یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

تفاوت اپلیکیشن های هایبرید و نیتیو چیست؟

انتشار 29 تیر 1399
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

برنامه های کاربردی تلفن همراه به عنوان یکی از پویا ترین ابزارهای تجاری مشاهده می شوند. آنها به استاندارد جدیدی برای برقراری ارتباط با مشتریان تبدیل شده اند. این فقط مربوط به محصولات نرم افزاری نیست ، بلکه سایر خدمات از جمله بانکداری ، به اشتراک گذاری ماشین یا تحویل کالا موظف هستند برنامه های موبایل را هم برای Android و هم برای iOS داشته باشند. برنامه های کاربردی موبایل شرکتها را قادر می سازند تا تجربه مناسب و به روز را در اختیار کاربران خود قرار دهند. مشاغل توسط نوآوریهای مداوم هدایت می شود ، بنابراین بسیاری از صنایع حداقل 6-7 سال از برنامه های کاربردی موبایل استفاده می کنند. در حال حاضر ، برخی از مشاغل خدمات مانند Uber که یکی از نمونه های موفق برنامه ترکیبی است ، برنامه های تلفن همراه را بر روی وب سایت ها ترجیح می دهند. این امر با داشتن توانایی تعامل مستقیم با مشتریان ، باعث افزایش حفظ می شود. مشتریان افزایش سطح دسترسی مانند اعلانهای فشار ، گزینه های پرداخت جدید و غیره را دریافت می کنند.

این یک مکانیسم مهم برای تجارت مدرن است اما به سرمایه گذاری در توسعه و نگهداری برنامه های تلفن همراه نیز نیاز دارد. در نهایت هر شرکت با این سؤال روبروست کدام یک از برنامه های هایبرید(ترکیبی) یا نیتیو(بومی) بهتر است؟ در مقاله برنامه نویسی native بومی چیست ؟ به معرفی و بیان مزایای برنامه نویسی نیتیو پرداختیم، اما در اینجا می خواهیم  به تفاوت اپلیکیشن های هایبرید و نیتیو چیست؟ پاسخ بدهیم ، اما پیشنهاد می کنیم این سؤال را تغییر دهید که “چه چیزی برای شرکت شما بهتر است؟” از آنجا که برنامه های ترکیبی و بومی نقاط قوت و ضعف خود را دارند و همچنین شرکت های مختلف اهداف مختلف ، محدودیت بودجه و زمان ، استراتژی های بازاریابی و مراحل چرخه زندگی تجاری دارند. جواب درست برای همه وجود نخواهد داشت. بنابراین توسعه برنامه های ترکیبی و بومی ممکن است به بهترین روش برای شرکت های مختلف تبدیل شود.

اپلیکیشن هایبرید (ترکیبی ) چیست ؟

اپلیکیشن هایبرید ،ترکیبی از عناصر برنامه های بومی و وب است. برنامه های ترکیبی درست مانند یک برنامه بومی می توانند از طریق فروشگاه های برنامه توزیع شوند و ویژگی های سیستم عامل را در خود جای دهند. مانند یک برنامه وب ، برنامه های ترکیبی همچنین می توانند از فناوریهای وب سازگار با هم استفاده کنند. برنامه های ترکیبی معمولاً ساده تر و سریعتر از برنامه های بومی هستند.

آنها همچنین به نگهداری کمتری نیاز دارند. از طرف دیگر ، سرعت برنامه ترکیبی شما کاملاً به سرعت مرورگر کاربر بستگی دارد و این بدان معنی است که برنامه های ترکیبی تقریباً به همان سرعت اجرا نمی شوند که یک برنامه بومی باشد. مزیت برنامه های ترکیبی این است که می توانید آنها را بر روی یک پایه واحد بسازید ، که به شما امکان می دهد ویژگی های جدیدی را به نسخه های متعدد برنامه خود اضافه کنید. با برنامه های بومی ، باید هر ویژگی جدیدی را که می خواهید برای هر پلتفرم معرفی کنید ، تکرار کنید.

تفاوت اپلیکیشن های هایبرید و نیتیو چیست؟

برای پاسخ دادن به این سوال که کدام یک از برناکه ها برای شرکت شما بهتر است؟ وتفاوت اپلیکیشن های هایبرید و نیتیو چیست؟ ، شما باید انتخاب کنید که چه نوع برنامه ای را برای توسعه ارائه می دهید ، اما در نهایت چگونه تصمیم می گیرید؟بیایید با پرسیدن چند سوال شروع کنیم تا به شما کمک کنیم درک کنید چه چیزی برای شما ، نام تجاری و مشتریانتان بهترین است:

1.جدول زمانی شما چیست؟

یکی از اولین مواردی که باید تعیین کنید این است که چه زمانی می خواهید برنامه را به بازار عرضه کنید. آیا می خواهید اولین کسی باشید که می توانید این نوع برنامه را منتشر کرده و رقابت خود را شکست دهید؟ اگر چنین است ، یک برنامه ترکیبی بهترین شرط بندی شماست. اگر زمان بیشتری دارید (مثلاً هشت ماه یا بیشتر) ، پس یک برنامه بومی یک انتخاب عالی است.

2.بودجه شما چقدر است؟

چقدر می توانید در برنامه خود سرمایه گذاری کنید؟ اگر با بودجه محدود کار می کنید ، یک برنامه ترکیبی با هزینه کمتری ساخته می شود. اما اگر بودجه زیادی برای بازی با آن دارید ، بومی را در نظر بگیرید.

3.آیا برنامه شما به روز رسانی های مکرر نیاز دارد؟

هر برنامه به روز رسانی را در طول راه منتشر می کند ، اما فکر می کنید چند نفر به برنامه شما نیاز دارند؟ اگر انتظار دارید که به روزرسانی های مکرر یا رفع اشکال داشته باشید ، ممکن است یک برنامه ترکیبی را ترجیح دهید ، که نیاز به نگهداری کمتری دارد.

4- آیا داشتن یک اتصال اینترنتی یک مورد نیاز است؟

بیشتر ما برای انجام کارها به اینترنت وابسته هستیم. اما اگر می خواهید یک برنامه بسازید ، آیا حالت آفلاین مهم است؟ برنامه های ترکیبی برای عملکرد به اینترنت نیاز دارند. برنامه های بومی این کار را نمی کنند. همچنین ، از آنجا که برنامه های ترکیبی نیاز به اتصال به اینترنت ثابت دارند ، معمولاً بارگیری آنها بیشتر طول می کشد – فقط چیزی که باید از دیدگاه UX در خاطر داشته باشید.

سخن پایانی

شرکت پدیده تجارت با داشتن سالها تجربه در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید در اصفهان و نمونه کارهای فراوان میتواند همراه مناسبی برای صاحبان مشاغل آنلاین برای پیشرفت و پیشی گرفتن از رقبا باشد و همچنین برای عزیزانی که علاقه مند به مبحث آموزش اندروید در اصفهان می باشند دوره هایی را به صورت خصوصی برگزار میکند که یکی از مباحث آن تفاوت اپلیکیشن های هایبرید و نیتیو چیست؟ میباشد

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

آموزش React Native در اصفهان آموزش React Native در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

20 اسفند 1397

آموزش طراحی Seekbar در اندروید استودیو آموزش طراحی Seekbar در اندروید استودیو مقالات موبایل

پدیده تجارت

19 خرداد 1397

مزایای طراحی سایت به زبان PHP مزایای طراحی سایت به زبان PHP مقالات

پدیده تجارت

17 بهمن 1396

مزایای راه اندازی کسب و کار اینترنتی مزایای راه اندازی کسب و کار اینترنتی مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

23 خرداد 1396

پرستا شاپ، فروشگاه سازی قدرتمند با امکاناتی بیش از نیاز شما! پرستا شاپ، فروشگاه سازی قدرتمند با امکاناتی بیش از نیاز شما! مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

23 خرداد 1394

PWA (وب اپلیکیشن های پیش رونده) چیست ؟ PWA (وب اپلیکیشن های پیش رونده) چیست ؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

30 بهمن 1398

آموزش طراحی Snackbar در اندروید آموزش طراحی Snackbar در اندروید مقالات موبایل

پدیده تجارت

19 خرداد 1397

ASP.NET چیست؟ چه کاربردی دارد ASP.NET چیست؟ چه کاربردی دارد مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

13 اردیبهشت 1399

طراحی سایت توسط شخص برنامه نویس یا شرکت برنامه نویس؟ طراحی سایت توسط شخص برنامه نویس یا شرکت برنامه نویس؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

15 آبان 1396

روش های کسب درآمد از برنامه نویسی روش های کسب درآمد از برنامه نویسی مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

20 فروردین 1401

معرفی بهترین کتابخانه های اندروید معرفی بهترین کتابخانه های اندروید مقالات موبایل

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

بازاریابی الکترونیکی بازاریابی الکترونیکی مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

07 بهمن 1392

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها