یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

آموزش طراحی اپلیکیشن در اصفهان

انتشار 01 مهر 1398
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

در دنیای دیجیتال امروز یادگیری کسب و کارهای آنلاین از جمله طراحی اپلیکیشن در اصفهان و برنامه نویسی که بسیار کاربردی می‌باشد، از راه‌های خوب برای درآمدزایی است.

تا کنون با خود فکر کرده‌اید، که چرا طراحی اپلیکیشن بصورت امری حیاتی در دنیای تکنولوژی در آمده است؟ زیرا برنامه‌ها همه چیز هستند! بدون برنامه، رایانه شخصی یک ماشین تحریر است و یک تلفن هوشمند یا تبلت، تنها یک جسم شیشه‌ای و فلزی است. در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید، توضیحات و منابع لازم را برای ساخت اپلیکیشن پیدا کنید، همچنین اگر قصد دارید، ساختن اپلیکیشن را به صورت حرفه‌ای در اصفهان آموزش ببینید، یک تیم حرفه‌ای را به شما معرفی کنیم.

مراحل کلی دوره‌های آموزشی طراحی اپلیکیشن

1.مفاهیم کلی:

برای ساخت اپلیکیشن و برنامه نویسی شما باید با یک سری مباحث و مفاهیم در این حوزه آشنا شوید. این مفاهیم به صوت پایه و ستون برای یادگیری برنامه نویسی هستند، که یادگیری آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.

2. زبان و محیط برنامه نویسی:

بعد از اینکه مفاهیم پایه‌ای برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن را به خوبی فرا گرفتید، شما باید یک زبان برنامه نویسی، مطابق با برنامه‌ای که قرار است طراحی کنید، انتخاب کنید. هم‌چنین لازم است که محیط این زبان را نیز انتخاب کنید.

3.ابزارهای لازم:

در مرحله سوم لازم است، شما تمام نرم افزارهای لازم جهت طراحی اپلیکیشن را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید، که آموزش نصب آن‌ها و کار در محیط نرم افزارهای مورد نیاز، باید در دوره آموزشی به طور کامل آموزش داده شود.

آموزش گرافیک نرم افزار

در یک دوره آموزشی، گرافیک اپلیکیشن یکی از مباحثی است، که شاید کمتر به آن توجه شود، اما از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا ظاهر یک اپلیکیشن بر کاربر تاثیر زیادی خواهد داشت و باید در اولین استفاده از اپلیکیشن او را مجذوب کند. برای طراحی گرافیک خوب شما باید با اصول رنگ‌ها و روانشناسی رنگ‌ها آشنایی داشته باشید؛ هم‌چنین باید اصول طراحی گرافیکی را منطبق با آخرین تغییرات روز دنیا یاد بگیرید.

راه‌های بازاریابی و معرفی اپلیکیشن به بازار

در یک دوره آموزشی طراحی اپلیکیشن، علاوه بر مباحث فنی و برنامه نویسی آن، باید با طریقه بازاریابی و قوی‌ترین راه‌ها برای درآمدزایی از اپلیکیشنی که می‌سازید، آشنا شوید.

پیش نیاز لازم برای شرکت در دوره‌های آموزشی

در ابتدای هر کار و حرفه‌ای هر کاری علاقه داشتن به آن شرط لازم برای شروع است. اگر به برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن علاقه دارید، اما تاکنون تخصصی در این زمینه‌ها پیدا نکرده‌اید، اصلا نگران نباشید، شما به راحتی می‌توانید، برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن را یاد بگیرید و نرم افزارهای مورد نظر خود را طراحی کنید.

اهمیت یادگیری ساخت اپلیکیشن

اشتغال و کسب درآمد دغدغه اصلی جوانان است. شما حتما در طول روز به این فکر می‌کنید، که چگونه و با چه کاری می‌توانید، حرفه‌ای را یاد بگیرید، که بتوان از آن درآمدزایی کرد. ساخت اپلیکیشن از آن دسته حرفه‌هایی است، که با یادگیری آن به راحتی می‌توانید، به درآمد خوبی دست پیدا کنید.

اساتید دوره‌ها و محیط آموزشی

یکی از نکات قابل توجه در دوره‌های آموزشی وجود اساتید مجربی است که خود تجربه و سابقه طراحی اپلیکیشن‌های مختلف و برنامه نویسی با زبان‌های متفاوت را داشته باشند؛ هم‌چنین محیط آموزشی باید، محیطی صمیمی با تمام امکانات لازم باشد، تا هنرجو احساس راحتی داشته باشد و بهتر بتواند از امکانات آموزشی استفاده کند.

سخن پایانی

شرکت پدیده تجارت در اصفهان، با دپارتمان آموزشی مجرب و باتجربه خود، تمامی مهارت‌ها و دانش لازم در زمینه طراحی اپلیکیشن را به صورت حرفه‌ای آموزش می‌دهد، تا بتوانید به راحتی و با گذراندن دوره‌های آموزشی در این شرکت به صورت حرفه‌ای اپلیکیشن بسازید و درآمدزایی کنید.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

چگونه در اندروید استودیو Bottom navigation ایجاد کنیم؟ چگونه در اندروید استودیو Bottom navigation ایجاد کنیم؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

22 اردیبهشت 1397

طراحی سایت پزشکی در اصفهان طراحی سایت پزشکی در اصفهان مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

11 آذر 1398

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئوی وب سایت تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئوی وب سایت مقالات سئو

پدیده تجارت

23 مرداد 1396

طراحی وب ریسپانسیو یا واکنش گرا طراحی وب ریسپانسیو یا واکنش گرا

پدیده تجارت

23 اسفند 1400

ساخت اپلیکیشن پیک موتوری و نکات مهم آن ساخت اپلیکیشن پیک موتوری و نکات مهم آن مقالات

پدیده تجارت

12 تیر 1397

نقش طراحی لوگو در معرفی برند نقش طراحی لوگو در معرفی برند مقالات برندینگ

پدیده تجارت

26 آذر 1396

چگونه یک پروپزال طراحی سایت مناسب تهیه کنیم؟ چگونه یک پروپزال طراحی سایت مناسب تهیه کنیم؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

12 شهریور 1396

جدید ترین فناوری های سئو 2021 جدید ترین فناوری های سئو 2021 مقالات سئو

پدیده تجارت

14 فروردین 1401

آموزش فتوشاپ ویژه اینستاگرام در اصفهان آموزش فتوشاپ ویژه اینستاگرام در اصفهان مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

30 اردیبهشت 1399

تفاوت کسب و کار آنلاین و سنتی تفاوت کسب و کار آنلاین و سنتی مقالات برندینگ

پدیده تجارت

06 آبان 1398

آموزش افکت خورد شدن در افترافکت آموزش افکت خورد شدن در افترافکت مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

25 شهریور 1397

تبلیغات بنر ( بنر مارکتینگ) چیست ؟ تبلیغات بنر ( بنر مارکتینگ) چیست ؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

19 فروردین 1399

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها