یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

شروع ثبت نام آموزش عملی وردپرس

شروع ثبت نام آموزش عملی وردپرس

اگر چندین سال است که کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و اکنون به این فکر هستید که حضور آنلاین خود را در حوزه کسب و کارتان پر رنگ تر کنید، طراحی یک سایت می تواند فکر خوبی باشد؛ و چه خوب است که خودتان این کار را انجام دهید. یک ضرب المثل چینی هست که میگه : به جای ماهی دادن، ماهی گیری رو به من آموزش بده!!! واقعیت هم همین است … شما از طریق یک آموزش درست و اصولی می توانید در انجام یک کار به استقلال برسید و به دانش و توانایی خودتان متکی باشید. به همین منظور برای کسانی که علاقه مند به یادگیری طراحی سایت هستند پیشنهادات خوب و قابل تاملی در ارتباط با آموزش وردپرس در اصفهان در این مقاله مطرح کرده ایم. لطفا همراه ما باشید !! جهت ثبت نام آموزش وردپرس اصفهان با شماره تلفن های دفتر تماس بگیرید آشنایی با دوره آموزش وردپرس در اصفهان توسط شرکت پدیده تجارت طبق تجربیات چندین ساله ما در زمینه آموزش طراحی سایت در اصفهان و در کشور عزیزمان

دوره خصوصی VIP (1نفر) - ویژه تابستان ۱۴۰۲

زمان برگزاری تابستان 1402
مدرس دوره گروه مدرسان منتخب پدیده تجارت
سطح دوره مبتدی تا پیشرفته
تعداد ساعت 20 ساعت

دوره نیمه خصوصی (2-5 نفر) - ویژه تابستان ۱۴۰۲

زمان برگزاری تابستان 1402
سطح دوره مبتدی تا پیشرفته (پروژه محور)
مدرس دوره گروه مدرسان منتخب پدیده تجارت
تعداد ساعت 20 ساعت
توضیحات دوره

اگر چندین سال است که کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و اکنون به این فکر هستید که حضور آنلاین خود را در حوزه کسب و کارتان پر رنگ تر کنید، طراحی یک سایت می تواند فکر خوبی باشد؛ و چه خوب است که خودتان این کار را انجام دهید. یک ضرب المثل چینی هست که میگه : به جای ماهی دادن، ماهی گیری رو به من آموزش بده!!! واقعیت هم همین است … شما از طریق یک آموزش درست و اصولی می توانید در انجام یک کار به استقلال برسید و به دانش و توانایی خودتان متکی باشید. به همین منظور برای کسانی که علاقه مند به یادگیری طراحی سایت هستند پیشنهادات خوب و قابل تاملی در ارتباط با آموزش وردپرس در اصفهان در این مقاله مطرح کرده ایم. لطفا همراه ما باشید !!

جهت ثبت نام آموزش وردپرس اصفهان

با شماره تلفن های دفتر تماس بگیرید

آشنایی با دوره آموزش وردپرس در اصفهان توسط شرکت پدیده تجارت

طبق تجربیات چندین ساله ما در زمینه آموزش طراحی سایت در اصفهان و در کشور عزیزمان ایران، وردپرس یکی از مناسب ترین و راحت ترین راه های طراحی سایت می باشد که کار با آن نیاز به علم و تجربیات زیادی ندارد و پس از یادگیری آن شما می توانید به راحتی برای خودتان یک وب سایت طراحی کنید. در حقیقت افرادی که علاقه مند به طراحی یک سایت وردپرسی هستند، با شرکت در دوره های آموزش وردپرس در اصفهان که در شرکت پدیده تجارت برگزار می شود، می توانند موفق به طراحی یک سایت حرفه ای و زیبا برای خودشان و دیگران بشوند.

داشتن تحصیلات آکادمیک به تنهایی نمی تواند تضمینی برای موفقیت شما و ساختن آینده ای روشن باشد. شما باید در کنار داشتن دانش کافی، یک یا چند تخصص نیز داشته باشید. طراحی وبسایت، یکی از آن مهارت هایی هست که به واسطه آموزش آن می توانید در کار خود پیشرفت زیادی داشته باشید.
اگر علاقمند به این حوزه هستید اما می خواهید برنامه نویسی نکنید؛ به شما آموزش وردپرس اصفهان را پیشنهاد می کنیم.
آموزش وردپرس به شما کمک می کند تا بتوانید برای خود یک سایت طراحی کنید، آن را مدیریت کنید و در نهایت کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید. همچنین اگر علاقمند به فریلنسری هستید می توانید پروژه های مختلفی از سراسر ایران جهت راه اندازی وبسایت دریافت کنید.
البته این آخر کار نیست! اگر علاقمند به کسب درآمد دلاری هم باشید؛ تنها کافیست در وبسایت های فریلنسری جهانی معتبر نیز ثبت نام کرده و پروژه های مختلفی مرتبط با این زمینه دریافت کنید.
فقط لازم است گام اول را درست بردارید. گام اول، که انتخاب یک شرکت معتبر جهت آموزش وردپرس اصفهان هست؛ اهمیت بالایی دارد. شرکتی را انتخاب کنید که علاوه بر تجربه بالا در زمینه طراحی سایت از اساتیدی جهت آموزش استفاده کند که تسلط کافی به چالش های مرتبط با طراحی سایت را داشته باشند و این مهم فقط زمانی فراهم می شود که تدریس به صورت پروژه محور باشد و مدرس تجربه پروژه های عملی موفقی نیز داشته باشد.

پس اگر مایل هستید که به دنیای کسب و کارهای اینترنتی بپیوندید و از رقبای خود سبقت بگیرید، یا اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای طراحی سایت خود هستید, با جستجویی کوچک در اینترنت و کمی بررسی به راحتی بهترین مرکز آموزش وردپرس در اصفهان را خواهید یافت. ما در شرکت پدیده تجارت، وردپرس را به صورت کاملا عملی و پروژه محور به شما آموزش می دهیم و پس از اتمام دوره شما برای طراحی هر نوع سایت وردپرسی هیچ مشکلی نخواهید داشت.

چرا طراحی سایت با وردپرس؟

ممکن است هم اکنون که در حال مطالعه این مقاله هستید، اطلاعات کافی در مورد وردپرس نداشته باشید؛ پس اگر برایتان سوال پیس آمده که وردپرس چیست و چرا وب سایت خود را با وردپرس پیاده سازی کنیم , در این مقاله با ما همراه شوید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا و یک سیستم open source است که توسط شخصی به نام مت مولنوگ پایه گذاری شد که در ابتدا فقط یک سیستم وبلاگ نویسی رایگان بود سپس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا قوی معرفی شد. به زبان ساده تر می توان گفت که وردپرس یک سیستم سایت ساز است که از طریق آن می توان به ساده ترین, ارزان ترین و سریع ترین شکل ممکن سایت شخصی , شرکتی , فروشگاه اینترنتی و … خود را راه اندازی کنید.

وردپرس برای مبتدیان و اشخاصی که هیچ تجربه ای در زمینه برنامه نویسی یا مدیریت سایت ندارند کاملا مناسب است زیرا از یک رابط کاربری ساده و کاربردی برخوردار است و این یکی از مهمترین مزیت های وردپرس است که کار با آن برای هرشخص و با هرسطح دانش امکان پذیر می باشد.

در ادامه شما را با مزیت های سیستم مدیریت محتوا وردپرس آشنا خواهیم کرد. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

با مزیت های وردپرس آشنا شوید

در این بخش شما را با ویژگی ها و مزیت های جالب وردپرس آشنا کرده ایم.

1-تاثیر وردپرس بر سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو

در وردپرس, خروجی سایت تا حد زیادی بهینه شده است، بنابراین وب سایت  از سئوی خیلی خوبی برخوردار است؛ یعنی اگر یک وب سایت وردپرسی را با سایت هم موضوع آن و با محتوای یکسان مقایسه کنیم، که غیر وردپرسی است، سایت وردپرسی در موتورهای جستجو از رتبه ی بالاتری بهره مند خواهد بود. در اصل یکی از اهداف ساخت وردپرس رعایت استاندارد های جهانی سئو بوده است و به همین منظور برای موتورهای جستجو همچون گوگل بسیارمطلوب است.

2-وردپرس  انعطاف پذیری بالایی دارد و محدود نیست

به این معنی که کاربر در استفاده از قالب ها و افزونه های زیاد و متنوعی که برای آن وجود دارد هیچ محدودیتی ندارد. جالب است بدانید که وردپرس دائما در حال بروز رسانی افزونه ها می باشد. نکته قابل توجه این است که این خدمات جانبی، نسبت به دیگر سیستم های مدیریت محتوا بسیار ارزان تر بوده زیرا وردپرس بر خلاف بقیۀ سیستم های مدیریت محتوا به برنامه نویسی پیچیده ای نیاز ندارد. شما در دوره های آموزش وردپرس در اصفهان خواهید آموخت که چگونه از پلاگین ها به صورت بهینه استفاده کنید.

3-پیاده سازی سیستم های دارای پایگاه داده یا دیتابیس

یک مزیت دیگر وردپرس این است که هر نوع سیستمی را که نیازمند پایگاه داده باشد، می توان با آن پیاده سازی کرد. مانند املاک، سیستم های چندکاربره، نیازمندی ها و … که شامل دیتابیس یا پایگاه داده هستند.

4-به روز رسانی ساده

 از مزایای دیگر وردپرس می توان به این مورد اشاره کرد که تمامی بروز رسانی هایی که توسط تیم توسعه دهنده وردپرس منتشر می شود؛ در بیشتر موارد به سادگی قابل دسترس می باشد.

5-سرعت بارگزاری بهینه

وردپرس دارای یکسری افزونه برای افزایش سرعت سایت می باشد. به این ترتیب شما می توانید با نصب این پلاگین ها سرعت لود صفحات را افزایش دهید.

6-کیفیت ارائه خدمات

شما می توانید در وردپرس سیستم پشتیبانی و تیکت ایجاد کنید. برای این منظور نیز افزونه های وردپرسی وجود دارد.

و از دیگر ویژگی های سایت های وردپرسی این است که از امنیت کافی برخوردار است و همچنین قابلیت دسترسی راحت برای ویرایش و به روزرسانی وب سایت نیز در وردپرس به آسانی وجود دارد.

سرفصل های آموزش وردپرس اصفهان شرکت پدیده تجارت نسخه تابستان ۱۴۰۲

آشنایی و معرفی موارد اولیه در طراحی سایت
آشنایی با مبانی html
آشنایی با مبانی css
آشنایی یا المان ها و تگ های html 
آشنایی جداول و لیست ها 
آشنایی نحوه ی کلاس دهی و آی دی 
آشنایی با آدرس دهی 
آشنایی با ویدیو /صدا /عکس در html 
آشنایی با انواع  selector در css 
آموزش انواع رنگ ها و ویژگی های دیگر در css 
آموزش اضافه کردن فونت 
آموزش bootstrap
آموزش ریسپانسیو 
آموزش طراحی فرم
نصب ورد پرس 
آشنایی با پنل ادمین 
آشنایی با پوسته ها 
آشنایی با افزونه ها
نصب وردپرس 
طراحی قالب اختصاصی 
آشنایی با ساختن فرم 

و اما سخن پایانی…

وردپرس یکی از بهترین سیستم های طراحی سایت و منبع باز می باشد که بسیار انعطاف پذیر و امن است و قابلیت های زیادی دارد که امکان طراحی سایت را برای افراد عادی که نیاز به داشتن یک وب سایت دارند را نیز مهیا کرده است.

شما در دوره های آموزش وردپرس در اصفهان که توسط شرکت پدیده تجارت برگزار می شود، طراحی سایت های وردپرسی را به صورت کاملا اصولی و توسط اساتید مجرب و کارآزموده خواهید آموخت. برای شرکت در کلاس ها و مشاوره رایگان می توانید با ما تماس بگیرید.

همچنین اگر می خواهید نظر هنرجویان شرکت پدیده در رابطه با آموزش وردپرس اصفهان را بدانید؛ پیشنهاد می کنیم بخشی از نظر هنرجویان, همراه با عکس برگزاری کلاس های خصوصی را مشاهده کنید.در پایان خاطر نشان می شویم با توجه به سابقه ۱۶ ساله  پدیده در آموزش طراحی سایت اصفهان می توانید بهترین لحظات را در این مجموعه سپری کنین…به امید دیدار شما

سرفصل ها و جلسات
در این فصل هنرجو مباحث ریسپانسیو سایت به انضمام مباحث فرانت اند را یاد خواهد گرفت
آموزش نصب و راه اندازی وردپرس به صورت عملی
آشنایی با ابزارها و نکات پنل مدیریت وردپرس
نصب قالب و چگونگی نمایش وب سایت
در این فصل هنرجو یاد می گیرد چگونه محتوای تولید شده را بر روی سایت منتشر کند.
کار با ابزارها . گالری تصاویر- محتوای متنی و فیلم
ایجاد.ویرایش . درج دیدگاه در پنل مدیریت
چگونگی نصب و ویرایش و مدیریت افزونه ها از مخزن وردپرس
درج.ایجاد.مدیریت بخش کاربران در پنل مدیریت وردپرس
آموزش حرفه ای کار با ابزارهای پنهان در وردپرس
نصب و آزمایش به صورت عملی وردپرس روی هاست
چگونگی نصب.ادیت. و ویرایش قالب آماده در محیط وردپرس
آموزش نصب افزونه های مهم که هر سایتی در ابتدای نصب به آن احتیاج دارد در این فصل انجام می شود .
در پایان با کمک هنرجو یک سایت معرفی نصب . راه اندازی و مدیریت خواهد شد
سوالات متداول
خیر, برای شرکت در این دوره آموزشی نیازمند هیچگونه پیش نیازی نخواهید بود.
بله, این دوره از پایه و صفر طراحی شده است به همین خاطر بدون داشتن دانش کدنویسی می توانید در این دوره شرکت کنید.
این دوره بصورت فشرده برگزار می شود و تمرکز آن بر این است که شما بتوانید در حد متوسط مباحث کدنویسی فرانت اند را آموزش ببنید و وارد محیط و فضای وردپرس و کار با آن شوید. به همین مناسب کسانی که بصورت تخصصی سمت فرانت اند میخواهند فعالیت کنند نمی باشد.
بله, شما می توانید به دو حالت در دوره های آموزشی پدیده شرکت نمایید, اگر در اصفهان هستید می توانید در کلاسهای حضوری شرکت کنید و یا اگر امکان آن را ندارید آموزشهای شما با همان کیفیت دوره حضوری, بصورت آنلاین برگزار شود.
بله, در حین دوره آموزشی درصورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل می توانید با مدرس دوره آن را مطرح و از ایشان راهنمایی بگیرید و همچنین تا ۶ ماه پس از دوره آموزشی هم تیم پدیده پشتیبان شما خواهد بود و می توانید موارد و مشکلات خود را مطرح و برطرف نمایید.
بله, پس از پایان دوره آموزشی یک گواهی پایان دوره از سوی شرکت پدیده تجارت به هنرجویانی اعطا می شود.
همراهان دوره های آموزشی
دیدگاه کاربران
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
27 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدرضا
1 سال قبل

سلام پروژه هم پایان دوره انجام میدیم؟

پاسخ به  محمدرضا

سلام وقت بخیر.
بله در طول دوره شروع به انجام یک پروژه میکنیم و موارد آموزشی بر روی پروژه عملی به شما آموزش داده میشه.

محمدرضا
1 سال قبل

دوره وردپرس تون از کی شروع میشه؟

پاسخ به  محمدرضا

سلام.۳ الی ۴ روز بعد از ثبت نام در خدمت شما هستیم

غزل
1 سال قبل

من هنرجوی پدیده هستم سه جلسه از کلاسم گذشته واقعا راضی هستم

پاسخ به  غزل

ممنونیم از لطفتون

rezaei
1 سال قبل

کلاساتون چند نفرس؟

پاسخ به  rezaei

درود . هم خصوصی هم نیمه خصوصی تا ۶ نفر

rezaei
1 سال قبل

حضوریه؟

پاسخ به  rezaei

درود . هم آنلاین هم حضوری در خدمتیم

براتعلی
1 سال قبل

سلام روزتون بخیر از دوره راضی بودم

براتعلی
1 سال قبل

سلام شما پروژه هم میدید؟

پاسخ به  براتعلی

درود. بله کلیه آموزش ها به صورت پروژه محور برگذار میشه

پارمیدا رهنما
1 سال قبل

سلام مقدماتی و پیشرفته داره کلاس ها؟

سلام .
بله هم مقدماتی هم پیشرفته در خدمتیم.

علی خادم
1 سال قبل

سلام بنده هنرجوتون بودم بسیار سطح دوره خوب بود

پاسخ به  علی خادم

سلام جناب خادم
ممنونیم انجام وظیفه بود .

شهرام
1 سال قبل

هزینش چقدره؟

شیوا
1 سال قبل

قسطی میشه پرداخت کنیم

شاکری
1 سال قبل

به صورت اقساطی هم قابل پرداخته؟

نورانی
1 سال قبل

از کی شروع میشه؟

علیرضایی
8 ماه قبل

از آبادان خدمت رسیدم و در مدتی که در اصفهان بودم در دوره طراحی سایت پدیده تجارت شرکت کرده و کاملا راضی بودم .

پاسخ به  علیرضایی

باعث افتخاره مدتی کنارتون بودیم جناب علیرضایی. به امید موفقیت بیشترتون در این مسیر

راضیه قربانی
1 ماه قبل

سلام . چطور میتونم تو دوره های آموزش طراحی سایت شرکت کنم ؟

دوره های آموزشی مشابه

لیست دوره های مشابه شروع ثبت نام آموزش عملی وردپرس