یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

آموزش بیت کوین در اصفهان

انتشار 24 اسفند 1400
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

به سرمایه گذاری در بیت کوین فکر می کنید؟ آیا هنوز هم بیت کوین برای  شما امری گیج کننده ای است ؟ میخواهید وارد بازار ارز دیجیتال شوید اما اطلاعات کافی را ندارید ؟ ارزش افزوده آن در چند ماه گذشته توجه شما را نیز به خود جلب کرده است ؟  اگرچه به نظر می رسد بیت کوین یک سرمایه گذاری عالی است ،اما مهم است که قبل از اقدام و وارد شدن به دنیای ارز دیجیتال به آموزش بیت کوین در اصفهان بپردازید و هرآنچه که مربوط به سرمایه گذاری در بیت کوین است را درک کنید .

بنابراین ، آیا بیت کوین فقط یک طرح سریع ثروتمند شدن است یا یک سرمایه گذاری مشروع ، ارزش سرمایه گذاری شما را دارد؟ بیایید در مورد آن صحبت کنیم . در اینسری از مقالات پدیده به طور خلاصه همه آنچه برای انجام اولین خرید خود باید بدانید آورده شده است.

 

تاریخچه بیت کوین


 

در 18 آگوست 2008 ، نام دامنه bitcoin.org ثبت و به عنوان اولین ارز غیرمتمرکز ساخته شده با فناوری Blockchain ایجاد شد. اولین بار در یک مقاله که توسط شخصی با نام Satoshi Nakamoto منتشر شد ذکر شد ، بیت کوین نوعی ارز دیجیتال است که پس از بحران مالی سال 2008 ظهور کرد. این امکان را به مردم می دهد تا بانک ها و روش های پرداخت سنتی را دور بزنند. این ارز در بین هزاران ارز به اصطلاح رمزنگاری شده برجسته ترین است.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین چیست؟

بیت کوین شناخته شده ترین نوع ارز رمزنگاری شده یا به عبارت ساده تر پول دیجیتال است. بیت کوین نوعی معاملات ارزی است که هیچ اسکناسی برای چاپ یا سکه برای معامله وجود ندارد و همه این کارها از طریق اینترنت با استفاده از محاسبات و کدگذاری پیچیده انجام می شود. بیت کوین مانند طلا ارزش آن چیزی را دارد که مردم مایل به پرداخت آن هستند یا با آن عوض می کنند. بیت کوین اساساً یک سیستم پرداخت است که از هر دولتی مستقل است و بدون شخص ثالث (مانند بانک مرکزی) کار می کند.

ماهیت بیت کوین

ماهیت ، پایه و اساس ساخت بیت کوین یک سری کد های صفرو یک میباشند که دارای ارزش شده اندو و ارزش گرفتند . بگذارید با یک مثال برایتان توضیح دهم ،  تا کنون شده بخواهید کتاب مورد علاقه تان را بخرید ولی هم نسخه فیزیکی آن باشد هم نسخه دیجیتالی آن ، برای خرید هر یک از آنها باید مبلغی پرداخت کنید و هرکدام دارای ارزش ویژه خود هستند در حالی که کتاب فیزیکی را شما لمس میکنید و لی کتاب دیجیتال را فقط در یک صفحه از لب تاب یا گوشی خود دارید . بیت کوین نیز همین گونه است ،یک سری ارز های دیجیتال که داری ارزش هستند ولی شما چیزی را به صورت فیزیکی دریافت نمیکنید .

بیت کوین چگونه کار می کند؟

بیت کوین چگونه کار می کند؟

بیت کوین ارزی کاملا مجازی است که برای رفع نیاز به دخالت طرف سومی مثل بانک‌ها در انتقال و ذخیره‌سازی پول طراحی شده است. اما بیت کوین چگونه کار می کند؟ بیت کوین‌ها برای مالک خود مثل طلای فیزیکی عمل می‌کنند. شما می‌توانید از بیت کوین‌ برای خرید آنلاین کالا و خدمات استفاده کنید یا می‌توانید آن را پیش خود نگه دارید تا ارزشش افزایش پیدا کند.

در حقیقت شبکه‌ی بیت‌کوین یک بستر عمومی را به نام زنجیره‌ی بلاک یا Blockchain بین کاربران به اشتراک گذاشته است، این بستر در بردارنده‌ی تمام تراکنش‌های انجام شده در سیستم بوده و به کلاینت (کاربر) اجازه می‌دهد صحت و درستی تراکنش‌های انجام شده را بیازماید، اعتبار این تراکنش‌ها با یک امضای دیجیتالی محافظت شده و در عین حال به کاربران این اجازه را می‌دهد تا در هر لحظه بر تراکنش‌های بیت‌کوینی خود کنترل و نظارت کامل داشته باشند.این سیستم بر پایه‌ی شبکه‌ی P2P یا همان Peer-to-Peer کار می‌کند، در نتیجه هیچ قطب کامپیوتری مجزایی وجود ندارد که تمام فرایند‌های بیت‌کوینی را پردازش کند و در عوض کل پردازش در شبکه پخش شده و هر کاربر بخشی از پردازش را انجام می‌دهد، همین امر بیت‌کوین را در برابر دخالت‌های دولت‌ها و فسادهای مالی مقاوم کرده است.

می‌توان بیت کوین را از کیف پولی به کیف پول دیگر انتقال داد. کیف پول، دیتابیسی کوچک و شخصی است که می‌توانید آن را در هارد درایو رایانه یا گوشی هوشمند خود ذخیره کنید. بیت کوین دربرابر جعل کردن ایمن است. از نظر رایانه‌ای ایجاد بیت کوین آن‌قدر مشکل است که جعل آن از نظر مالی صرفه‌ی اقتصادی ندارد.

چگونه بیت کوین خریداری کنید؟

How to buy bitcoin?

انواع راه های بدست آوردن بیت کوین

برای بدست آوردن بیت کوین  چند روش وجود دارد: ماین کردن  ، خرید و فروش از صرافی های آنلاین ، خرید و فروش از شخص ، air drop که در زیر ما در زیر به توضیح مختصری ازهرکدام را میپردازیم :

1.ماین کردن بیت کوین


 

ماین کردن بیت کوین مانند  مراحل استخراج از یک معدن  است که مراحل و قسمت هایی دارد ، برای مثال فضا و آن کوهی که از آن معدن را استخراج  میکنند همان فضای اینترنت و کامپیوتری است که استفاده میشود  ، وسایل  مورد  نیاز برای استخراج مانند  لودر ، بیل و افرادی که آن کارا انجام میدهند نقش همان دستگاه های ماینر را ایفا میکنند ، پروسه فرآوری از زمین و استخراج نیز نقش ماینینگ در بیت کوین که با فرمول های ریاضی مخصوص خود انجام میشود را دارد و در پایان انباری که در آن مواد معدنی استخراج شده را نگه داری میکنند که در بیت کوین کیف پول دیجیتال هر شخص نقش همان انبار معدن را بر عهده دارد .

2.خرید و فروش از صرافی های آنلاین


 

برای خرید بیت کوین از صرافی، اولین کاری که باید انجام دهید عضویت در یک سایت صرافی است. صرافی‌های مطرحی وجود دارند که هیچ کدام به کاربران ایرانی خدمات نمی‌دهند. تنها صرافی معتبر جهانی که برای ایرانی‌ها هم فعال است،binance.com  است. صرافی‌ها به دو صورت عمل می‌کنند: یا به شکل مستقیم با صرافی وارد مبادله می‌شوید و از آن بیت کوین می‌خرید یا صرافی به عنوان بستری برای معرفی فروشنده و خریدار به هم عمل می‌کند و کارمزد واسطه‌گری خودش را می‌گیرد.

3.خرید و فروش از شخص


 

اگر به هر دلیلی نخواستید که در فضای سایت خرید و فروش کنید، بعضی سایت‌ها این امکان را فراهم کرده‌اند که کاربران در سایت با دسترسی به شماره تماس همدیگر، بیرون از سایت قرار ملاقات بگذارند و به مبادله بپردازند.بعضی گروه‌های تلگرامی هم ادعا می‌کنند که امکان خرید و فروش بیت کوین را دارند که به علت کلاهبرداری‌های گسترده‌ای که از این طریق انجام شده است، ما انجام آن را توصیه نمی‌کنیم. بعضی افراد هم که ماینر دارند و خودشان بیت کوین استخراج می‌کنند، به صورت حضوری اقدام به فروش بیت کوین می‌کنند و با خرید از آن‌ها این شانس را دارید که از پرداخت کارمزد نجات پیدا کنید.

4.air drop


 

air drop فرآیندی است که در طی آن، مقدار زیادی از توکن یا ارز دیجیتال به کیف پول های الکترونیکی واریز میشود. در واقع در طی این فرآیند شما صاحب مقداری از ارزهای رایگان میشوید.

ایردراپ را به کمپین تبلیغاتی بزرگ تشبیه میکنند، چرا؟ برای اینکه پخش کردن ارزهای دیجیتال و توکن ها به صورت رایگان باعث افزایش آگاهی مردم نسبت به ارز جدید میشود. بنابراین پخش رایگان توکن، یک روش جدید تبلیغات در دنیای رمز ارز ها به شمار می آید. یک پلتفرم و رمز ارز جدید در ابتدای دنیای خود برای اکثر مردم ناشناخته است. برای رشد و توسعه نیاز است تا افراد بیشتری این رمز ارز را بشناسند. در این میان بهترین گزینه، airdrop میباشد، تا با توزیع رایگان رمز ارز میان کاربران، آن را به شهرت برساند تا دیگران با آن آشنا شوند.یکی دیگر از اهداف airdrop، کاهش هزینه تبلیغات است. با وجود تبلیغات بسیار گران قیمت، airdrop با قیمت کم و سرعت بیشتر نام یک رمز ارز را تبلیغ میکند.

 کلام آخر

بیت کوین و در کل بازار های ارز دیجیتال  بسیار دنیای وسیع می باشند که  برای ورود به این عرصه و موفق شدن در آن ، داشتن  اطلاعات  و دانستن تکنیک ها و مفاهیم  از  لازمه های  کار است . شما یک گام جلوتر از دیگران باشید و هم اکنون در دوره های آموزش ارزدیجیتال در اصفهان شرکت کنید و از هرآنچه که لازم است قبل از ورود به بازار ارزهای دیجیتال بدانید آگاه شوید .

شرکت پدیده تجارت با برگذاری دوره های آموزش بورس در اصفهان و آموزش ارز دیجیتال در اصفهان با در اختیار داشتن اساتید مجرب به تحلیل تکنیکال و پیش بینی تمام بازارهای مالی و بازار های جهانی مانند فارکس و بازارهای بورس ایران میپردازند . همچنین به شما یاد میدهد که چگونه در کف خرید و در سقف بفروشید

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

ویژگی های یک سایت پربازده چیست؟ ویژگی های یک سایت پربازده چیست؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

08 خرداد 1398

تفاوت بین افترافکت و پریمیر تفاوت بین افترافکت و پریمیر

پدیده تجارت

30 فروردین 1397

آموزش IOS دراصفهان آموزش IOS دراصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

01 آذر 1396

بررسی طراحی اپلیکیشن موبایل بررسی طراحی اپلیکیشن موبایل مقالات موبایل

پدیده تجارت

07 مهر 1398

انواع ریدایرکت در طراحی سایت انواع ریدایرکت در طراحی سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

08 دی 1398

طراحی سایت و اپلیکیشن در اصفهان طراحی سایت و اپلیکیشن در اصفهان مقالات برندینگ

پدیده تجارت

11 شهریور 1398

3 نکته در مورد شرکت های طراحی سایت در اصفهان که باید بدانید! 3 نکته در مورد شرکت های طراحی سایت در اصفهان که باید بدانید! مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

04 تیر 1397

انواع روش های تبلیغات در اینترنت انواع روش های تبلیغات در اینترنت مقالات برندینگ

پدیده تجارت

14 فروردین 1396

آموزش اندروید در اصفهان آموزش اندروید در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

20 آذر 1396

آموزش طراحی Snackbar در اندروید آموزش طراحی Snackbar در اندروید مقالات موبایل

پدیده تجارت

19 خرداد 1397

5 ویدئوی حیاتی برای کسب و کار آنلاین شما 5 ویدئوی حیاتی برای کسب و کار آنلاین شما مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 اسفند 1396

ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها