یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

برترین زبان های برنامه نویسی کدام اند؟

انتشار 22 اسفند 1400
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

صدها زبان برنامه نویسی از معروف تا فوق العاده مبهم  وجود دارد که برای برنامه نویس شدن در هرکدام از زمینه های طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن ، بازی سازی و…. تسلط به یک یا چند مورد حتی برای کسب شغل های کد نویسی بسیار ضروری است.مطمئناً ، شرکت ها و دانشگاه های زیادی وجود دارند که دوره های کد نویسی و مدرک تحصیلی را ارائه می دهند ، همراه با بوت کپشن های فنی برای کسانی که می خواهند خارج از تنظیمات دانشگاه سنتی بیاموزند. اما تصمیم گیری برای تخصص در این زمینه می تواند یک انتخاب دلهره آور برای برنامه نویسان تازه وارد باشد و همواره این سوال را در ذهن خود دارند که برترین زبان های برنامه نویسی کدام اند؟…دراین مقاله میخواهیم 5تا از برترین زبانهای برنامه نویسی در ایران که زمینه شغلی خوبی را به خود اختصاص داده اند و بازار کار بهتری نسبت به بقیه زبان ها دارند را به شما معرفی و پاسخی به سوال برترین زبان های برنامه نویسی کدام اند؟ داده باشیم،پس باما همراه شوید…

برترین زبان های برنامه نویسی کدام اند؟

1.جاوا

برترین زبان های برنامه نویسی کدام اند؟

جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی مورد استفاده است ، بنابراین جای تعجب ندارد که شرکت های فنی مهارت شماره یک به دنبال آن بودند. طبق گفته های اوراکل ، 3 میلیارد تلفن همراه جاوا را اجرا می کنند ، همراه با 125 میلیون دستگاه تلویزیون و 89٪ رایانه های رومیزی در ایالات متحده جاوا در همه جا و تقاضا برای توسعه دهندگان قوی زیاد است.یک توسعه دهنده جاوا درآمد متوسط 85000 دلار می دهد. پست های شغلی زیادی برای توسعه دهندگان و مهندسین جاوا وجود دارد ، اما اگر می خواهید به یک نوع نرم افزار توسعه دهنده یا مهندس باشید ، دانستن این زبان کد نویسی به طور معمول یک نیاز اصلی است.

دوستان علاقه میتوانند برای یادگیری این زبان برنامه نویسی در دوره های آموزش حرفه ای برنامه نویسی اندروید که یکی از شاخه های آن جاوا است شرکت کنند.

2.جاوا اسکریپت

برترین زبان های برنامه نویسی کدام اند؟

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است ، که اغلب برای تعامل صفحات وب استفاده می شود که مبتنی بر متن است و در یک سند HTML نوشته شده امیشود و از طریق یک مرورگر وب اجرا می شود.مشاغل زیادی برای توسعه دهندگان JavaScript وجود دارد. هرشخصی  که به عنوان یک توسعه دهنده فرانت اند (front end) به دنبال شغلی است (شخصی که کد نویسی را برای بخشی از وب سایت شما در واقع مشاهده می کند ، بر خلاف بانک اطلاعاتی یا سرورها) باید علاوه بر HTML ، CSS و سایر زبانهای اسکریپت به جاوا اسکریپت نیز مسلط باشد.

دوستان علاقه میتوانند برای یادگیری این زبان برنامه نویسی در دوره های آموزش دوره طراحی وب سایت سال ۹۹که یکی از شاخه های آن جاوا اسکریپت است شرکت کنند.

3.C #

برترین زبان های برنامه نویسی کدام اند؟

مانند C ++ ، C # (تلفظ C Sharp) یک زبان عام و هدف گرا است که در پایه های C. ساخته شده است و در ابتدا توسط مایکروسافت به عنوان بخشی از چارچوب .NET خود برای ساخت برنامه های ویندوز طراحی شده است.C # از نحوی شبیه به سایر زبانهای مشتق شده C مانند C ++ استفاده می کند ، بنابراین اگر از خانواده دیگری در خانواده C آمده اید ، انتخاب آسان است. C # نه تنها پیشرفت برنامه مایکروسافت است ، بلکه همچنین زبانی است که توسعه دهندگان تلفن همراه برای ساختن برنامه های متقابل روی پلتفرم Xamarin استفاده می کنند.علاوه بر این ، هر کسی که علاقه مند به توسعه VR باشد ، باید یادگیری C # را در نظر بگیرد. C # زبان پیشنهادی برای ساخت بازی های ویدئویی 3D و 2D با استفاده از موتور بازی محبوب Unity است که یک سوم بازی های برتر بازار را تولید می کند.

دوستان علاقه میتوانند برای یادگیری این زبان برنامه نویسی در دوره های آموزش حرفه ای برنامه نویسی اندروید که یکی از شاخه های آن جاوا و شاخه دیگر C # است شرکت کنند.

4.PHP

برترین زبان های برنامه نویسی کدام اند؟

PHP هنوز هم یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در سراسر جهان است. از آنجا که در زمان رشد سریع اینترنت هیچ زبانی قابل مقایسه با PHP وجود نداشت ، PHP تقریباً به هر وب سایت مدرن دامن زد تا ظهور زبانهای جدیدتر وب مانند JavaScript و Ruby. به لطف تعداد روز افزون وب سایتهایی که از CMS مانند WordPress و Drupal استفاده می کنند ، PHP بیشتر از 40 درصد از کل وب سایت های فعال را پشت سر گذاشته است. بنابراین اگر فکر می کنید PHP مرده است ، کاملاً اشتباه می کنید. اگرچه کم کم توجه کمتری را تجربه می کنید ، PHP همچنان ادامه خواهد داشت تا سال های متمادی تکامل یابد و جایگاه خود را به عنوان یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی حفظ کند.هنگام توسعه پروژه وب منبع باز بعدی خود ، اگر به دنبال یک زبان برنامه نویسی هستید که قابلیت های پویایی را با ویژگی های قدرتمند دستکاری بانک اطلاعاتی ترکیب کند ، PHP همیشه باید در لیست دلخواه شما باشد.

دوستان علاقه میتوانند برای یادگیری این زبان برنامه نویسی در دوره های آموزش حرفه ای PHP شرکت کنند.

5.پایتون

برترین زبان های برنامه نویسی کدام اند؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و با تأکید بر خوانایی کد است. با استفاده از کلمات و اصطلاحات رایج ، فضای سفید بیشتر و براکت های مجعد کمتری یکی از زبان های برنامه نویسی آسان تر است. این توسط ناسا و Reddit استفاده می شود و چارچوب وب آن ، Django ، برنامه های وب اینستاگرام و پینترست را قدرت می دهد.پست های شغلی زیادی وجود دارد که به دنبال توسعه دهندگان Python / Django هستند. شرکت هایی که به دنبال توسعه دهندگان کامل پشته هستند (توسعه دهندگان راحت با هر دو فناوری پشتیبان و جلویی و بسیاری از زبان های برنامه نویسی) اغلب پایتون را به عنوان یک زبان مورد نیاز برای نامزدها در زرادخانه خود فهرست می کنند.

سخن پایانی

شرکت پدیده تجارت با دراختیار داشتن برترین متخصصان در زمینه برنامه طراحی سایت دراصفهان، طراحی اپلیکیشن اندروید دراصفهان و بازی سازی ، علاوه بر دوره های آموزشی قادر به اجرای پروژه ها و ایده های شما برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ و کسب و کارهای آنلاین میباشد.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

وب اپلیکیشن پیش رونده PWA چیست ؟ وب اپلیکیشن پیش رونده PWA چیست ؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

برترین زبان های برنامه نویسی برای موبایل برترین زبان های برنامه نویسی برای موبایل مقالات موبایل

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

چرا ویدیو مارکتینگ ؟! چرا ویدیو مارکتینگ ؟! مقالات برندینگ

پدیده تجارت

16 اردیبهشت 1398

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

12 مهر 1396

آموزش اندروید در شرکت پدیده آموزش اندروید در شرکت پدیده مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

13 آبان 1396

چه نکاتی باعث می شوند وبسایت فروشگاهی موفقی داشته باشیم؟ چه نکاتی باعث می شوند وبسایت فروشگاهی موفقی داشته باشیم؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

23 مرداد 1397

آموزش کلی مفهومات دیتابیس آموزش کلی مفهومات دیتابیس مقالات موبایل

پدیده تجارت

06 خرداد 1397

درآمد ادمین اینستاگرام چه قدر است ؟ درآمد ادمین اینستاگرام چه قدر است ؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

20 فروردین 1401

چرا برنامه نویسی را یادبگیریم ؟ چرا برنامه نویسی را یادبگیریم ؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

آموزش نصب لاراول بصورت قدم به قدم آموزش نصب لاراول بصورت قدم به قدم مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

14 مهر 1398

جایگاه ویدیو مارکتینگ و ساخت کلیپ تبلیغاتی در عصر حاضر جایگاه ویدیو مارکتینگ و ساخت کلیپ تبلیغاتی در عصر حاضر مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

27 تیر 1398

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها