یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

بهترین پلاگین های فتوشاپ برای طراحان سایت

انتشار 24 اسفند 1400
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

به احتمال زیاد به عنوان یک طراح سایت درقسمت  فرانت برایتان پیش آمده است که در هنگام کار با برخی از ابزار ها و پلاگین های فتوشاپ برای طراحی صفحه psd  مورد نظرتان دچار مشکل شده اید و نتوانستین آن را به خوبی طراحی کنید . نگران نباشید ما در اینجا از تیم برنامه نویسان  پدیده تجارت   به کمک شما آمده ایم و دسته ای از بهترین پلاگین های فتوشاپ را برای استفاده شما طراحان وب گرد آوری کرده ایم  و این قول را به شما میدهیم که پس از مطالعه  این مقاله میتوانید با انتخاب بهترین پلاگین های فتوشاپ  به راحتی و در کمترین زمان UI سایتتان را طراحی کنید و با تبدیل آن به کد های  html و  cssیک وب سایت زیبا و کاربر پسند را در فضای اینترنت بارگزاری کنید.ui

پیشنهاد میکنیم  قبل از اینکه شروع به خواندن مطالب زیر کنید نگاهی به مقاله  آموزش نوار ابزار و ابزارهای فتوشاپ بیاندازین.

 

بهترین پلاگین های فتوشاپ برای استفاده طراحان وب کدامند ؟

1.     پلاگین  GuideGuide

 پلاگین GuideGuide

پلاگین  GuideGuide یکی از بهترین افزونه های رایگان فتوشاپ است که با استفاده از آن می توانید به راحتی  و کاملا دقیق  و در کمترین زمان خطوط راهنما را در اسناد فتوشاپ ایجاد کنید. این برنامه بطور دقیق به شما پیکسل ، میانه ، ردیف و ستون را ارائه می دهد که امکان می دهد خطوط اصلی خود را با یک کلیک ایجاد کنید. این پلاگین شگفت انگیز با Photoshop CC ، CS6 و CS5 سازگار است.

2.     پلاگین Codly

پلاگین Codly

به احتمال زیاد برایتان به عنوان یک طراح سایت پیش آمده که هنگام طراحی فتوشاپ از شما می خواهد تا در برخی از مراحل همه چیز را کد کنید. با استفاده از پلاگین  Codly  دیگر این مشکل را نخواهید داشت . کودلی به صورت خودکار PS Doc شما را به  کد تبدیل می کند و با این کار آن را به یک طراحی موبایل قابل استفاده برای BlackBerry ، Windows 10 ، Android XML و iOS تبدیل می کند.

3.     پلاگین Ditto

پلاگین Ditto

افزونه Ditto به شما این امکان را می دهد  که از متغیرهایی برای عناصر مختلف مانند قابلیت دید ، موقعیت x / y ، ارتفاع خط ، اندازه قلم ، رشته های متنی و رنگ استفاده کنید. اگر می خواهید متغیرهای خود را هنگام ویرایش پرونده PSD به روز کنید ، باید Ditto را در کامپیوتر خود نصب کنید.

4.    پلاگین Ink

پلاگین ink

Ink به عنوان یک  پلاگین شگفت انگیز فتوشاپ به شما این امکان را می دهد  که جلوه های متفاوتی را ایجاد کنید ، تایپوگرافی را مستند کنید و یک فایل XML را در کنار موارد دیگر ایجاد کنید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که لایه ای را که می خواهید مستند کنید انتخاب کنید و اطلاعاتی را که می خواهید به توسعه دهندگان خود منتقل کنید اضافه کنید. به زبان ساده ، این پلاگین به شما امکان می دهد با ولرد کردن مشخصات کامل مانند ابعاد ، سبک لایه ها و قالب بندی متن ، طراحی خود را به راحتی ایجاد  کنید.

5.    پلاگین Eye Candy 7

پلاگین Eye Candy 7

پلاگین  Eye Candy 7 یک افزونه قدزتمند است که به شما کمک می کند جلوه های زیبایی مانند پوست خزندگان ، دود ، کروم ، آتش و خز حیوانات را به راحتی ایجاد کنید. اگر جز لفرادی باشید که یک دانش اولیه در زمینه فتوشاپ داشته باشید می تواند از این افزونه برای ایجاد این جلوه ها استفاده کنید.

6.     پلاگین Swatchy

پلاگین Swatchy

افزونه Swatchy یک پلاگین زیبا و ساده برای ادوبی فتوشاپ است که به شما امکان می دهد که نمونه های رنگی را در پوشه های مختلف سازماندهی کنید . این  کار به شما امکان دسترسی آسان و ایمن به رنگهای پیش نمایش و طرح های رنگی را می دهد. سپس می توانید هر زمان که بخواهید آن دسته از نمونه ها را به عنوان رنگ زمینه یا پیش زمینه انتخاب کنید.

جمع بندی بهترین افزونه های فتوشاپ برای طراحان سایت

تمام پلاگین های فتوشاپی که در بالا  نام بردیم و بررسی کردیم  ، قطعا برای شما به عنوان یک طراح وب کاربردی و بسیار ارزشمند خواهد بود. من مطمئن هستم که شما با استفاده از این افزونه های فتوشاپ میتوانید کار طراحی UI سایت خود را به بهترین صورت انجام دهید وعلاوه بر آن سرعتتان را دوبرابر کنید و از آن لذت ببرید. از شما عزیزاان  میخواهیم   اگر ابزار مهمی را فراموش کرده ایم  که شما از آن استفاده کرده اید ، لطفاً در بخش نظرات پیشنهادات برای ما  بنویسید و با ما به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

آموزش نوار ابزار و ابزارهای فتوشاپ آموزش نوار ابزار و ابزارهای فتوشاپ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئوی وب سایت تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئوی وب سایت مقالات سئو

پدیده تجارت

23 مرداد 1396

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

04 آذر 1398

طراحی نرم افزارهای تحت ویندوز طراحی نرم افزارهای تحت ویندوز

پدیده تجارت

04 تیر 1392

نقش موثر ویدئو مارکتینگ در کسب و کار نقش موثر ویدئو مارکتینگ در کسب و کار مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

30 دی 1396

روش های کسب درآمد از اینستاگرام روش های کسب درآمد از اینستاگرام مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

22 تیر 1396

اندروید جت پک (Android Jetpack) چیست؟ اندروید جت پک (Android Jetpack) چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

23 اسفند 1400

چرا طراحی سایت در اصفهان اهمیت ویژه ای دارد؟ چرا طراحی سایت در اصفهان اهمیت ویژه ای دارد؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

14 اسفند 1395

مهاجرت برنامه نویسان و شرایط برتر آن مهاجرت برنامه نویسان و شرایط برتر آن مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

06 مرداد 1397

چگونه در اندروید استودیو ListView سفارشی بسازیم؟ چگونه در اندروید استودیو ListView سفارشی بسازیم؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

15 اردیبهشت 1397

تفاوت اپلیکیشن های هایبرید و نیتیو چیست؟ تفاوت اپلیکیشن های هایبرید و نیتیو چیست؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

29 تیر 1399

تبلیغات آنلاین چیست ؟ تبلیغات آنلاین چیست ؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها