یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

مزیت طراحی سایت با نود جی اس

انتشار 31 فروردین 1399
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

نود جی اس ( Node. JS ) یک محیط سرور Java Script Open Source است که برای توسعه سمت سرور و برنامه شبکه استفاده می شود و یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در سال 2019 است. Node.js توسط شرکت های بزرگ و مشاغل کوچک بطور یکسان استفاده می شود. ما در مقاله آموزش node.js اصفهان به توضیحات کاملی در رابطه با نود جی اس پرداخته ایم و اما در اینجا میخواهیم مزیت طراحی سایت با نود جی اس را بیان کرده ودوباره توضیح مختصری راجب نود جی اس را بیان کنیم.
برنامه نویسی.JS چیست؟
نود جی اس مبتنی بر جاوا اسکریپت است و بیشتر برای توسعه back-end و front-end استفاده می شود. اعمال Node.js به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا از JavaScript در سراسر پشته استفاده کنند و با استفاده از راه حلهای فنی مشابه برای هر مشکلی در پروژه. مطمئنا ، ما نمی توانیم همه مشکلات را با یک راه حل حل کنیم ، اما استفاده از زبان های برنامه نویسی مشابه برای بخش های مختلف کد ، آزمایش و نگهداری را آسان تر می کند. این مهمترین مزیت اجرای Node.js در یک پروژه توسعه نرم افزار است. با دیدن اینکه JavaScript محبوب ترین زبان برنامه نویسی در سال 2019 است تاکنون ، استفاده از Node.js برای سرورها معقول است – از این طریق ، تمام کدهای با همان اصول در ذهن ساخته می شوند.
شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید پروژه خود را در Node.js توسعه دهید؟
اول از همه ، استفاده از Node.js به عنوان فن آوری سرور شما باعث می شود تیم شما پیشرفت خوبی داشته باشد که ناشی از استفاده از همان زبان در قسمت جلویی ( کلاینت) و پشت (بکند) است. این بدان معناست که تیم شما کارآمدتر و متقاطع است و به نوبه خود منجر به کاهش هزینه های توسعه می شود. علاوه بر آن ، لازم به ذکر است که جاوا اسکریپت محبوب ترین زبان برنامه نویسی است ، بنابراین اساس کد برنامه شما برای مهندسین بیشتر قابل درک خواهد بود. همچنین می توانید از کد بین قسمتهای جلویی و قسمتهای باطن برنامه خود استفاده مجدد کرده و به اشتراک بگذارید ، این روند روند توسعه را سرعت می بخشد. از این گذشته ، انجمن Node.js به طور مداوم در حال رشد است – تعداد سوالات StackOverflow به طور پیوسته در حال افزایش است ، بنابراین پایگاه دانش برای این فناوری به طور گسترده ای در دسترس است. این واقعیت که کل پشته فناوری Node.js منبع باز و رایگان است نیز خبر بسیار خوبی است. فقط برخی از مزایای بسیاری از Node.js است که هنگام انتخاب فن آوری برای پروژه بعدی خود باید در نظر داشته باشید.
مزیت طراحی سایت با نود جی اس
1. Node.js مقیاس پذیری آسان را ارائه می دهد
یکی از مهمترین مزیت های Node.js این است که توسعه دهندگان مقیاس برنامه ها را به راحتی در جهت های افقی و عمودی پیدا می کنند. با افزودن گره های اضافی به سیستم موجود ، برنامه ها را می توان به صورت افقی تقسیم کرد.علاوه بر این ، Node.js همچنین امکان افزودن منابع اضافی به گره های واحد را در حین مقیاس بندی عمودی برنامه فراهم می کند. بنابراین ، بسیار مقیاس پذیر است و گزینه بهتری نسبت به سایر سرورهای JavaScript ارائه می دهد.
2. آسان برای یادگیری
از آنجا که جاوا اسکریپت یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است ، بسیاری از توسعه دهندگان فرانت اند از آن درک خوبی دارند و استفاده از Node.js در باطن برای آنها بسیار ساده تر می شود. یادگیری Node.js ساده تر است و وقت کمتری برای کار با آن صرف می کنند.
3. Node.js به عنوان یک زبان برنامه نویسی منفرد استفاده می شود
Node.js نوشتن برنامه های سمت سرور را در JavaScript به توسعه دهندگان ارائه می دهد و این اجازه را می دهد تا توسعه دهندگان Node.js هر دو برنامه فرانت اند و همچنین برنامه بک اند را در JavaScript با استفاده از یک محیط زمان اجرا بنویسند ، همچنین آنها نیازی به استفاده از هیچ زبان برنامه نویسی سمت سرور ندارند.
4. مزایای Fullstack JS
Node.js بعنوان جاوا اسکریپت کامل برای ارائه خدمات به کلاینت و برنامه های سمت سرور در نظر گرفته شده است و شما مجبور نیستید برای توسعه کلاینت و همچنین توسعه سمت سرور ، توسعه دهندگان جداگانه استخدام کنید. این باعث صرفه جویی در وقت و وقت با ارزش شما می شود.
5. شناخته شده برای ارائه کارایی بالا
6. پشتیبانی از جامعه بزرگ و فعال
7. مزیت ذخیره سازی
8. آزادی توسعه برنامه ها را ارائه می دهد
9- دریافت پشتیبانی از ابزارهای متداول
10. درخواست ها را همزمان انجام دهید
11. Node.js بسیار گسترده است
سخن پایانی
اگر شما نیز علاقه مند به طراحی سایت با نود جی اس برای کسب و کار آنلاین خود و یا آموزش آن به صورت حرفه ای در اصفهان هستید ما در مجموعه پدیده تجارت با کمک گرفتن از بهترین برنامه نویسان و یاری از تجربه چندین ساله در این زمینه آماده ایم مزیت طراحی سایت با نود جی اس را به شکل کاملا حرفه ای و عملی به شما عزیزان آموزش دهیم و به طراحی سایت با نود جی اس برای کسب و کار آنلاینتان بپردازیم.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

نحوه استفاده از intent و finish در اندروید استودیو نحوه استفاده از intent و finish در اندروید استودیو مقالات موبایل

پدیده تجارت

28 بهمن 1397

راه های یادگیری برنامه نویسی iOS در اصفهان راه های یادگیری برنامه نویسی iOS در اصفهان مقالات

پدیده تجارت

30 آبان 1396

تفاوت اپلیکیشن های هایبرید و نیتیو چیست؟ تفاوت اپلیکیشن های هایبرید و نیتیو چیست؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

29 تیر 1399

سئو صفحات دسته بندی (Category Pages ) سئو صفحات دسته بندی (Category Pages ) مقالات سئو

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

معرفی متا تگ های مهم برای سئو معرفی متا تگ های مهم برای سئو مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

مدل برنامه نویسی مبتنی بر فریم ورک در شرکت پدیده تجارت مدل برنامه نویسی مبتنی بر فریم ورک در شرکت پدیده تجارت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

03 خرداد 1394

طراحی نرم افزار اندروید برای شرکت ها در اصفهان طراحی نرم افزار اندروید برای شرکت ها در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

30 شهریور 1396

انجام خدمات صفر تا صد دولوپر اکانت اپل انجام خدمات صفر تا صد دولوپر اکانت اپل مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

09 شهریور 1398

طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟ طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

03 دی 1398

اهمیت امن بودن حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی اهمیت امن بودن حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

21 فروردین 1401

مزایای طراحی سایت با فریمورک لاراول چیست؟ مزایای طراحی سایت با فریمورک لاراول چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

21 آذر 1397

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها