یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

فریلنسر کیست و چگونه فریلنسر شویم؟

انتشار 23 اسفند 1400
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

اگر با مشاغل آزاد سروکار دارید به احتمال زیاد واژه فریلنسر به گوشتان خورده باشد و ممکن است این سوال برایتان به وجود بیایید که فریلنسرکیست و چگونه فریلنسر شویم؟.گروه تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ پدیده در راستای پاسخ گویی یه سوال شما این مقاله را به معرفی فریلنسر کیست و چگونه می‌توان فریلنسر شد؟ اختصاص داده است،پس باما همراه شوید…

فریلنسر کیست و چگونه فریلنسر شویم؟

تبدیل شدن به یک فریلنسر راهی عالی برای شروع کار برای خودتان است. شما می توانید به طور همزمان برای چندین کارفرما کار کنید ، مهارت های مختلفی در بازار به وجود آورید و به همان اندازه یا به اندازه دلخواه خود کار کنید. حتی اگر قبلاً هرگز به صورت مستقل کار نکرده اید ، اگر می دانید چگونه خود را به بازار عرضه کنید و به دنبال چه هستین، می توانید یک پروژه فرود بیاورید!

در واقع فریلنسری (مترجم آزاد) یک حرفه مستقل است که به جای جذب در سازمان ، فرد از مهارت و تجربه خود برای ارائه خدمات به تعدادی از مشتری استفاده می کند.به زبان ساده ، فریلنسری زمانی است که شما از مهارت ها ، آموزش و تجربه خود برای همکاری با چندین مشتری استفاده می کنید و کارهای مختلفی را بدون تعهد به یک کارفرما انجام می دهید. تعداد تکالیف یا وظایفی که می توانید انجام دهید فقط در توانایی شما برای تحویل آنها همانطور که از آنها خواسته شده است کم می شود.

فریلنسری معمولاً شامل مشاغلی است که به شما اجازه می دهد در خانه کار کنید اما فریلنسری همیشه به این معنی نیست که  کار شما همیشه در خانه خواهد بود.بسته به نوع کار و شرایط مشتری ، ممکن است مجبور شوید در دفتر مشتری خود نیز کار کنید. کار از مشاغل خانگی شامل یک قرارداد بین شما و یک کارفرمای منفرد است که در حالی که کار آزاد نمی کند به شما حقوق می دهد.درست است که بسیاری از مشاغلی که فریلنسرها انجام می دهند بدون حضور آنها در شرکت یا مشتری می توانند از طریق اینترنت تحویل داده شوند.

فریلنسر کیست ؟

یک فریلنسر یا کارگر آزاد یک فرد خود اشتغالی است که با ارائه خدمات به چندین مشتری ، درآمد کسب می کند. این خدمات به مهارت های شخص مربوط می شوند و الزاماً فقط برای مشاغل ارائه نمی شوند.فریلنسرها یا از پلتفرم های شخص ثالث مانند Fiverr ، 99designs و غیره برای تجارت استفاده می کنند یا از شبکه خود برای دستیابی به مشاغل بیشتر و ارائه خدمات به طور مستقیم به مشتری خود استفاده می کنند.اما آیا این یک انتخاب خوب برای یک حرفه است؟

آیا می توانید ضمن آزاد کردن زندگی ، زندگی اسراف داشته باشید؟ چطور با مشاغل آزاد شروع می کنید؟خوب ، هنگامی که 11 درصد از جمعیت بالغ شاغل در ایالات متحده در درجه اول به عنوان فریلنسر تمام وقت کار می کنند ، باید چیز خوبی در مورد این صنعت وجود داشته باشد.شخص به جای اینکه به طور تمام وقت برای یک کارفرما کار کند و در عوض حقوق ثابت را بدست آورد ، در عوض برای چندین مشتری با شرایط خاص خود و با قیمتی که فکر می کند شغلش را سزاوار کار می کند ، کار می کند و فریلنسرینگ حرفه ای جذاب است .

طبق گفته Upwork ، آمریکایی ها به طور متوسط در هر هفته 47 ساعت کار می کنند. فریلنسر به طور متوسط 11 ساعت کمتر در هفته از کارگران شاغل تمام وقت کار می کنند. این تقریباً 550 ساعت در سال یا 23 روز کامل است. کارگران سنتی تمام وقت تقریباً یک سال کامل دیگر را هر سال در پشت صفحه کلید (یا هر کجا کار می کنند) می گذرانند.همه اینها به همراه مزایایی مانند آزادی کار از هر نقطه و هر زمان که بخواهید ، رئیس خود بودن ، حفظ تمام سود و هزینه پایین تر از عملکرد مطمئناً بسیاری از افراد را به سمت مشاغل آزاد می اندازد.اما بسیاری از آنها به دنبال تمام وقت آن نیستند.

چگونه می‌توان فریلنسر شد؟

بازار فریلنسری روز به روز در حال رشد است و اگر می خواهید رقابتی باشید باید مطابق آن آماده شوید. برای شروع این مراحل را دنبال کنید.

1: در نظر بگیرید که آیا فریلنسری برای شما مناسب است یا خیر.

فریلنسر جوانب مثبت و منفی خود را دارد ، شما باید یک طرز فکر خاص داشته باشید تا آزادکار باشید. اگر نظم و انضباط و اعتماد داشته باشید ، رئیس خودتان بودن چیز خوبی است. Freelancing شما را قادر می سازد که برنامه خود را تعیین کنید ، بنابراین می توانید هر زمان که می خواهید یک روز مرخصی بگیرید ، اما در این زمان مبلغی به شما پرداخت نمی شود زیرا هیچ چیز به عنوان مرخصی تعریف نشده است.اگر می خواهید یک فریلنسر باشید ، باید یک روال کاری روزانه را حفظ کنید ، آماده باشید که همزمان چندین پروژه را به هم بزنید و مرتباً به دنبال پروژه های جدید باشید تا بتوانید یک جریان ثابت کار را حفظ کنید.

2: یک بستر را پیدا کنید.

بیشتر فریلنسرها برای یافتن کار از سیستم عاملهای آزاد استفاده می کنند. در حالی که توصیه ها و کانال های رسانه های اجتماعی مانند LinkedIn همچنین می توانند منبع بزرگی باشند ،همچنین ، بیشتر این سیستم عامل ها دارای سیاست هستند و هم برای خریداران و هم برای کارگران مستقل محافظت می کنند. در سیستم عامل های آزاد ، هر پروژه ای که انجام می دهید یک قرارداد کوچک است و شما و مشتری نیز ملزم به رعایت شرایط آن هستید.

3: نمایه خود را بسازید.

برای ایجاد یک پروفایل قابل توجه وقت بگذارید که به مشتریان بالقوه در مورد تحصیلات ، مهارت ها ، تخصص و تجربه شما آگاه شود. لازم نیست رمان بنویسید – آن را کوتاه و شیرین نگه دارید. مهارت ها ، تجربیات ، دستاوردهای ویژه خود را ذکر کرده و توضیح دهید که چرا شما بهترین فرد برای کار هستید.

4: قیمت خود را تعیین کنید.

در حالی که نرخ ساعتی یا قیمت پروژه شما به شدت به مجموعه مهارت و تجربه شما بستگی دارد ، اما ارزان کار نکنید. اگر فقط دو سال تجربه دارید ، مطمئناً نمی توانید همانند مترجمان آزاد با 10 سال کار ، همان نرخ را دریافت کنید. با این حال ، اگر در نهایت می خواهید freelancing را به شغل تمام وقت خود تبدیل کنید ، اگر کار پایدار داشته باشید ، باید هزینه ماهانه شما را تأمین کند ، هر چقدر هم که تجربه داشته باشید.

5: یافتن کار.

اگر به طور جدی به دنبال پروژه و مشتری هستید ، در اینجا چند نکته برای کمک به شما در یافتن آنها آورده شده است. اول ، فقط برای کارهایی که اطمینان دارید می توانید انجام دهید ، درخواست دهید. شما به عنوان یک فریلنسر ، شهرت خود را از ابتدا و به ویژه در ابتدای کار ، تأمین بازخورد مثبت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.هنگام درخواست شغل ، حتماً یک نامه پوششی مربوطه را تهیه کنید که توضیح می دهد چرا شما بهترین انتخاب برای آن کار یا پروژه خاص هستید. مهارت ها و تجربه های مرتبط با نیازها را برجسته کنید.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

آموزش مقدمات برنامه نویسی آموزش مقدمات برنامه نویسی مقالات سئو

پدیده تجارت

11 آبان 1398

تاثیر رنگ ها در طراحی وب سایت تاثیر رنگ ها در طراحی وب سایت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

04 شهریور 1396

فاکتورهای انتخاب یک شرکت طراحی سایت در اصفهان چیست؟ فاکتورهای انتخاب یک شرکت طراحی سایت در اصفهان چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

22 دی 1395

مزایای ویدیو مارکتینگ مزایای ویدیو مارکتینگ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

19 آذر 1398

ساخت ViewPager در اندروید ساخت ViewPager در اندروید مقالات موبایل

پدیده تجارت

15 دی 1397

اصول تولید محتوا در شبکه های اجتماعی اصول تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

14 اسفند 1395

طراحی وب سایت برای شرکت ها طراحی وب سایت برای شرکت ها مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

12 مهر 1396

تفاوت برنامه نویسی سفارشی وب و طراحی وب سایت با CMS تفاوت برنامه نویسی سفارشی وب و طراحی وب سایت با CMS مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

10 شهریور 1393

5 تاثیر اساسی اپلیکیشن ها در توسعه کسب و کار شما 5 تاثیر اساسی اپلیکیشن ها در توسعه کسب و کار شما مقالات برندینگ

پدیده تجارت

16 خرداد 1398

آموزش برنامه نویسی, کلاسهای خصوصی یا عمومی؟ آموزش برنامه نویسی, کلاسهای خصوصی یا عمومی؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

14 آذر 1397

مزایای آموزش اندروید در کلاس خصوصی مزایای آموزش اندروید در کلاس خصوصی مقالات موبایل

پدیده تجارت

07 آذر 1396

نکات مهم در مورد سیستم عامل ios که لازم است بدانید! نکات مهم در مورد سیستم عامل ios که لازم است بدانید! مقالات موبایل

پدیده تجارت

19 تیر 1397

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها