یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان جهت ارائه خدمات و همراهی بیشتر شما عزیزان در زمینه فروش و پیشرفت بیشتر کسب و کارتان, شما به راحتی می توانید بجای منتظر مشتری ماندن با انجام کارهای حوزه ی دیجیتال مارکتینگ, به معرفی کسب و کار خود بپردازید و این مشتریان باشند که پس از آشنایی به سمت شما بیایند.امروزه دیگر زمان تبلیغات سنتی به پایان رسیده است و هر کسب و کاری که به دنیای دیجیتال نپردازد به زودی از گردونه ی رقابت حذف خواهد شد , اما نگران نباشد, حتی اگر هم اکنون برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ اقدام کنید دیر نیست و با تکیه به متخصصی این حوزه که در امر انجام پروژه های شما و یا آموزش شما فعالیت می کنند می توانید به راحتی از رقبایتان پیشی بگیرید…در ادامه با ما همراه باشید تا به ذکر خدمات مجموعه در این زمینه بپردازیم: دیجیتال مارکتینگ چیست؟ در تکمیل توضیحات و مقاله ارائه شده با عنوان ” همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ” به

دوره خصوصی VIP (1نفر) - پذیرش پس از مصاحبه اولیه

زمان برگزاری تابستان 1402
سطح دوره مبتدی تا پیشرفته
مدرس دوره مهندس اشکان گودرزی { موسس برند پدیده تجارت }
تعداد جلسات آموزش ۱۰ جلسه
توضیحات دوره

آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان جهت ارائه خدمات و همراهی بیشتر شما عزیزان در زمینه فروش و پیشرفت بیشتر کسب و کارتان, شما به راحتی می توانید بجای منتظر مشتری ماندن با انجام کارهای حوزه ی دیجیتال مارکتینگ, به معرفی کسب و کار خود بپردازید و این مشتریان باشند که پس از آشنایی به سمت شما بیایند.امروزه دیگر زمان تبلیغات سنتی به پایان رسیده است و هر کسب و کاری که به دنیای دیجیتال نپردازد به زودی از گردونه ی رقابت حذف خواهد شد , اما نگران نباشد, حتی اگر هم اکنون برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ اقدام کنید دیر نیست و با تکیه به متخصصی این حوزه که در امر انجام پروژه های شما و یا آموزش شما فعالیت می کنند می توانید به راحتی از رقبایتان پیشی بگیرید…در ادامه با ما همراه باشید تا به ذکر خدمات مجموعه در این زمینه بپردازیم:

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

در تکمیل توضیحات و مقاله ارائه شده با عنوان ” همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ” به توضیحات زیر نیز در رابطه با دیجیتال مارکتینگ میتوان اشاره کرد:

در حالی که صاحبان مشاغل سنتی با تبلیغات چاپی ، ارتباط تلفنی یا بازاریابی فیزیکی به معرفی و تبلیغ شغل خود میپردازند ، در بازاریابی دیجیتالی این فعالیت ها می تواند بصورت الکترونیکی و آنلاین رخ دهد. بازاریابی دیجیتال یا به عبارتی دیجیتال مارکتینگ شامل کلیه فعالیت های بازاریابی است که با استفاده از ابزاری مانند موبایل ،کامپیوتر و….به همراه اینترنت انجام میشود به طوری که صاحبان مشاغل برای ارتباط با مشتریان خود ، از موتورهای جستجو ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و وب سایت ها بهره می گیرند.دیجیتال مارکتینگ برای مشاغل گوناگون با دسترسی به حجم گسترده ای از بازار با هزینه ی بسیار مناسب، مزایای بسیاری برای صاحبان مشاغل به وجود آورده است .که شما عزیزان میتوانیدبا مطالعه مقاله ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

خدمات شرکت پدیده در این دوره:

تیم دیجیتال مارکتینگ پدیده در جلسات مشاوره ای و آموزشی, متناسب با کسب و کارتان شروع به ترسیم سند چشم انداز کسب و کار شما می کند و با تحلیل رقبای کاری و مشتریانتان برنامه ی تبلیغاتی و معرفی وب سایت شما را ترسیم می کند و بر طبق آن برنامه ها شروع به انجام خدمات لاین های دیجیتال مارکتینگ از جملهبررسی گوگل آنالکتیک, گوگل ادوردز ، ویدئو مارکتینگ ، ریتارگتینگ و …. می نماید. همچنین برای دوستانی که تمایل دارند به طراحی وب سایت خود برای انجام کسب وکار آنلاینشان در آن بپردازند،دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ برگزار می شود که دوره ای جذاب بوده و می تواند کمک شایانی به شما در پیشرفت شغلیتان داشته باشد.

لاین های دیجیتال مارکتینگ در دوره آموزشی:

۱.گوگل انالیتیکس(Google Analytics)

۲.گوگل ادوردز

۳.ویدئو مارکتینگ

۴.ریتارگتینگ

۵.تبلیغات انلاین

۶.ایمیل مارکتینگ

۷.شبکه های اجتماعی

۸.اینفلوئنسر مارکتینگ

۹.کشف مشتریان بالقوه

۱۰.بازاریابی محتوا

۱۱.طراحی کمپین و اتوماتیک سازی فرآیند بازاریابی

 

تیم دیجیتال مارکتینگ پدیده با ارائه جلسات مشاوره ای به شما عزیزان, سندچشم انداز کسب و کار شما را ترسیم خواهد کرد و متناسب با آن و تحلیل و بررسی های تخصصی می تواند به توسعه ی کسب و کار شما بپردازد.

سرفصل ها و جلسات
سوالات متداول
خیر, برای شرکت در این دوره آموزشی نیازمند هیچگونه پیش نیازی نخواهید بود.
بله, شما می توانید به دو حالت در دوره های آموزشی پدیده شرکت نمایید, اگر در اصفهان هستید می توانید در کلاسهای حضوری شرکت کنید و یا اگر امکان آن را ندارید آموزشهای شما با همان کیفیت دوره حضوری, بصورت آنلاین برگزار شود.
بله, در حین دوره آموزشی درصورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل می توانید با مدرس دوره آن را مطرح و از ایشان راهنمایی بگیرید و همچنین تا ۶ ماه پس از دوره آموزشی هم تیم پدیده پشتیبان شما خواهد بود و می توانید موارد و مشکلات خود را مطرح و برطرف نمایید.
بله, پس از پایان دوره آموزشی یک گواهی پایان دوره از سوی شرکت پدیده تجارت به هنرجویانی اعطا می شود.
با توجه به تخصصی بودن این مبحث و اینکه نیاز است آموزش توسط شخصی انجام شود که در تمام لاین ها تسلط کافی داشته باشد این موضوع توسط جناب مهندس اشکان گودرزی مدیریت مجموعه پدیده تجارت تدریس خواهد شد. ۱۶ سال سابقه مدیریت در صنعت برنامه نویسی . کارشناس کارگروه نرم افزار اتحادیه . کارشناسی ارشد mba . مدیر نمونه کشوری از دید مجله صنعت در سال ۹۹ از رزومه مهندس گودرزی می باشد.

لازم به تاکید است شرکت در این دوره با انجام مصاحبه حضوری با جناب گودرزی و قبولی در مصاحبه انجام می پذیرد . 

همراهان دوره های آموزشی
دیدگاه کاربران
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
17 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هومن
1 سال قبل

سلام درمورد شرایط ثبت نام میگید لطفا

جلالی
1 سال قبل

به صورت قسطی میشه هزینه ی آموزش و پرداخت کرد

پاسخ به  جلالی

در این مورد لطفا با دفتر تماس بگیرین

مهرآریا
1 سال قبل

سلام من از هنرجویان سه سال پیش هستم ممنونم از تیم پدیده

پاسخ به  مهرآریا

سلام . لطف داری آریا جان ..ممنونیم از تو

فاطمه مهریان
1 سال قبل

سلام و وقت بخیر از کلاستون بسیار راضی بودم استاد توانمندی بودند

نسیمممم
1 سال قبل

عالیییییییییییییییییییی بود

رها مانیییی
1 سال قبل

سلام ببخشید میشه هزینه دوره هاتون اقساطی پرداخت کنم؟

رضا رحیمی
1 سال قبل

سلام و درود مرسی زیاد از کلاس های مهندس گودرزی عزیز

پاسخ به  رضا رحیمی

سلام.لطفتون مستدام قربان

عطایی
1 سال قبل

دوره ها پروژه محوره؟

ستاره
1 سال قبل

مدرکی ک میدید چیه؟

میلاد ارشدی
1 سال قبل

بهترین آموزشگاه

صفا مرادی
9 ماه قبل

بهترین هستین جناب مهندس گودرزی

دوره های آموزشی مشابه

لیست دوره های مشابه آموزش دیجیتال مارکتینگ در اصفهان