یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

معرفی سرویس Heroku

انتشار 28 آذر 1398
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

Heroku یک پلتفرمی ظریف ، انعطاف پذیر و کاربردی آسان و بستر ابری مبتنی بر کانتینر به عنوان یک سرویس (PaaS ) است که کاملاً مدیریت می شود و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که بدون توجه به حفظ سرورها ، سخت افزارها یا زیرساخت ها ، روی محصول اصلی خود تمرکز کنند. Heroku خدمات ، ابزارها ، گردش کار و پشتیبانی از چند زبانه را ارائه می دهد – همه اینها به منظور ارتقاء بهره وری توسعه دهنده طراحی شده است.

توسعه دهندگان از Heroku برای استقرار ، مدیریت و مقیاس برنامه های مدرن استفاده می کنند و به توسعه دهندگان ساده ترین مسیر برای دسترسی به برنامه های خود را به بازار ارائه می دهد. هرووکو یک سیستم عامل ابری است که به شرکتها اجازه می دهد تا برنامه های خود را بسازند ، تحویل دهند ، مانیتورینگ و مقیاس کنند – سریعترین راه برای رفتن از ایده به URL می باشد

این سرویس که از چندین زبان برنامه نویسی پشتیبانی می کندبه طوری که  یکی از اولین سیستم عامل های ابری ، Heroku از ژوئن 2007 شروع به کار کرده است ، هنگامی که فقط از زبان برنامه نویسی Ruby پشتیبانی می کرد ، اما اکنون از Java ، Node.js ، Scala ، Clojure ، Python ، PHP و Go پشتیبانی می کند به همین دلیل گفته می شود که Heroku یک پلت فرم چند زبانه است زیرا دارای ویژگی هایی برای یک توسعه دهنده است که بتواند برنامه های کاربردی را به روشی مشابه در اکثر زبانها بسازد.

اکنون پس معرفی سرویس Heroku با تعدادی از محصولات آن آشنا میشویم

1.بسترهای نرم افزاری Heroku

شبکه Heroku برنامه های مشتری را در containers مجازی اجرا می کند که در یک محیط قابل اجرا می شوند. هرووکو این containers را “Dynos” می نامد. این Dynos ها می توانند کد نوشته شده در Node ، Ruby ، PHP ، Go ، Scala ، Python ، Java یا Clojure را اجرا کنند. هرووکو همچنین امکان ایجاد بسته های سفارشی را فراهم می کند که توسعه دهنده می تواند برنامه ها را به هر زبان دیگری مستقر کند وبه شما اجازه می دهد تا با افزایش تعداد دینوها یا با تغییر نوع dyno برنامه ، مقیاس برنامه نویسان را فوراً توسعه دهید.

2.هرووکو ردیس(Heroku Redis):

Heroku Redis سفارشی از هرووک برای ارائه تجربه بهتر توسعه دهنده است. کاملاً مدیریت می شود و به عنوان خدماتی توسط هرووک ارائه می شود. این کمک می کند تا با یک CLI در مدیریت نمونه ها ، داده های مرتبط با Postgres به مدیریت بین المللی در کسب و کار با استفاده از ابزارهای SQL کمک کند ، و به مشتری امکان می دهد از دید عملکردی بهره مند شود.

3.Heroku Connect:

Heroku Connect به کاربران اجازه می دهد تا برنامه های Heroku ایجاد کنند که به راحتی می توانند با استقرار Salesforce در مقیاس ادغام شوند. این کار با هماهنگ سازی یکپارچه داده ها بین بانکهای اطلاعاتی Heroku Postgres و سازمانهای Salesforce انجام می شود.

4.عناصر هرووکو(Heroku Elements):

Heroku Elements با افزودنیهای افزونه – لوازم و برنامه ها را برای توسعه ، گسترش و بهره برداری از برنامه در اختیار کاربران قرار می دهد ، Buildpacks  فرآیندهای ساخت را برای زبان های مورد نظر و چارچوب ها و دکمه های یکبار کلیک ، تنظیم و پیاده سازی اجزای شخص ثالث به صورت خودکار انجام می دهد.

شرکت پدیده تجارت جاویدان با داشتن نمونه کارهای حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت اختصاصی و کدنویسی از پایه بر اساس استانداردهای بروز, آمادگی خود را جهت پیاده سازی پروژه ها و ایده های شما عزیزان اعلام میکند. می توانید با مراجعه به دفتر شرکت  و یا تماس با شماره 03136637840 می توانید به راحتی از مشاوره کارشناسان مجموعه استفاده کنید.

 

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

چرا برنامه نویسی را یادبگیریم ؟ چرا برنامه نویسی را یادبگیریم ؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

16 فروردین 1401

طراحی سایت پزشکی در اصفهان طراحی سایت پزشکی در اصفهان مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

11 آذر 1398

بازاریابی مبتنی بر داده (Data-Driven Marketing)چیست؟ بازاریابی مبتنی بر داده (Data-Driven Marketing)چیست؟ مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

23 اسفند 1400

تمام اطلاعات راجع به RankBrain تمام اطلاعات راجع به RankBrain مقالات سئو

پدیده تجارت

29 فروردین 1397

طرح کسب و کار (طرح تجاری) چیست ؟ طرح کسب و کار (طرح تجاری) چیست ؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

نکات کاربردی برای یادگیری انواع برنامه نویسی نکات کاربردی برای یادگیری انواع برنامه نویسی مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

19 تیر 1398

مزایای کسب درآمد آنلاین مزایای کسب درآمد آنلاین مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

28 مهر 1392

واقعیت افزوده ar چیست ؟ واقعیت افزوده ar چیست ؟ مقالات موبایل

پدیده تجارت

16 دی 1398

آموزش ارز دیجیتال در اصفهان آموزش ارز دیجیتال در اصفهان مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

24 اسفند 1400

آموزش تخصصی برنامه نویسی اندروید آموزش تخصصی برنامه نویسی اندروید مقالات موبایل

پدیده تجارت

11 آبان 1393

آموزش سئوی محتوا افزونه yoast seo آموزش سئوی محتوا افزونه yoast seo مقالات سئو

پدیده تجارت

09 دی 1397

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها