یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

معرفی بهترین کتابخانه های اندروید

انتشار 24 اسفند 1400
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

داشتن بهترین کتابخانه های اندروید یکی از بزرگترین دارایی های توسعه دهندگان  اندروید و وب اپلیکیشن ها است. چه تازه کار خود را در زمینه اندروید شروع کرده باشید و چه از قبل یک توسعه دهنده اندروید باشید ؛ لازم است که روز به روز اطلاعات  خود را زمینه کتابخانه های اندروید آپدیت کنید، ما دراین مقاله به معرفی بهترین کتابخانه های اندروید که لازم است هر برنامه نویس اندروید بداند میپردازیم

کتابخانه های اندروید چیست ؟

کتابخانه های اندروید ، آنها مجموعه ای از پیاده سازی رفتار هستند که با استفاده از برنامه های ساده به خوبی کدگذاری شده اند و یک رابط کاملاً مشخص ارائه می دهند. آنها شامل الگوهای پیام ، داده های پیکربندی کد از پیش نوشته شده ، مستندات ، داده های راهنما ، کلاس ها ، مقادیر ، زیر روال ها و غیره هستند.

مزایای کتابخانه های Android

**کتابخانه های Android با جلوگیری از تلاش های بی مورد به شما کمک می کنند تا روند توسعه را سریع پیگیری کنید.

**آنها با تهیه کدهای از قبل نوشته شده و سایر عناصر مهم برای استفاده فوری کار توسعه دهنده را آسان می کنند و از انجام هر کاری از ابتدا جلوگیری می کنند.

**در بخش زیر ، برترین کتابخانه های اندروید را مشاهده خواهیم کرد که به توسعه برنامه اندروید کمک می کنند و اینکه کتابخانه های شخص ثالث در Android چه استفاده هایی دارند.

معرفی بهترین کتابخانه های اندروید

در اینجا شما می توانید با تعدادی از کتابخانه های برتر Android آشنا شوید و آن را برای توسعه بهتر کار خود استفاده کنید. قبل از ادامه ، بگذارید ببینیم تزریق وابستگی چیست و نقش آن در کتابخانه های Android چیست. تزریق وابستگی مانند درهای ورودی است که به هر نوع کتابخانه اجازه می دهد تا به راحتی به پایگاه داده ، مدل های چارچوب برنامه دسترسی پیدا کند و چندین فعالیت رمزگذاری دیگر را نیز برای دستیابی به یک مدل برنامه انجام شده ، انجام دهد.

شماره 1: Dragger 2

بهترین کتابخانه های اندروید

Dragger 2 یکی از بزرگترین کتابخانه های Android است زیرا عمدتا به استفاده از پردازنده های حاشیه نویسی جاوا که شامل زمان کامپایل به منظور محاسبه و شناسایی وابستگی ها است ، متکی است. علاوه بر مزیت ، این کتابخانه دارای یک ضرر است که سایر کتابخانه های تزریق وابستگی جاوا محدودیت هایی مانند وابستگی XML ، قرار گرفتن در معرض مجازات های عملکرد در هنگام شروع ، یا مشکلات مربوط به اعتبار وابستگی در طول زمان اجرا را دارند.

جدا از این موارد ، استفاده از فیلدهای تعریف کننده خنجر 2 به لطف وجود حاشیه نویسیInject بسیار ساده و آسان می شود.

بیایید نگاهی به Retrofit بیندازیم که دسترسی به نمونه های مشترک را آسان می کند و از ابزارهای قوی برای ایجاد هر نوع ارتباط شبکه در برنامه Android ، در بخش زیر استفاده می کند.

شماره 2: Retrofit

بهترین کتابخانه های اندروید

Retrofit با استفاده از حاشیه نویسی ، نقشه برداری موفق و پیاده سازی API را در رابط کاربری مشتری را تضمین می کند. این یک مشتری REST بی خطر برای اندروید و جاوا است و بنابراین به یکپارچه سازی آسان و استفاده از هر برنامه در برنامه کمک می کند. در روش موجود ، واکشی داده ها به درخواست شبکه و اجرای کلاس وظیفه Async نیاز دارد و سپس قبلاً از اتصال Https: URL استفاده کنید. این مورد توسط Retrofit ظاهر جدیدی پیدا کرد و توسعه دهندگان دیگر نگران مسئله واکشی داده ها نیستند.

فقط با حاشیه نویسی در Retrofit می توانید از هر مکان ، از جمله متن درخواست و پارامترهای جستجوی مورد نیاز ، نقاط انتهایی و سرصفحه ها را دستکاری کنید. اگر مجوز دسترسی کاربر به درستی تنظیم نشده باشد ، این می تواند یک مزیت و یک ضرر نیز باشد. Retrofit نمی تواند چندین مورد بارگیری تصویر را در برنامه های Android حل کند ، که توسط Picasso در بخش بعدی رسیدگی می شود.

شماره 3: Picasso

بهترین کتابخانه های اندروید

Picasso یک کتابخانه اندرویدی مورد اعتماد و محبوب است که توسط بسیاری از توسعه دهندگان استفاده می شود و توسط Square مدیریت می شود. این یک بارگذاری تصویر بدون دردسر را در یک کد تک خطی فراهم می کند.

جدا از آن ، پیكاسو راه حل هایی برای بازیافت ImageView ، لغو بارگیری ، تبدیل تصاویر پیچیده با حافظه كمتر ، حافظه كاملاً خودكار و توابع ذخیره سازی ارائه می دهد.

شماره 4: Glide

بهترین کتابخانه های اندروید

Glide یک کتابخانه اندرویدی است که توسط Google توصیه می شود و همچنین در بازار جدید است. این کتابخانه به عنوان بهترین کتابخانه لودر تصویر که توسط Bumptech نگهداری می شود ، در بین توسعه دهندگان محبوب است. همچنین ، کاربران می توانند از مزایایی مانند واکشی تصویر ، ایجاد GIF ، انجام تماس های ویدیویی ، عملیات رمزگشایی و غیره بهره ببرند. با Glide حتی می توانید یک تصویر از راه دور را در برنامه خود واکشی ، تغییر اندازه یا حتی نشان دهید.

شماره 5: Zxing

 بهترین کتابخانه های اندروید

اگر کتابخانه Android که در حال حاضر از آن استفاده می کنید هیچ امیدی به ادغام ویژگی های اسکن هنگام ایجاد یک برنامه آندروید سفارشی نشان نداد ، باید به دنبال Zxing بروید. بسیاری از توسعه دهندگان ممکن است به نوبت خود بیانیه قبلی را بررسی کرده و شروع به انطباق با Zxing کنند.

معنای دقیق Zxing عبور از گورخر است که پردازش تصویر بارکد را به طور موثر انجام می دهد. به همین دلیل ، Google ترجیح می دهد برنامه اسکن بارکد Android را در اکثر محصولات خود از جمله Google Book ادغام کند.

شماره 6: CAMView

 بهترین کتابخانه های اندروید

CAMView یک جایگزین مستقیم برای Zxing است و به عنوان کتابخانه دسترسی آسان دوربین Android که دارای اسکنر QR است ، شناخته می شود. بهترین کار مشاهده یک پیش نمایش مستقیم فیلم از دوربین دستگاه ، اسکن بارکد با استفاده از موتور رمزگشایی موجود است و همچنین در Zxing استفاده می شود و پردازش داده های مستقیم دوربین خود.

خلاصه

کتابخانه های اندروید یک جزء جدانشدنی و لازم برای بخش اندروید است که برای هر توسعه دهنده اندروید لازم است که علاوه بر دانستن آن لازم است، با توجه به اینکه کتابخانه ها مدام در حال به روز رسانی و ارائه یک نوع جدید هستند لازم است که  توسعه دهنده ها مدام اپدیت باشند و با آنها آشنا شوند..دراینجا ما به معرفی بهترین کتابخانه های اندروید پرداختین که در مقاله های بعدی تعداد دیگری را مورد بررسی قرار میدهیم پس با ما همچنان همراه باشید.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

تولید انیمیشن تیزر تبلیغاتی در اصفهان تولید انیمیشن تیزر تبلیغاتی در اصفهان مقالات برندینگ

پدیده تجارت

20 آذر 1396

پرسونای خریدار چیست؟ پرسونای خریدار چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

php چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟ php چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

06 خرداد 1397

رابطه تجربه کاربری (UX) چیست؟ رابطه تجربه کاربری (UX) چیست؟ مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

20 آذر 1396

بازاریابی چریکی (گوریلا مارکتینگ ) چیست ؟ بازاریابی چریکی (گوریلا مارکتینگ ) چیست ؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

17 فروردین 1399

9 روش افزایش فروش به صورت آنلاین چیست؟ 9 روش افزایش فروش به صورت آنلاین چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

شرکت برنامه نویسی اندروید در اصفهان شرکت برنامه نویسی اندروید در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

31 مرداد 1398

تایپو گرافی چیست؟ تایپو گرافی چیست؟ مقالات

پدیده تجارت

06 آبان 1396

مزیت داشتن اپلیکیشن اندروید برای کسب و کار شما مزیت داشتن اپلیکیشن اندروید برای کسب و کار شما مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

10 بهمن 1398

آموزش ساخت بازی موبایلی آموزش ساخت بازی موبایلی مقالات موبایل

پدیده تجارت

10 مهر 1398

آموزش دیجیتال برندینگ اصفهان آموزش دیجیتال برندینگ اصفهان مقالات برندینگ

پدیده تجارت

31 تیر 1398

برای آموزش اندروید کدام شرکت را انتخاب می کنید ؟ برای آموزش اندروید کدام شرکت را انتخاب می کنید ؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

27 مهر 1396

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها