده پروژه شما قرار دارد.

تغییرات در کد خود را در سراسر نسخه دنبال کنید

وقتی چندین نفر در یک پروژه همکاری می کنند ، پیگیری تجدید نظرها دشوار است – چه کسی ، چه چیزی ، چه زمانی و کجا را ذخیره کرده است. GitHub با پیگیری تمام تغییراتی که به مخزن وارد شده است ، از این مشکل مراقبت می کند. تقریباً مانند استفاده از Microsoft Word یا Google Drive ، می توانید سابقه نسخه کد خود را داشته باشید تا نسخه های قبلی با هر تکرار از بین نروند.

گزینه های ادغام

GitHub می تواند با سیستم عامل های متداول مانند آمازون و Google Cloud ، خدماتی مانند Code Weather برای ردیابی بازخورد شما ادغام شود ، و می تواند نحو را در بیش از 200 زبان مختلف برنامه نویسی برجسته کند.

سخن پایانی

برنامه نویسان ما در پدیده تجارت  با در اختیار داشتن تخصص و سابقه ای چندین ساله در زمینه طراحی سایت در اصفهان و اپلیکیشن اندرویددر اصفهان و انجام کارها به صورت تیمی و استفاده از گیت هاب ،اقدام به آموزش در زمینه آموزش طراحی سایت در اصفهان آموزش طراحی اپلیکیشن در اصفهان و قرار دادن اطلاعات خود در اختیار علافه مندان کرده اند که یکی از مباحث مهم آن گیت هاب چیست و چه کاربردی دارد؟ میباشد

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

5 نکته در مورد بازی سازی اندروید 5 نکته در مورد بازی سازی اندروید مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

02 اردیبهشت 1397

مزایای داشتن وب سایت با کیفیت بالا مزایای داشتن وب سایت با کیفیت بالا مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

18 شهریور 1392

Sharedpreferences چیست؟ Sharedpreferences چیست؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

10 بهمن 1397

بازاریابی تعاملی ( اینتراکتیو مارکتینگ) چیست ؟ بازاریابی تعاملی ( اینتراکتیو مارکتینگ) چیست ؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

07 اردیبهشت 1399

معایب و سوالات رایج وردپرس معایب و سوالات رایج وردپرس مقالات سئو

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

ذخیره سازی اشیا ( Object Storage ) چیست؟ ذخیره سازی اشیا ( Object Storage ) چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

23 اسفند 1400

آموزش پایتون اصفهان آموزش پایتون اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

20 مرداد 1398

ضرورت طراحی وب سایت پزشکی ضرورت طراحی وب سایت پزشکی مقالات برندینگ

پدیده تجارت

16 بهمن 1398

معرفی 5 زبان برنامه نویسی برتر معرفی 5 زبان برنامه نویسی برتر مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

21 فروردین 1401

مهاجرت برنامه نویسان و شرایط برتر آن مهاجرت برنامه نویسان و شرایط برتر آن مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

06 مرداد 1397

آموزشهای برنامه نویسی اندروید در اصفهان آموزشهای برنامه نویسی اندروید در اصفهان مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

20 آذر 1396

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها