یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ در سال 2020

انتشار 24 اسفند 1400
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

دیجیتال مارکتینگ یک زمینه پررونق است و فرصت هایی را برای شرکت  و کسب و کارهایی که می خواهند با استفاده از اینترنت مشتری بیشتری بدست آورند فراهم می کند.اما تفاوت آن با سایر روشهای سنتی بازاریابی نه تنها در نحوه دسترسی به مشتری است بلکه ابزارهای بازاریابی دیجیتال که برای ارتقاء یک تجارت آنلاین استفاده می شود ، بخش عمده ای از آن است که این استراتژی ،حتی میتواند شرکت های کوچک را بسیار گسترده کند.اما ابزارهای بازاریابی دیجیتال در چه مواردی می توانند به شما کمک کنند و بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ در سال 2020 که میتواند تاثیر بسازی درکسب وکار شما داشته باشد کدامند ؟ ما سال پیش مقاله ای در زمینه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ نوشته ایم ، اما اکنون در این مقاله از بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ در سال 2020لیستی تهیه کرده ایم و تعدادی از آنهارا باهم مورد بررسی قرار میدهیم و مابقی را در مقاله بعدی ،پس باما همراه شوید.

من علاقه زیادی به یافتن جدیدترین و بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ دارم.در حالی که ابزارهای بازاریابی دیجیتال تنها به شما در اجرای یک استراتژی مناسب کمک می کنند، پشته فن آوری مناسب می تواند به شما در بزرگنمایی رقابت کمک کند.برخی از ابزارهای اساسی وجود دارند ، مواردی مانند بازاریابی از طریق ایمیل ، فرم های وب ، تجزیه و تحلیل وCRM  با این حال ، ابزارهای دیگر از جمله ردیاب های رتبه کلمات کلیدی یا ابزارهای طراحی ، تخصص بیشتری دارند.

1.Hubspot

2.Ahrefs

3.Proof

4.Survey Anyplace

5.Yoast

6.Slack

7.Trello

8.Canva Business

9.Google Adwords

10.Google Analytics

11.MailChimp

12.Asana

13.BuzzSumo

14.MeetEdgar

15.Buffer

16.Hootsuite

1.ابزارHubSpot

بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

HubSpot فارغ از اینکه در چه مرحله ای هستید ، ابزارهای مختلفی برای کمک به شما در رونق کسب و کار خود دارد وبا شروع چندین ابزار به صورت رایگان در دسترس است. می توانید فرم های وب  (web forms)، فرم های بازشو( popup forms) و نرم افزار چت زنده را برای ( free CRM)راه اندازی کنید. سپس ، می توانید کمپین های بازاریابی ایمیل را ارسال کنید ، تمام داده های خود را در CRM رایگان قرار دهید و رفتار بازدید کنندگان سایت را تجزیه و تحلیل کنید.

2.ابزار Ahrefs

بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

Ahrefs یک ابزار جامع جستجوگرها است که به شما کمک می کند تا بازدید وب سایت خود را افزایش دهید. آنها داده هایی برای حدود 150 میلیون کلمه کلیدی در ایالات متحده و حتی بیشتر برای 150 کشور دیگر دارند.Ahrefs برای تجزیه و تحلیل رقابتی عالی است ، به شما این امکان را می دهد که چه کسی به رقبای شما لینک می دهد ، صفحه برتر آنها و موارد دیگر می توانید محتوای آنها را در چه رتبه ای قرار دهید و با استفاده از ابزار Content Gap نقاط ضعف اصلی را برای مناطق محتوای خود شناسایی کنید.ابزار Top Pages به شما امکان می دهد ببینید کدام صفحات بیشترین بازدید را دارند و می توانید میزان مراجعه به سایت های رقبا را مشاهده کنید.

Ahrefs یکی از ابزارهای مورد علاقه SEO من است ،این به طور مداوم با ویژگی هایی که روزانه استفاده می کنم مرا تحت تأثیر قرار می دهد و تمام وقت با ویژگی های جدید آشنا می شوم. این محصول به راحتی قوی ترین محصول در این فضا است.

3. ابزارProof

بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

Proof به CRM یا وب سایت شما متصل می شود و برای تقویت تبدیلات در سایت شما از اثبات اجتماعی استفاده می کند. آنها پیغام های اثبات اجتماعی (به عنوان مثال “25 نفر در حال مشاهده این پست هستند”) ، بررسی ها و ویدیوهایی که مشتریانی که از سایت شما بازدید می کنند را هدف قرار می دهند ، اجرا می کنند.

ویژگی های معروف Live Visitor Count و Hot Streak درک مشتری از نام تجاری شما را تقویت می کند و به شما امکان می دهد تا نگاه دیگران به نحوه پاسخگویی دیگران به محصول شما را بررسی کند. علاوه بر این ، نصب آن بسیار آسان است – شما فقط پیکسل های آنها را کپی کرده و در سایت خود جای گذاری می کنید.شما می توانید بازدید کنندگان خود را شناسایی کرده و سفر آنها را در سراسر سایت خود بررسی کنید ، که می تواند به بهینه سازی طراحی سایت شما برای تبدیل های بالاتر کمک کند. با تعداد چشمگیری از دیگر سیستم های نرم افزاری ادغام شده و برای موبایل بهینه شده است.

4. ابزارSurvey Anyplace

بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

اگر به دنبال یک ابزار قدرتمند تولید رهبری هستید ، Survey Anyplace نرم افزاری است که تیم بازاریابی شما باید در نظر بگیرد.پاسخ دهندگان با بسته گزارش ReportR خود می توانند بلافاصله پس از اتمام با یک گزارش PDF شخصی شده بر اساس پاسخ های خود دور شوند. آنها همچنین از طریق وب قلاب ، Zapier یا Integromat با پشته بازاریابی موجود شما سازگار می شوند. بنابراین شما می توانید به راحتی CRM یا ابزار بازاریابی ایمیل خود را منتقل کرده و فعالیت های پرورش را شروع کنید.

5.ابزار Yoast

بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

Yoast یک افزونه بسیار محبوب است که هم با گوتنبرگ و هم با ویرایشگر Classic در وردپرس کار می کند. Yoast ابزاری عالی برای کمک به شما در بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو است.Yoast به شما کمک می کند محتوای سنگ بنای اصلی را انتخاب کنید ، کلمات کلیدی را برای کمک به شما در رتبه بندی ، نشانی های اینترنتی محتوای مجزا و پیوندهای داخلی برای تقویت بیشتر تمرکز کنید. این افزونه همچنین خوانایی صفحه شما را ارزیابی کرده و به آن نمره Flesch Reading Ease می دهد.برای انعکاس الگوریتم گوگل هر دو هفته یکبار به روز می شود ، بنابراین می توانید همیشه در مورد SEO خود به روز باشید.

خلاصه

با توجه به پیشرفت روزبه روز تکنولوژی وپررنگ شدن نقش دیجیتال مارکتینگ در زندگی روزمره ،برای پیشی گرفتن از رقبا لازم است که با جدید ترین فنون و ابزار دیجیتال مارکتینگ آشنا باشید که ما در بالا به معرفی تعدادی از  بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ در سال 2020 پرداختیم و ادامه آن را در مقالات بعدی با شما به اشتراک میگذاریم. شرکت پدیده تجارت باداشتن سابقه ی طولانی و نمونه کارهایی در زمینه دیجیتال مارکتینگ میتواند همراه مناسبی برای رونق بخشیدن کسب وکار شما در این زمینه باشد.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

مزایای کسب درآمد آنلاین مزایای کسب درآمد آنلاین مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

28 مهر 1392

طراحی موشن گرافیک در اصفهان طراحی موشن گرافیک در اصفهان مقالات برندینگ

پدیده تجارت

20 آذر 1396

طراحی فروشگاه اینترنتی با ربات تلگرام طراحی فروشگاه اینترنتی با ربات تلگرام مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

06 دی 1396

واقعیت افزوده ar چیست ؟ واقعیت افزوده ar چیست ؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

16 دی 1398

سئو صفحات دسته بندی (Category Pages ) سئو صفحات دسته بندی (Category Pages ) مقالات سئو

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

آموزش نوار ابزار و ابزارهای فتوشاپ آموزش نوار ابزار و ابزارهای فتوشاپ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

سئو در صفحه چیست؟ سئو در صفحه چیست؟ مقالات سئو

پدیده تجارت

18 اردیبهشت 1399

طراحی نرم افزارهای اندروید در اصفهان طراحی نرم افزارهای اندروید در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

19 آذر 1396

طراحی سایت در اصفهان طراحی سایت در اصفهان مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

15 آبان 1396

مزایای طراحی سایت به زبان PHP مزایای طراحی سایت به زبان PHP مقالات

پدیده تجارت

17 بهمن 1396

معرفی CalendarView و پیاده سازی آن در اندروید استودیو معرفی CalendarView و پیاده سازی آن در اندروید استودیو مقالات موبایل

پدیده تجارت

22 خرداد 1397

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها