یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

آموزش برنامه نویسی اندروید حرفه ای

آموزش برنامه نویسی اندروید حرفه ای

این روزها به لطف دنیای دیجیتال و طراحی اپلیکیشن، خلق یک ایده در فضای آنلاین و تبدیل آن به محصول یا خدمت مسیر کوتاهی را طی خواهد کرد. همین موضوع باعث شده تا شغل برنامه نویسی اپلیکیشن جزء ده شغل برتر از نظر درآمدی و رو به رشد بودن باشد. مخصوصا با توجه به اینکه تعداد کاربران اندروید به نسبت دیگر سیستم عامل ها بیشتر است؛ تسلط به این زبان برنامه نویسی آینده روشنی را برای شما تخمین خواهد زد. پس اگر به دنبال آموزش اندروید در اصفهان هستید؛ حتما اسم شرکت پدیده تجارت را به عنوان یکی از برترین پرچم داران آموزش اندروید شنیده اید. مطابق با آخرین آمار به دست آمده در مورد اپلیکیشن های موبایل ، آنچه مسلم است؛ دانلود یک برنامه کاربردی موفق بیش از ۴۰ هزار بار می باشد، که این آمار می تواند نشان دهنده این باشد که این نوع کسب و کار، پیروز میدان رقابت است! اگر به دنبال یک شرکت معتبر هستید که علاوه بر آموزش، نکات تخصصی برای داشتن یک برنامه کاربردی

دوره خصوصی VIP (1نفر)

زمان برگزاری بهار 1402
سطح دوره مبتدی تا پیشرفته
مدرس دوره گروه مدرسان
تعداد ساعت آموزش 40 ساعت
توضیحات دوره

این روزها به لطف دنیای دیجیتال و طراحی اپلیکیشن، خلق یک ایده در فضای آنلاین و تبدیل آن به محصول یا خدمت مسیر کوتاهی را طی خواهد کرد. همین موضوع باعث شده تا شغل برنامه نویسی اپلیکیشن جزء ده شغل برتر از نظر درآمدی و رو به رشد بودن باشد. مخصوصا با توجه به اینکه تعداد کاربران اندروید به نسبت دیگر سیستم عامل ها بیشتر است؛ تسلط به این زبان برنامه نویسی آینده روشنی را برای شما تخمین خواهد زد. پس اگر به دنبال آموزش اندروید در اصفهان هستید؛ حتما اسم شرکت پدیده تجارت را به عنوان یکی از برترین پرچم داران آموزش اندروید شنیده اید.

مطابق با آخرین آمار به دست آمده در مورد اپلیکیشن های موبایل ، آنچه مسلم است؛ دانلود یک برنامه کاربردی موفق بیش از ۴۰ هزار بار می باشد، که این آمار می تواند نشان دهنده این باشد که این نوع کسب و کار، پیروز میدان رقابت است! اگر به دنبال یک شرکت معتبر هستید که علاوه بر آموزش، نکات تخصصی برای داشتن یک برنامه کاربردی را آموزش ببینید ….
همین الان جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
09131075561

آموزش اندروید در اصفهان

با گسترش روز افزون استفاده از موبایل های هوشمند و اسمارت فون ها در حالی که در اکثر آن ها از سیستم عامل و اپلیکشن های اندرویدی استفاده می شود، هم اکنون وقت آن رسیده که فروشگاه ها سازمان ها و حتی افراد حقیقی هم اقدام به تهیه اپلیکیشن موبایل برای خود نمایند. به علاوه بازار کار برنامه نویسی اندروید بسیار رونق پیدا کرده است و تعداد علاقه مندان به یادگیری این نرم افزار رو به افزایش است. بر همین اساس ما در تیم پدید تجارت به عنوان یک شرکت دیجیتال مارکتینگ در اصفهان، با تجربه ای بالای ده سال در برگزاری کلاس های خصوصی آموزش اندروید در اصفهان ، اقدام به برگزاری کلاس هایی تخصصی و پروژه محور نموده ایم. لطفا همراه ما باشید تا با جزئیات نحوه ی برگزاری کلاس ها آشنا شوید.

مهارت هایی وجود دارد که اگر آنها را آموزش ببینید؛ آینده خود را تضمین کرده اید. یکی از این مهارت ها، برنامه نویسی موبایل است. این روزها هر کسب و کاری برای آنکه بتواند از سایر رقبا پیشی گیرد؛ نیاز به اپلیکیشن یا وبسایت دارد. به همین دلیل است که بازار برنامه نویسی موبایل روز به روز داغ تر می شود. البته بین دوست داران برنامه نویسی، چالش انتخاب بین اندروید و ios همیشه مطرح بوده! با در نظر گرفتن این مطلب که استفاده کنندگان اندروید از ios بیشتر است و با حضور اپلیکیشن هایی مثل بازار که به نسبت فضاهای ارائه دهنده برنامه های ios ، فضایی با محدودیت کمتر ارائه می کنند، آموزش برنامه نویسی اندروید دریچه روشنی برای آینده شما خواهد بود. البته که دنیای برنامه نویسی فقط به نوشتن کد خلاصه نمی شود و شما باید با پشتکار بالا سعی کنید تکنیک های برنامه نویسی بهینه تر را نیز آموزش ببینید. همچنین یاد بگیرید چگونه چالش های مختلف را پشت سر بگذارید و این مهم در صورتی امکان پذیر است که با علاقه و کوشش این راه را در کنار متخصصانی که در این زمینه صاحب رزومه قوی هستند؛ بگذرانید. علاوه بر این موارد یک برنامه نویس حرفه ای همیشه سعی می کند اطلاعات خود را به روز کرده و از کتابخانه های معتبر و جدید استفاده کند.

برای ثبت نام در کلاس های آموزش اندروید در اصفهان

 اینجا کلیک کنید.

شرکت پدیده تجارت جز تخصصی ترین شرکت ها در زمینه آموزش اندروید در اصفهان و برنامه نویسی حرفه ای و طراحی نرم افزارهای سفارشی اندروید می باشد.

چرا باید به سراغ آموزش اندروید برویم؟

به بیان ساده، می توان گفت سیستم عامل اندروید پلتفرمی پول‌ساز و بدون محدودیت است. این سیستم عامل برای افراد این امکان را فراهم می کند تا ایده ها و تفکرات خلاقانه خود را بیشتر از آنچه در ذهن میگذرد، از طریق برنامه نویسی، عملی کرد. بنابراین از طریق آموزش اندروید و یادگیری فوت و فن های برنامه نویسی در این زمینه می توان از نظر شغلی و درآمدی به جایگاه خوبی دست پیدا کرد.

خوشبختانه، گوگل پلی به عنوان یکی از فروشگاههای اصلی گوگل، برای برنامه نویسان، شرکت‌های تولید کننده محتوا و برنامه‌ نویسان اندرویدی ، این امکان را فراهم کرده است تا اپلیکیشن های خود را از طریق این فروشگاه آنلاین به صورت رایگان یا به صورت پولی در معرض دید کاربران قرار داده و به اشتراک بگذارند.

به این ترتیب، پس از آموزش اندروید به داوطلبان، برنامه نویسان اندروید در اشتراک گذاشتن اپ‌های خود با محدودیت‌های خاصی روبه رو نخواهند بود.

آیا میزان درآمد از برنامه نویسی اندورید رضایت بخش است؟

یکی دیگر از شرایط خوبی که برنامه نویسان اندروید می توانند از آن بهره مند شوند بخش مالی این موضوع است. به علت سطح بالای استقبال و تقاضا از سوی کاربران برای اپ‌های اندرویدی، می توان گفت تقریبا در همه ی زمان ها، کار و پروژه کافی برای برنامه نویسان در این حوزه وجود دارد و آن ها همیشه مشتریان خود را خواهند داشت. بنابراین آموزش اندروید و یادگیری آن همواره مورد استقبال است.

از ویژگی های برنامه نویسی اندروید

برنامه نویسی در حوزه سیستم عامل اندروید فقط محدود به برنامه نویسی برای موبایل ها نمی‌شود و برنامه نویسان می‌توانند با استفاده از نرم افزار اندروید استدیو برای دستگاه‌های گوناگون مانند تبلت، ساعت هوشمند، تلویزیون، خودرو و… برنامه نویسی کنند.

زبان های برنامه نویسی مورد نیاز اندروید

دوستان اگر به فکر آموزش اندروید هستید، بد نیست ابتدا با تعدادی از زبان های مورد استفاده برای برنامه نویسی سیستم عامل اندروید آشنا شوید. این زبان های برنامه نویسی عبارتند از :

۱. جاوا

۲. بیسیک

۳. ++C / C

۴. کاتلین

۵. C#

۶. Cordova

اکنون که با ویژگی ها و مزیت های برنامه نویسی اندروید آشنا شدید، اگر به دنبال یک مرکز آموزش اندروید در اصفهان هستید، شرکت دیجیتال مارکتینگ پدیده تجارت ، یکی از بهترین مراکز آموزش اندروید در اصفهان برای شما گزینه ای مناسب خواهد بود.

جهت ثبت نام کلاس اندروید اصفهان همین حالا تماس بگیرید

03136644146

مراحل آموزش برنامه نویسی سیستم عامل اندروید

ما در شرکت پدید تجارت آموزش اندروید را طبق مراحل زیر ارائه خواهیم کرد.

۱. آشنایی با مفاهیم برنامه نویسی جاوا

۲. شروع کار با اندروید استودیو

۳. آشنایی کار با گوگل مپ

۴. آشنایی با ساخت یک اپ فروشگاه اینترنتی

۵. آموزش کار با نوتیفیکیشن

این سرفصل های آموزش اندروید در اصفهان ، شامل دو بخش مقدماتی و تکمیلی می باشد؛ با این هدف که شما عزیزان بتوانید سریع تر به فعالیت در این حوزه مشغول شوید.

“شرکت پدیده تجارت با در اختیار داشتن اساتید مجرب و کارآزموده آماده خدمت رسانی به شما عزیزان از مرحله صفرتا صد و ورود به بازار کار و درآمد زایی در حوزه آموزش اندروید در اصفهان می باشد.”

سوالات متداول در مورد آموزش اندروید اصفهان

1-کلاس ها به صورت خصوصی یا عمومی تشکیل می شود؟

کلاس آموزش اندروید شرکت پدیده تجارت، به صورت خصوصی و پروژه محور تشکیل می شود.

2- مدت زمان کلاس ها و سطح دوره چقدر است؟

تعداد ساعات آموزشی 40 ساعت و سطح دوره از مبتدی تا پیشرفته است.

3-  چرا شرکت پدیده تجارت را انتخاب کنم؟

مدرسان دروه اندروید شرکت پدیده تجارت، علاوه بر آموزش، مدیر بهترین و معروف ترین اپلیکیشن های ایرانی و خارجی هستند. که علاوه بر تسلط به برنامه نویسی، به نکات بازاریابی یک اپلیکیشن هم تسلط دارند و  در این راه می توانند به شما کمک کنند.

 

سرفصل ها و جلسات
سوالات متداول
خیر, برای شرکت در این دوره نیازمند هیچ پیش نیازی نخواهید بود.
بله, سرفصل دوره بصورتی طراحی و تدوین شده است که کاملا کارگاهی و پروژه محور بوده و پس از دوره به عنوان یک گرافیست با دارا بودن یک پرتفولیو و نمونه کار می توانید وارد بازار کار شوید.
بله, در حین دوره آموزشی درصورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل می توانید با مدرس دوره آن را مطرح و از ایشان راهنمایی بگیرید و همچنین تا ۶ ماه پس از دوره آموزشی هم تیم پدیده پشتیبان شما خواهد بود و می توانید موارد و مشکلات خود را مطرح و برطرف نمایید.
بله, شما می توانید به دو حالت در دوره های آموزشی پدیده شرکت نمایید, اگر در اصفهان هستید می توانید در کلاسهای حضوری شرکت کنید و یا اگر امکان آن را ندارید آموزشهای شما با همان کیفیت دوره حضوری, بصورت آنلاین برگزار شود.
بله, پس از پایان دوره آموزشی یک گواهی پایان دوره از سوی شرکت پدیده تجارت به هنرجویانی اعطا می شود.
همراهان دوره های آموزشی
دیدگاه کاربران
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
12 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نهال هادی
1 سال قبل

سلام بخشید دوره 0 تا 100 هستش؟

آسیه هرند
1 سال قبل

سلام و روز بخیر ببخشید میشه آنلاین هم بیایم؟

پاسخ به  آسیه هرند

سلام وقتتون بخیر.
بله بصورت آنلاین هم امکان برگزاری داره.
موفق باشید.

سهیلا ادیب
1 سال قبل

سلام استاد با سطح علمی خوبی بود هنرجو سال 98 بودم

رسولیی
1 سال قبل

آقا دوره خوبی بود مخصوصا اینکه پروژه محور بود

پاسخ به  رسولیی

ممنونیم که مارو قابل دونستین.

اصفهانی
1 سال قبل

سلام و وقت بخیر میشه اقساطیم پرداخت کرد؟

پاسخ به  اصفهانی

عرض ادب . بله امکان پرداخت به صورت اقساط هم وجود داره

صدری
1 سال قبل

دوره های خوبی دارید

پاسخ به  صدری

لطفتون مستدام دوست عزیز

درنا امینی
1 سال قبل

دوره ها پیش نیاز داره؟

پاسخ به  درنا امینی

درود درنا جان
بله پیش نیاز دوره ها جاوا هست که در خود دوره به شما تدریس میشه

دوره های آموزشی مشابه

لیست دوره های مشابه آموزش برنامه نویسی اندروید حرفه ای