یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

آموزش تخصصی وردپرس اصفهان

انتشار 12 اسفند 1398
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

وقتی صحبت از ایجاد وب سایت های جدید می شود ، ترجیحا وردپرس بهترین گزینه است زیرا ابزار و منابع لازم را برای ایجاد یک پایه محکم برای تمام نیازهای بازاریابی شما فراهم می کند. قبل از اینکه به آموزش تخصصی وردپرس اصفهان بپردازیم به برخی از مزایای استفاده از وردپرس میپردازیم ، توضیح سریع در مورد آن می دهیم.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز یا CMS است. CMS یک نرم افزاری است که به شما امکان می دهد به راحتی و بدون دانش فنی ، محتوای وب سایت خود را ویرایش کنید.وقتی مردم به وردپرس فکر می کنند ، اولین کلمه ای که ممکن است به ذهن خطور کند “وبلاگ نویسی” است. در ابتدا ، وردپرس یک پلتفرم وبلاگ نویسی بود اما اکنون به یک پلتفرم ایجاد وب سایت تمام عیار با امکانات بی پایان و محدودیت های محدود تبدیل شده است ، و این گزینه را به گزینه ای برای اکثر وب سایت های جدید تبدیل کرده است.

سیستم عامل های وبلاگ نویسی فراوانی وجود دارد که آمده و رفته اند ، اما WordPress. از بدو تأسیس در سال 2003 ، تا کنون از یک سایت ساده و همه گیر وبلاگ نویسی به یک پلت فرم توسعه وب منبع باز تبدبل و استفاده میشود. این سیستم پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا است وردپرس تقریباً یک سوم وب سایتهای جهان را از وبلاگ های شخصی کوچک گرفته تا سایت های پیچیده شرکتهای بزرگ مانند سونی ، شرکت Inc ، نیویورک پست و NBC را تشکیل داده و پشتیبانی میکند. وردپرس تنها یکی از سازندگان سایت و سیستم های مدیریت محتوا است که کاربران می توانند به صورت رایگان بارگیری و نصب کنند ، اما دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را به محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در حال استفاده تبدیل کرده است.

مزایای استفاده از طراحی وب سایت وردپرس

1.وردپرس یک بستر جهانی است:

وردپرس میلیون ها وب سایت را در سراسر جهان حمایت می کند که به محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا تبدیل شده است وآن را به یک بستر جهانی تبدیل می کند که می تواند به طور موثر توسط هر کس استفاده شود. از قابلیت های آن به راحتی قابل فهم است و با تعداد زیادی تم ، ابزار و افزونه همراه است که به ساختن یک وب سایت زیبا کمک می کند.

2.آسان برای استفاده:

سهولت استفاده دلیل اصلی ایست که سبب علاقه بسیاری از مشاغل جدید به وردپرس شده است. وردپرس یک پلتفرم کاربر پسند است و فرد می تواند نحوه استفاده از وردپرس را به راحتی به عنوان CMS در یک جیف بیاموزد. پس از ایجاد سایت شما ، برای مدیریت آن نیازی به کارشناسان ندارید ، زیرا به مهارت برنامه نویسی و برنامه نویسی صفر نیاز دارد.

3.تنظیم آسان:

همانطور که گفته شد ، وردپرس به مهارت برنامه نویسی وکدهای برنامه نویسی نیازی ندارد. بنابراین ، حتی بدون اطلاع از زبان های برنامه نویسی مانند JavaScript ، HTML یا PHP ، می توانید وب سایت وردپرس خود را تنظیم کنید. بهترین قسمت آن، شما می توانید در کمتر از 5 دقیقه وردپرس را به صورت دستی نصب کنید!

4.به روزرسانی آسان:

به دلایل امنیتی به روزرسانی نرم افزار شما از اهمیت بالایی برخوردار است و این امر در مورد وردپرس نیز صادق است. اما برخلاف سایر CMSها ، به روزرسانی وردپرس و مضامین و افزونه های آن اسان است و می توان با یک کلیک ماوس انجام دادعلاوه بر این ، وردپرس به محض به روزرسانی یک نرم افزار ، در مورد آخرین نسخه ها به شما اطلاع می دهد و عملکرد سایت شما را بهبود می بخشد و سایت شما را ایمن و تازه می کند.

5.وردپرس قابل اطمینان است:

وردپرس در مقابل جوملا در مقابل دروپال مطابق آمارهای W3Techs ، در مقایسه با رقیب آن جوملا (3.3٪) و دروپال (2.3٪) براساس آمارهای W3Techs ، 6/28٪ از کل وب سایت ها از وردپرس پشتیبانی می کنند. این یک شهادت به خودی خود از قدرت و قابلیت اطمینان وردپرس است.از این گذشته ، وردپرس بر روی یک پلت فرم بالغ توسعه یافته است که از فناوری هایی مانند PHP ، SQL و JavaScript استفاده می کند ، که مطابق با استانداردهای دقیق کدگذاری بین المللی تعیین شده توسط W3C (کنسرسیوم جهانی وب گسترده) است.

آموزش تخصصی وردپرس اصفهان

شرکت پدیده تجارت با بیش از 7 سال سابقه در زمینه طراحی و پیاده سازی سامانه های تحت وب و با بهره گیری از مربیان با تجربه اقدام به برگزاری دوره های تخصصی طراحی وب سایت نموده است.

با شرکت در دوره های آموزش وردپرس در پدیده تجارت می توانید در مدت زمان کوتاه وب سایت خود را طراحی کنید. این دوره ها کاملا به صورت عملی و پروژه محور می باشد.

مزایای آموزش وردپرس در طراحی وب سایت:

1-نیاز به دانش برنامه نویسی زیادی ندارد

2-دوره های آموزشی کوتاه مدت با بازدهی بالا

3-بازار کار بسیار خوبی دارد

این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی قابل پیاده سازی می باشد.

در دوره های خصوصی زمان و روز تشکیل کلاس را هنرجو با مشورت مربی مشخص می کند.

پس از پایان دوره گواهی شرکت در کلاس از طرف شرکت پدیده تجارت به هنرجو داده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در شرکت پدیده تجارت در تماس باشید.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

توسعه دهنده وب کیست؟مزایا و معایب آن توسعه دهنده وب کیست؟مزایا و معایب آن مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

21 فروردین 1401

ابزارهای تولید محتوا چیست؟ ابزارهای تولید محتوا چیست؟ مقالات سئو

پدیده تجارت

20 فروردین 1401

نکات کلیدی که برای سفارش یک وب سایت نیازه بدونی!! نکات کلیدی که برای سفارش یک وب سایت نیازه بدونی!! مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

28 فروردین 1396

مزایای طراحی سایت برای موفقیت در کسب و کارهای آنلاین مزایای طراحی سایت برای موفقیت در کسب و کارهای آنلاین مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

19 اسفند 1396

چگونه یک طراح سایت حرفه ای  شویم ؟(قسمت دوم) چگونه یک طراح سایت حرفه ای شویم ؟(قسمت دوم) مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

الگوریتم Google’s Hilltop چیست؟ الگوریتم Google’s Hilltop چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

آموزش اندروید در اصفهان آموزش اندروید در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

20 آذر 1396

آموزش ایندیزاین (InDesign) در اصفهان آموزش ایندیزاین (InDesign) در اصفهان مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

26 بهمن 1398

طراحی سایت بصورت فول ریسپانسیو(responsive) چیست ؟ طراحی سایت بصورت فول ریسپانسیو(responsive) چیست ؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

11 اسفند 1394

چرا برنامه نویسی را یادبگیریم ؟ چرا برنامه نویسی را یادبگیریم ؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

معرفی بهترین فریم ورک های بک اند (back-end ) معرفی بهترین فریم ورک های بک اند (back-end ) مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها