یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

آموزش طراحی سایت با لاراول در اصفهان

انتشار 22 خرداد 1399
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

تقریباً همه توسعه دهندگان وب در مورد لاراول می دانند یا اطلاعات هرچند اندکی درباره ی آن دارند. اما در این سری از مقالات ما میخواهیم به آموزش طراحی سایت با لاراول دراصفهان ،برای آن دسته از عزیزان علاقه مند به طراحی سایت  بپردازیم .ابتدا به معرفی لاراول و سپس به مزایای ان میپردازیم پس باما همراه شوید.

معرفی لاراول (Laravel)

لاراول (Laravel) یکی از برجسته ترین معماری های PHP است که از مدل-View-Controller یا MVC مدل پیروی می کند و یکی از برجسته ترین چارچوب های موجود در بازار امروز است و با زبان برنامه نویسی سمت سرور PHP ، به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا روی اصول اصلی  برنامه نویسی تمرکز کنند ، با گزینه های مقیاس پذیری آسان و توسعه سریع با کدهایی که به راحتی قابل کنترل هستند.با این حال ، هیچ چارچوبی کامل نیست. هرکدام از آنها با لیست جوانب مثبت و منفی خود همراه هستند و لاراول نیز از این قاعده مستثنی نیست. چارچوب لاراول برای توسعه نرم افزارهای سفارشی بسیار محبوب است به طورسی که  بیش از 56000 برنامه نویس از سراسر جهان (بیشتر ایالات متحده آمریکا) از ویژگی های قدرتمند این سیستم عامل استفاده می کنند. چرا لاراول اینقدر محبوب است؟ این ابزار به شما کمک می کند تا وب سایت ها و برنامه های وب را سریعتر ، با ثبات تر و بسیار آسان حفظ کنید.اگر می خواهید به یک توسعه دهنده PHP کارآمد تر تبدیل شوید یا حتی یکی از موثرترین چارچوب های PHP را یاد بگیرید ، لاراول کامل است. طراحی شده برای توسعه برنامه های وب به دنبال الگوی معماری مدل مشاهده-کنترل کننده ( MVC)، از آن زمان به یک چارچوب کامل تبدیل شده است که ویژگی هایی مانند سیستم بسته بندی مدولار ، مدیر وابستگی اختصاصی و موارد دیگر را ارائه می دهد.

فواید طراحی سایت با لاراول چیست؟

1:  لاراول اجرای احراز هویت را بسیار ساده می کند و تقریباً همه چیز خارج از جعبه تنظیم شده است. لاراول  همچنین یک روش ساده برای سازماندهی منطق مجوز و کنترل دسترسی به منابع ارائه می دهد.

2: لاراول یک API تمیز و ساده از کتابخانه محبوب SwiftMailer ارائه می دهد. لاراول همچنین درایورهای SMTP ، Mailgun ، Mandrill ، SparkPost ، Amazon SES ، عملکرد “نامه” PHP و “sendmail” را فراهم می کند و به یک برنامه اجازه می دهد تا به سرعت ارسال نامه را از طریق یک سرویس محلی یا cloud مبتنی بر ابر آغاز کند. علاوه بر پشتیبانی از ارسال ایمیل ، لاراول برای ارسال اعلان ها از طریق کانال های مختلف تحویل از جمله پیام کوتاه (از طریق Nexmo) و Slack پشتیبانی می کند.

3: لاراول از پشتیبان های حافظه نهان محبوب مانند Memcached و Redis خارج از جعبه پشتیبانی می کند. به طور پیش فرض ، Laravel پیکربندی شده است تا از درایور حافظه نهان پرونده استفاده کند ، که اشیاء ذخیره شده را در سیستم فایل ذخیره می کند. برای برنامه های بزرگتر ، بهتر است از حافظه نهان حافظه مانند Memcached یا APC استفاده کنید. با این حال ، با Laravel حتی می توان پیکربندی های کش چندگانه را پیکربندی کرد .

آموزش طراحی سایت با لاراول در اصفهان

اگر می خواهید لاراول را بیاموزید یا مهارت PHP خود را به سطح جدیدی ارتقاء داده یا حتی مهارتهای پیشرفت خود را نیز بهبود بخشید ، ما این دوره آموزش را برای شما مهیا کرده ایم!در آموزش طراحی سایت با لاراول در اصفهان، ما همه چیز را از همان ابتدا به شما آموزش خواهیم داد ، اگرچه از شما انتظار می رود که اصول اساسی PHP را بدانید از همان آغاز ، این دوره به شما می آموزد که چگونه از چارچوب استاندارد جهانی Laravel PHP استفاده کنید.شما حتی لازم نیست بدانید که چگونه محیط لاراول خود را نصب یا تنظیم کنید ، زیرا ما نیز به همین ترتیب ادامه خواهیم داد. از نصب تا ساخت پروژه های واقعی ، این دوره یک راه عالی برای شروع کار شما است. در این آموزش مفید ، Laravel را به راحتی در بخشهای مختلف تفکیک خواهیم کرد ، که به شما کمک می کند تا با استفاده از Laravel یک توسعه دهنده PHP ماهر تر شوید.برای  ثبت نام در دوره های طراحی سایت میتوانید با مشاوران ما در پدیده تجارت در تماس باشید.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

آموزش ساخت کلیپ برای اینستاگرام در اصفهان آموزش ساخت کلیپ برای اینستاگرام در اصفهان مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

چرا برنامه نویسی را یادبگیریم ؟ چرا برنامه نویسی را یادبگیریم ؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

با قابلیت های جدید Instagram آشنا شوید! با قابلیت های جدید Instagram آشنا شوید! مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

05 تیر 1397

آموزش افترافکت در اصفهان آموزش افترافکت در اصفهان

پدیده تجارت

15 دی 1396

طراحی فروشگاه اینترنتی با ربات تلگرام طراحی فروشگاه اینترنتی با ربات تلگرام مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

20 آذر 1396

طراحی نرم افزار اندروید برای شرکت ها در اصفهان طراحی نرم افزار اندروید برای شرکت ها در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

30 شهریور 1396

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

04 تیر 1399

آموزش اندروید در اصفهان آموزش اندروید در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

20 آذر 1396

مقالات قدیمی چه تاثیری بر سئو سایت دارند؟ مقالات قدیمی چه تاثیری بر سئو سایت دارند؟ مقالات سئو

پدیده تجارت

17 فروردین 1401

موشن گرافیک برای چه کسانی مناسب است؟ موشن گرافیک برای چه کسانی مناسب است؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

30 خرداد 1398

آموزش تولید محتوای سایت در اصفهان آموزش تولید محتوای سایت در اصفهان مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

06 خرداد 1396

اهمیت شبکه های مجازی در تبلیغات آنلاین اهمیت شبکه های مجازی در تبلیغات آنلاین مقالات

پدیده تجارت

27 تیر 1397

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها