یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

تبلیغات پاپ آپ چیست؟

انتشار 10 اردیبهشت 1399
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

تبلیغات پاپ آپ چیست؟

تبلیغات پاپ آپ (پنجره های باز شو) نوعی تبلیغات آنلاین است که در جذب ترافیک وب متمرکز است. آنها معمولاً در یک پنجره مرورگر جدید با کمک JavaScript یا Adobe Flash تولید می شوند. اگرچه این تبلیغات یکی از محبوب ترین تکنیک های تبلیغات آنلاین است ، اما آنها به طور متوسط در مرورگرهای وب محبوب نیستند و چندین محصول و تکنیک برای غیرفعال کردن آنها در دسترس است.تبلیغات پاپ آپ تبلیغاتی هستند که در یک پنجره مرورگر جدید نشان داده می شوند و هیچ اندازه استانداردی برای تبلیغات پنجره وجود ندارد ، تبلیغات پاپ آپ همچنین در میزان دستورات مرورگر که در پنجره نشان داده می شود ، بسیار متفاوت است.

popup-ads-annoying

تبلیغات پاپ آپ فقط یک شکل از تبلیغات اینترنتی است که توسط تبلیغ کنندگان برای جلب توجه کاربران وب استفاده می شود. از جمله این نوع دیگر تبلیغات ، تبلیغات واقع در صفحه ای است ، تبلیغات که هنگام کلیک کردن از یک صفحه به صفحه دیگر ظاهر می شوند ، تبلیغاتی که هنگام جستجو برای یک کلمه کلیدی یا اصطلاح ظاهر می شوند ، تبلیغاتی که بسیار متحرک هستند یا به عنوان بازی های تعاملی ظاهر می شوند ، تبلیغاتی که به صورت وب سایت های مستقل ، تبلیغاتی که در ایمیل ، سایت های مارک دار یا صفحات وب اسپانسر ظاهر می شوند (مارک تبلیغ کننده در همه صفحات ظاهر می شود و ترکیب صفحه ممکن است اصلاح شده باشد متناسب با آرم تبلیغ یا رنگ / طرح نام تجاری) ، لیست پرداخت شده و بسیاری موارد دیگر. تنها محدودیت در واقع تغییر فناوری رسانه آنلاین است و این اصلاً محدودیتی ندارد. پنجره ها فقط بخشی از این جهان در حال گسترش روش ها برای دستیابی به مصرف کنندگان آنلاین هستند.

چگونه کاربران با پاپ آپ ها ارتباط برقرار می کنند؟

با وجود اینکه اکثر افراد تبلیغات پاپ را آزاردهنده و بی فایده میدانند، وقتی برنامه های پاپ آپ به درستی اجرا می شوند  می توانند بسیار مؤثر باشند. برای مثال:

1.Copyblogger دریافت که اجرای یک استراتژی پاپ آپ بلافاصله انتخاب لیست ایمیل را تقویت می کند.

2.پاپ آپ ها معمولاً دارای نرخ کلیک مناسب هستند- که معمولاً تقریباً 2٪ بیشتر از سایر تبلیغات هستند.

3.برنامه های بازشو به BitNinja کمک کردند تا اشتراک های خود را با 114٪ افزایش دهند و منجر به افزایش 162٪ شوند.

با وجود نگرش ضد تبلیغاتی ، کاربران اغلب با تبلیغات پاپ آپ درگیر می شوند. اما تبلیغات پاپ آپ ممکن است بزرگترین ایده نباشد. بیت هایدن از Copyblogger خاطرنشان كرد كه ، با وجود كارآیی پاپ آپ ، وی هنگام اجرای ساز و كار بازشوى سایت ، واقعاً نامه نفرت دریافت كرد.

همچنین ، اگر به فکر معرفی یک معین یا پاپ آپ در وب سایت خود هستید ، مطمئن شوید که می توانید آن پاپ آپ را در دستگاه های تلفن همراه مخفی کنید یا ممکن است با یک مجازات Google روبرو شوید. اگر از HubSpot استفاده می کنید ، این ویژگی پاسخگو در ابزار اصلی ساخته شده است.

چگونه بازاریابان باید به طور مؤثر از تبلیغات پاپ آپ استفاده کنند؟

1.پاپ آپ فنی را کنار بگذارید و سبک ارتقاء حرکتگر یا سبد سبک را در نظر بگیرید. این یک تجربه بهتر ، مداوم تر را فراهم می کند و بیش از حد مردم را آزار نمی دهد ، زیرا در واقع یک پنجره جدید باز نمی شود.

2.تست ، تست ، تست و آزمایش برخی دیگر. اگر تصمیم دارید از یک پاپ آپ به یک سایت آغوش پاپ آپ بروید ، باید برای ریسک کردن آماده باشید.

3.اینکه آیا پاپ آپ مؤثر است یا نه ، به محتوای شما و افراد شما بستگی دارد – آنچه که برای یک وبلاگ یا سایت شرکتی مناسب است ، ممکن است برای شما موفق نباشد. اگر راهی برای آزمایش و اندازه گیری نتایج ندارید ، یا اگر در محیطی کار نمی کنید که یک آزمایش ناموفق یک خطر قابل قبول باشد ، از پاپ آپ خودداری کنید.

صاحبان کسب و کارهای آنلاین برای رونق و معرفی کسب و کار خود به افراد از هرگونه روش های تبلیغاتی به عبارتی دیجیتال مارکتینگ استفاده میکنند.شرکت پدیده تجارت با برگزاری دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ و برگزاری جلسه های مشاوره ای برای صاحبان مشاغل به بررسی کسب و کار شما و معرفی لاین های دیجیتال مارکتینگ و آشنایی بیشتر با تبلیغات پاپ آپ چیست؟میپردازیم.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ اصفهان همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ اصفهان مقالات برندینگ

پدیده تجارت

26 شهریور 1398

بلاک چین چیست؟ بلاک چین چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

23 فروردین 1401

آموزش مجازی دیجیتال مارکتینگ اصفهان آموزش مجازی دیجیتال مارکتینگ اصفهان مقالات برندینگ

پدیده تجارت

26 اسفند 1398

پرستا شاپ، فروشگاه سازی قدرتمند با امکاناتی بیش از نیاز شما! پرستا شاپ، فروشگاه سازی قدرتمند با امکاناتی بیش از نیاز شما! مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

23 خرداد 1394

نکاتی برای محبوب شدن در شبکه های اجتماعی نکاتی برای محبوب شدن در شبکه های اجتماعی مقالات برندینگ

پدیده تجارت

17 مرداد 1396

ترفند های مهم در تولید محتوا ترفند های مهم در تولید محتوا مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

21 فروردین 1401

مزایای ویدیو مارکتینگ مزایای ویدیو مارکتینگ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

19 آذر 1398

پاپ آپ pop-up  چیست؟ پاپ آپ pop-up چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

15 فروردین 1401

انواع روش های تبلیغات در اینترنت انواع روش های تبلیغات در اینترنت مقالات برندینگ

پدیده تجارت

14 فروردین 1396

چگونه در اندروید استودیو drawer بسازیم؟ چگونه در اندروید استودیو drawer بسازیم؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

15 اردیبهشت 1397

تاثیر رنگ ها در طراحی وب سایت تاثیر رنگ ها در طراحی وب سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

04 شهریور 1396

تفاوت بین افترافکت و پریمیر تفاوت بین افترافکت و پریمیر

پدیده تجارت

30 فروردین 1397

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها