یک فنجان مشاوره
مهـمـان مــا باشیـد

شـمـــاره تــمــاس
031-36628509

چگونه یک طراح سایت حرفه ای شویم ؟(قسمت دوم)

انتشار 24 اسفند 1400
دیدگاه ها 0
زمان تقریبی مطالعه
گردآوری پدیده تجارت

چند روز قبل مقاله ای تحت عنوان  چگونه یک طراح سایت حرفه ای  شویم ؟(قسمت اول) نشر دادیم و در آن به موارد اولیه ای  پرداختیم که به ما کمک میکند تا به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شویم و آن هم پاسخ دادن به سوالاتی مانند طراحان وب چه کاری انجام می دهند؟ / چه نوع روشی برای کارتان میخواهید انجام دهید ؟/ تعیین کنید آیا طراحی وب سایت حرفه ای مناسب شماست و…،اکنون در این مقاله به موارد دیگری که به ما کمک میکند تا یک طراح سایت حرفه ای شویم میپردازیم ،باما همراه شوید.

چگونه یک طراح سایت حرفه ای  شویم ؟(قسمت دوم)

اگر می خواهید یک طراح سایت حرفه ای شوید ، اما نمی دانید از کجا شروع کنید، این راهنما برای شما مناسب است. در زیر یک راهنمای گام به گام مشاهده خواهید کرد که به شما کمک می کند دانش و مهارت های اساسی را که برای ایجاد یک حرفه موفق در طراحی وب لازم دارید ، درک کنید.

قدم اول : تئوری طراحی سایت را بیاموزید

وقتی نوبت به یادگیری یک رشته جدید می رسد ، لازم است ابتدا اصول بنیادی را یاد بگیرید. وب سایت های خوب طراحی شده از قوانین دقیق طراحی UX پیروی می کنند و از قابلیت استفاده خوب و جذابیت بصری خوبی برخوردار هستند. یک طراحی خوب UX باعث می شود بازدیدکنندگان در سایت شما بمانند در حالی که یک طراحی بد باعث می شود که به جای دیگری بروند.

مقاله مرتبط : رابطه تجربه کاربری (UX) چیست؟

قبل از تلاش برای ایجاد یک سایت باید قوانین مربوط به سازماندهی وب سایت ها را بیاموزید. هر کسی که می خواهد یک طراح وب شود باید بیاموزد که چگونه یک معماری اطلاعات روشن و قوی ایجاد کند. برای به دست آوردن این دانش ، با مطالعه کتاب شروع کنید:

معماری اطلاعات برای شبکه جهانی وب: طراحی سایت های وب در مقیاس بزرگ توسط پیتر مورویل

قدم دوم : نحوه کدگذاری را بیاموزید

کار در صنعت طراحی وب بدون دانستن هیچ یک از زبان های برنامه نویسی سخت خواهد بود. البته ایجاد وب سایت با استفاده از سازندگان وب سایت مانند Wix یا Squarespace امکان پذیر است. اما وقتی فقط با سازندگان سایت کار می کنید برای دانستن امکانات وب تلاش خواهید کرد. دانستن نحوه کدگذاری فواید زیادی به شما می دهد. به عنوان مثال ، شما می توانید ایده بسیار دقیق تری راجع به اینکه آیا طرح شما از نظر فنی امکان پذیر است یا خیر ، تشکیل دهید.

شما باید مهارت های لازم درHTML  ( زبان نشانه گذاری ابرمتن ) و CSS ( شیوه نامه های آبشار) را داشته باشید. HTML ساختار و محتوای صفحه را تنظیم می کند ، در حالی که CSS گزینه های یک ظاهر را تعیین می کند. من آموزش های W3schools را توصیه می کنم: آموزش HTML و آموزش CSS.

همچنین یادگیری JavaScript ترجیح داده می شود – این یکی از پر تقاضا ترین زبان های برنامه نویسی است. ایجاد پیشرفت در وب سایت ها با استفاده از JavaScript بسیار آسان تر خواهد بود. سیستم عامل های اصلی یادگیری دسترسی رایگان به دوره های جاوا اسکریپت را فراهم می کنند. مقدمه ای درباره دوره های JavaScript توسط Codecademy و Udacity را بررسی کنید.

مقاله مرتبط : برترین زبان های برنامه نویسی کدام اند؟

قدم سوم : ابزارهای مناسب را تهیه کنید

در هر صنعت مسلط شدن به ابزارهای اساسی اولین قدم برای موفقیت است. بدون دانستن ابزارهای استاندارد صنعت ، نمی توانید انتظار یک طراح وب موفق شدن را داشته باشید.اما از آنجا که طراحی وب یک رشته گسترده است ، طراحان وب باید با جنبه های مختلف طراحی مانند موارد زیر آشنا شوند:

طراحی گرافیکی علی رغم اینکه طراحی گرافیک و طراحی وب دو زمینه جداگانه هستند ، طراحان وب برای حل یک مسئله خاص طراحی ، غالباً باید به طراحی گرافیک بپردازند. بنابراین ، یادگیری نحوه استفاده از ویرایشگر گرافیک مانند Adobe Photoshop بسیار مهم است. رایج ترین کاری که طراحان وب در ویرایشگرهای گرافیک انجام می دهند ، ویرایش تصویر است ، تغییر اندازه یا برش تصاویر به گونه ای که در فضاهای خاص به درستی جا بیفتند یا تصاویر را فشرده کنند ، بنابراین برای دیدن وب مناسب ترند.

مقالات مرتبط : آموزش فتوشاپ در اصفهان ، آموزش نوار ابزار و ابزارهای فتوشاپ

قدم چهارم : قوانین اساسی سئو را بیاموزید

بخشی از طراحان وب مورد تقاضا ، توانایی انجام کارهایی فراتر از طراحی است. ساختار وب سایت ها باید به گونه ای باشد که نه تنها برای کاربران بلکه برای ربات های موتور جستجو نیز دوستانه باشدSEO ( بهینه سازی موتور جستجو) فرآیندی برای بهینه سازی سایت است که هدف آن ایجاد دید بهتر وب سایت به صورت آنلاین است. طراحان وب باید با ارتقا performance عملکرد سایت ، بهینه سازی آن برای چندین سیستم عامل و تمرکز بر محتوا ، بر تبلیغات “طبیعی” (یا “ارگانیک”) تمرکز کنند – و آن را برای مخاطبان هدف مناسب و ارزشمند سازند. چنین فعالیت هایی می تواند به افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک کند.

مقاله مرتبط : بررسی سئو و کاربرد آن

خلاصه

طراحی وب یک زمینه در حال پیشرفت است که به طور مداوم در حال پیشرفت است ، بنابراین شما باید همیشه آماده یادگیری چیزهای جدید باشید.امید واریم پس از مطالعه این مقاله توانسه باشیم پاسخ سوال چگونه یک طراح سایت حرفه ای  شویم ؟(قسمت دوم) را در اختیار شما قرار داده باشیم

شرکت پدیده تجارت با در اختیار داشتن سابقه ای چند ساله در زمینه آموزش میتواند با برگزار دوره های آموزشی طراحی سایت در اصفهان / آموزش فتوشاپ در اصفهان /آموزش دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت شما را برای بهتر شدن در این راه همراهی کند.

مقالات مرتبط

شاید علاقمند به دیدن این مقالات نیز باشید
(آرشیو کامل)

تاثیر طراحی سایت و شبکه های اجتماعی در افزایش مشتری تاثیر طراحی سایت و شبکه های اجتماعی در افزایش مشتری مقالات برندینگ

پدیده تجارت

08 اسفند 1395

تولید کننده محتوا اینستاگرام تولید کننده محتوا اینستاگرام مقالات شبکه های اجتماعی

پدیده تجارت

23 فروردین 1401

اهمیت آموزش افترافکت و یادگیری آن؟ اهمیت آموزش افترافکت و یادگیری آن؟ مقالات برندینگ

پدیده تجارت

15 اسفند 1397

آموزش ساخت اکولایزر در افترافکت آموزش ساخت اکولایزر در افترافکت مقالات تجارت الکترونیک

پدیده تجارت

04 اردیبهشت 1397

تولید انیمیشن تیزر تبلیغاتی در اصفهان تولید انیمیشن تیزر تبلیغاتی در اصفهان مقالات برندینگ

پدیده تجارت

20 آذر 1396

تیم برنامه نویسی اندروید در اصفهان تیم برنامه نویسی اندروید در اصفهان مقالات موبایل

پدیده تجارت

24 مرداد 1398

معرفی 5 زبان برنامه نویسی برتر معرفی 5 زبان برنامه نویسی برتر مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

21 فروردین 1401

آموزش طراحی سایت در اصفهان به روش پدیده تجارت آموزش طراحی سایت در اصفهان به روش پدیده تجارت مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

21 خرداد 1396

معرفی پوشه های وردپرس معرفی پوشه های وردپرس مقالات طراحی وب سایت

پدیده تجارت

13 آذر 1398

طراحی اپلیکیشن خارق العاده اندروید طراحی اپلیکیشن خارق العاده اندروید مقالات موبایل

پدیده تجارت

28 شهریور 1396

دیدگاه کاربران

0

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها