یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

شش نکته که بهتر است برای طراحی یک سایت وردپرس بدانید!!

انتشار 13 تیر 1398
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

آیا بین پلتفرم های مختلف برای طراحی وب سایت خود سر در گم شده‌اید؟ آیا نمی‌دانید سایت خود را به چه صورت طراحی کنید؟ اگر شما برای طراحی یک وب سایت با صرفه جویی در زمانتان جدی هستید، وردپرس بهترین گزینه برای شماست.

طراحی وب سایت مانند یک تکه از یک کیک نیست، شما باید نیازهایتان را شفاف کنید و به دنبال بهترین راه برای انجام آن باشید. وقتی برای طراحی سایت خود، وردپرس را انتخاب می‌کنید، باید به چند نکته اساسی دقت داشته باشید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

1. به جای استفاده از قالب‌های رایگان از قالب‌های اوریجینال استفاده کنید

همه ما چیزهای رایگان را دوست داریم. وقتی که برای طراحی سایت از قالب‌های رایگان استفاده می‌کنیم، خوشحال هستم که بابت استفاده از آن‌ها پولی پرداخت نکرده‌ایم، اما یک نکته وجود دارد. قالب های رایگان مشکلات زیادی دارند و مهم‌ترین مشکل آن ها کدنویسی ضعیف آن هاست. به عبارت دیگر، قالب های پرمیوم انعطاف پذیری فوق العاده بالایی دارند و از لحاظ کدنویسی بسیار قوی هستند.

2. از فونت‌های مناسبی استفاده کنید

شاید خیلی از افراد، اطلاع نداشته باشند که فونت‌ها نقش حیاتی در قالب‌های وردپرس ایفا می‌کنند. وقتی شما فونت وب سایت خود را با دقت انتخاب کنید، در واقع آن فونت منعکس کننده شخصیت برند شما است و وب سایتتان قابل اعتمادتر به نظر خواهد رسید. همچنین استفاده از فونت‌های اختصاصی کمک می‌کند که وب سایت شما بتواند با سایت های دیگر رقابت کند.

3. یک رنگ غالب برای وب سایت خود انتخاب کنید

هر کاربر وردپرسی مایل است که وب سایت خود را زیبا تر جلوه دهد. طوری که هر کس آن را می‌بیند دهانش از تعجب باز بماند! بنابراین خیلی مهم است که در انتخاب رنگ دقت کنید. انتخاب یک رنگ مناسب برای سایت وردپرس شما بسیار مهم است. بسیاری از وب سایت ها هستند که به شما در انتخاب رنگ مناسب برای وب سایتتان کمک می‌کنند.

تعدادی از شرکت ها به هنگام طراحی سردرگم می‌شوند که چه رنگی را انتخاب کنند. اما انتخاب رنگ برای وب سایت، مترادف با انتخاب رنگ مورد علاقه شما نیست. مساله انتخاب رنگی است که منطبق با رنگ سازمانی شما باشد. رنگ‌ها نقش حیاتی در موفقیت وب سایت شما ایفا می‌کنند.

4. سرعت وب سایت شما بسیار مهم است

اگر شما به سرعت سایتتان اهمیت ندهید، کاربرانتان را از دست خواهید داد. بر طبق آماری که گوگل ارائه داده است، متوسط زمان بارگذاری صفحات فرود در موبایل 22 ثانیه است. اما نکته مهم اینجاست که این آمار نشان می‌دهد که اگر بارگذاری یک صفحه در موبایل بیشتر از 3 ثانیه طول بکشد، 53 درصد کاربران این صفحات را ترک می‌کنند.

حتی اگر شما به سرعت سایتتان اهمیت ندهید، آنالیز آن زمان زیادی طول خواهد کشید. افزونه‌ها و ترفند‌هایی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند سرعت بارگذاری سایتتان را افزایش دهید.

5. یک لوگوی خوب می‌تواند تفاوت ایجاد کند

لوگوی شما گوشه ای از هویت برند شماست. لوگو می‌تواند ترکیبی از نماد‌ها و نوشته‌ها باشد. هنگامی که می‌خواهید یک لوگو برای سایت وردپرسی خودتان طراحی کنید، ممکن است قصد داشته باشید آن را به اشخاصی بدهید که با دریافت هزینه‌ای این کار را برای شما انجام می‌دهند. اما اگر می‌خواهید این کار برای شما هزینه‌ای نداشته باشد، می‌توانید با استفاده از وب سایت‌هایی مانند: renderforest این کار را انجام دهید. به خاطر داشته باشید که بهترین ویژگی‌های یک لوگوی خوب خوانایی، منحصر به فرد بودن و سادگی است.

6. فایل‌های قالب‌های پرمیوم را تغییر ندهید ( از قالب‌های فرزند استفاده کنید)

بدون در نظر گرفتن اینکه شما از کدام قالب پرمیوم استفاده می‌کنید، هیچ وقت قالب پیش فرض را ویرایش نکنید. این مورد یکی از اشتباهات برنامه نویسان تازه کار است. زمانی که شما قصد سفارشی سازی یک قالب را دارید، قالب‌های فرزند گزینه مناسبی هستند. هدف اصلی قالب‌های فرزند این است که به برنامه نویسان اجازه دهند که ویژگی‌های قالب اصلی را تغییر دهند، بدون اینکه دست به تغییر قالب اصلی بزنند. اینکار در ابتدا ممکن است سخت بنظر برسد، اما بعد از گذشت زمان، انجام دادن آن برای شما راحت و ساده خواهد بود.

سخن آخر:

حتما نقل فولی با این مضمون را شنیده‌اید: “دانش کم بسیار خطرناک است” این نقل قول برای این مطلب مصداق دارد. اگر شما می‌خواهید یک قالب وردپرس طراحی کنید باید همه جنبه‌های آن را کامل یاد بگیرید.  برای اینکه قالب وردپرس خود را زیبا و فریبنده کنید، از رنگ و فونت مناسب استفاده کنید. از یک وب سایت لوگو ساز مانند: renderforest استفاده کنید تا لوگوی وب سایت خود را به زیبایی هر چه تمام‌تر ایجاد کنید.

عزیزانی که تمایل دارند بجای ماهی ماهی گیری یاد بگیرند می توانند با شرکت در کلاسهای آموزش طراحی سایت با وردپرس در اصفهان از ویژگی های برتر این دوره ها بهره مند شوند….برای شرکت در این دوره ها اینجا کلیک کنید!

این مقاله بصورت کاملا انحصاری در دپارتمان تولید محتوای متنی پدیده تجارت تولید شده است .کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز است

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

روانشناسی رنگ ها در طراحی وب سایت روانشناسی رنگ ها در طراحی وب سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

29 خرداد 1396

وضعیت طراحی وب سایت در اصفهان وضعیت طراحی وب سایت در اصفهان مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

27 اردیبهشت 1396

API چیست و چه مزایایی دارد؟ API چیست و چه مزایایی دارد؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

15 اردیبهشت 1399

وبینار آموزش طراحی سایت اصفهان وبینار آموزش طراحی سایت اصفهان مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

30 فروردین 1399

طراحی وب سایت شرکتی در اصفهان طراحی وب سایت شرکتی در اصفهان مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

20 تیر 1399

چگونه یک کسب کار آنلاین راه اندازی کنم؟ چگونه یک کسب کار آنلاین راه اندازی کنم؟ مقالات

پدیده تجارت

07 بهمن 1396

چگونه در اندروید استودیو Bottom navigation ایجاد کنیم؟ چگونه در اندروید استودیو Bottom navigation ایجاد کنیم؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

22 اردیبهشت 1397

ویژگیهای جوملا ویژگیهای جوملا مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

24 شهریور 1392

طراحی سایت بصورت فول ریسپانسیو(responsive) چیست ؟ طراحی سایت بصورت فول ریسپانسیو(responsive) چیست ؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

11 اسفند 1394

Google Blocklist چیست؟ و چگونه از آن خارج شویم؟ Google Blocklist چیست؟ و چگونه از آن خارج شویم؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

نکات مهم در طراحی اپلیکیشن IOS که لازم است بدانید! نکات مهم در طراحی اپلیکیشن IOS که لازم است بدانید! مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

05 اردیبهشت 1397

معرفی ابزار آنالیز سئو یک سایت معرفی ابزار آنالیز سئو یک سایت مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

23 اسفند 1400

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها